SMF foorumin spämmirekisteröityminen

BC

Onko muilla ollut ongelmia SMF foorumialustan rekisteröinnin kanssa, jossa foorumille rekisteröityy päivässä kymmeniä robotteja mainostamaan jotain roskaa?

Kyseisellä foorumilla on käytössä captcha rekisteröitymisessä "korkeimmalla" vaikeusasteella. Mutta - anteeksi nyt kielenkäyttöni mutta - se SMF captcha on teknisesti aivan täysi paska enkä tajua kuka helvetin nuija on sellasen siihen tehny. Se nimittäin vuotaa kuin pelkkä reikä vettä.

Ei tässä muuta, mutta alkaa lievästi sanottuna vituttamaan, kun tulee kerran päivässä 15-35 ilmoitusta vahvistusta odottavasta käyttäjärekisteröinnistä.

Millä tuosta ongelmasta pääsee eroon?

4

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .................

Mikä versio käytössä ? Uusimpaan pitäisi saada ihan vakiona omavalintaisia kysymyksiä joihin pitää tulla tietty vastaus ja vanhempiinkin tuon saa lisättyä.

Eli kysymykseksi laitat vaikka "helsinkiläisen huvipuiston nimi?" ja vastauskohtaan "korkeasaari", tällöin rekisteröitymään pääsee vain vastaamalla oikein tuohon laittamaasi kysymykseen. Kannattaa tosin miettiä kysymykset tarkasti niin että niihin on vain yksi yksiselitteinen vastaus.

• BC

Tällä hetkellä käytössä oleva versi on 1.1.14 -- yritin lisätä tuohon noita omia kysymyksiä, mutten löytänyt paikkaa asetuksista, jossa se on olisi voinut tehdä.

Pitäisi varmaan päivittää versioon 2.0, mutta päivitys alkoi vain päivittämään jostain muusta alustasta YaBB (tai joku vastava). Joten pieleen meni sekin.

Onko tuossa 1.1.14:ssä mahdollisuutta lisätä omia kysymyksiä?

• eläintarhaan!

< Eli kysymykseksi laitat vaikka "helsinkiläisen huvipuiston nimi?" ja vastauskohtaan "korkeasaari"

Kovin montaa oikeaa vastausta ei taida tulla..... Linnanmäellä ja Korkeasaarella on melkoinen ero.....

• Mienerri

Siinä vaiheessa kun foorumi on niin suosittu et siellä on jo muutamia kävijöitä, niin kannattaa ehdottomasti panostaa kunnolliseen keskustelupaikkaan eli se IPB. Tämä koskee tietysti vain kansainvälistä foorumia, suomalaiset foorumit ei kiinnosta edes spämmipotteja

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4261
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      503
      2360
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1901
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      77
      1505
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      159
      1473
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1304
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      788
    8. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      10
      761
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106