On 9 vuotta ollut sama auto ja ajettu sinä aikana 200000 km korjauksiin on mennyt yhteensä 370 € edestä varaosia huollot 10 - 15 tonnin välein... no auto ei todellakaan ole Citroen eikä edes ranskalainen. Sitikan omistajien ei kannata pillahtaa itkuun ja vuodattaa katkeria harmin kyyneliä, sillä vanha venäläinen sananlaskuhan sanoo, että paistaa se päivä vielä sinne risukasaankin...kunhan ensin vaihdatte merkkiä.
Että näin...
13
124
Vastaukset
- C5
Tuollaista autoa en laittaisi millään, huollot keskimäärin 12500 km välein, sehän yhtä huoltamista. Kiitos ei tuollaista. Olisit maininnut edes tuon automerkin ja mallin, että tiedettäisiin varoa sitä kuin ruttoa uutena ja käytettynä.
Minulla 236751 ajettu auto, ei korjaamokäyntejä joten remonttilaskut 0 €
Katsastua viime viikolla, kakkukahveilla ja leimalla hintaan 56 €
Enpä välitä tietää mitä merkkiä tuo autosi on kun en aio vaihtaa merkkiä ja auton merkinkin kehtaan sanoa, toisin kuin sinä se on Citroen C5
En kyllä mene minkään muun merkin palstalle kirjoittelemaan tyytyväisyydestäni.
Ajakoot muut millä haluavat, sehän on heidän valintansa.- Onhan se...
niin että jos omasta automerkistään on epävarma, pitää sitä itsetunnon kohotusta ja pelkojensa hälventämistä tulla tälle palstalle tekemään.
- minulla ajettu
440tkm korjauskulut ylhäällä ja mennyt noin 1100 eur siis kuluviin osiin
jarrut iskarit pakoputki yms ja auto ei ole "laadukas psa tuote.. - Hujane
Laadukkaita psa yhtymän tuotteita muutama,korjataan kun tarve tulee ja huolletaan säännöllisesti,on minulla pari muutakin ja niille samat jutut,mutta jostain kumman syystä pidän enempi ranskalaisista,liekkö se persoonallisuus vai hyvät ajo-ominaisuudet....(juu,juu,suatanpa olla sitikka hullu)
- Enpä usko.......
Eli et ole tarvinnut kuin vaihtaa öljyt ja suodattimet ,koska tuolla rahalla ei muita pysty tekemään?
- Enpä usko......
Siis vastaus on ketjun aloittajalle
- 26
Kaikkia merkkejä ei tarvitse tunkion lailla pöyhiä ne pysyvä toimintakuntoisina vähemmälläkin.
- -,,,,,,,,,,,,.-
Arvaan että autosi on maailman kestävin automerkki T O Y O T A.
- Arvaukset ovat......
arvauksia ja sinä olet surkea arvaaja. Taisit katsoa kahvinporoista tuon asian.
Minulla on nimittäin C I T R O E N . Kyllästyin tuohon helposti ruostuvaan kivirekeen merkiltä TOYOTA. - quuno
toitotan saa ostin 2004 vuonna uuden avensiksen eikä ole ikinä pitäny olla takuuhuollossa muitten merkkien kanssa niin usein vuoden jaksoin toyotaa sitten vaihdoin en sitikkaan mutta nyt voisin sen tehdä
- Opel man
No tuo naapurin perhen vaihto juuri C5 uuteen Avensikseen tai saada kovan hyvityksen kun tuollasen vaihto vai mikähän syy lie..
- wtrwewfergeg
Hulluus se syy oli eikä sinulla Opelia ole vaan ruosteinen tojon räppänä.
- Enpä usko......
Ainakaan minulla ei ole ollut ikinä toyotaa ja syvästi epäilen että ikinä myöskään tulee,mutta jokainen ajakoon millä haluaa....
Ai niin ykkös kulkuvälineenä volvo ja kakkosena rellunpippana....
Harraste-auto hakusessa ja en välttämättä pidä mahdottomana ajatusta että se olisi citroen jos löytyy hyvä yksilö....
Ps.ainakin minulle auto on vain kulkuväline paikasta toiseen ja en kyllä ymmärrä miten jotkut voivat olla katellisia niistä....
Siltikin hyvää juhannusta ja ottakaa rauhallisesti.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928