Kävime vasta tyttöystäväni kanssa Alanyassa. Tyttöystäväni kävi wc:sä ja minut houkuteltiin parran ajoon vain 5 euroa, no tyttöni tuli odottelemaan kun partaani ajettiin. Meille tarjottiin teetä jota ystäväni joi kun odotteli minua, parta ajettiin jees, sitten kyseli hiusten leikkuuta, sanoin että ei mutta parturi nykäisi niskasta siivun pois joten annoin leikata loppuun, sitten hierottiin kasvot ja selkä, ja pestiin hiukset. Olin valmis, ystäväni oli juonut puolet teestä ja parturi houkutteli hänet myös kasvo karvojen poistoon. Ja join teen sillä aikaa pois. Sitten ystävältäni kysyttiin lekataanko huikset, hän lupasi hieman lyhentää. Siteen parturi tyrkytti teen lopun ystävälleni ja hän joi sen, ja parturi hieroi kasvot ja näytti ystävälleni hartian hierontaa. Sitten parturi avasi kopin oven leikkaus paikan vierestä ja vinkkasi ystävääni sinne. ja hänhän meni sinne, minulla oli tuossa vaiheessa jälkeenpäin ajatellen "sumuinen" olo ja heidän hieronta koppiin siirtyminen tapahtui kuin taikatempussa. Meni noin 15 min ja join vettä aika paljoin, tuli tunne että mitähän kopissa hommattiin olin kuulevani maailman kauneimman äänen (orgasmin), tv oli isolla joten pienet äänet eivät kuuluneet olenkaan. Menin ja kokeilin kopin ovea joka oli lukossa............ He tulivat pois n. 30 minuutin päästä. ja ystäni hiukset pestiin.
No lopuksi vielä perittiin minulta 45 liiraa ja ystävältäni 95 liiraa. tyttö ystäväni väittää ettei mitään hierontaa kummempaa tapahtunut... Mutta oli tdella tuohtunut hinasta
Olisin kiitollinen kommenteista, vastaavista kokemuksista..
Tämä tapahtui basaari alueen reunalla yleisö wc.n vieressä, parturissa oli lasi seinä kadulle päin.
Parturi reissu Alanyassa
53
6121
Vastaukset
- niinpäniinpä
ja sitten heräsitkin omasta sängystäsi ja päätit opetella edes kirjoittamaan oikein
- kuin pässiä narusta
Tarina on tosi, olen selvinpäin, ANTEEKSI kirjoitus virheet....
- 16+125
No, ensinnäkin Alanyassa ei naiset käy samassa parturissa kuin miehet. Naisille on ihan omat kampaajansa.
- Kalekukkuu
No,ensinnäkin turistit käyvät Alanyassa samassa parturissa,siis naiset ja miehet.
Ja "pässiä narusta" kirjoittajan tarina tuntuu ihan totuudenmukaiselta,niin siellä huijataan turisteja,itse omakohtaisesti kokeneena tiedän,totta mutta todella säälittävää touhua!
Ei koskaan Alanyaan enään :( - wbbbwtbrwe
Kalekukkuu kirjoitti:
No,ensinnäkin turistit käyvät Alanyassa samassa parturissa,siis naiset ja miehet.
Ja "pässiä narusta" kirjoittajan tarina tuntuu ihan totuudenmukaiselta,niin siellä huijataan turisteja,itse omakohtaisesti kokeneena tiedän,totta mutta todella säälittävää touhua!
Ei koskaan Alanyaan enään :(No eipäs muuten käy. Satun aika hyvin tietämään.
- 205+205
Kalekukkuu kirjoitti:
Ei koskaan Alanyaan enään :(Ainakin aurinkomatkojen bussissa matkalla Antalyasta Alanyaan opas kertoi selvällä Suomenkielellä "Alanyassa on eri parturit miehille ja naisille".
- %&%&RQQQ
205+205 kirjoitti:
Ainakin aurinkomatkojen bussissa matkalla Antalyasta Alanyaan opas kertoi selvällä Suomenkielellä "Alanyassa on eri parturit miehille ja naisille".
Turkissa ei meinaa oppaitten sanominen yhtikäs mitään .Kyllähän ap tarina varmasti totta on . Eiköhän ne parturimiehet panna osaa ,samoin kuin pestä naisen hiukset.
- beach 2011
wbbbwtbrwe kirjoitti:
No eipäs muuten käy. Satun aika hyvin tietämään.
Finnmatkojen opas kertoi ainakin bussissa,että parturiin voi mennä naiset ja miehet,mutta parturit ovat useimmiten miekkosia ja meidän hotskussa oli eräs "tyttönen" joka kävi ihan vaan parturissa stylettämässä hiuksiaan ja samaan aikaan siellä istui penkillä viiksiään trimmauttamassa oleva mies....samapa tuo,tuskin tästä nyt kantsii alkaa kinaamaan ;( lopputulos on aina paras ja halpa hinta siellä on partureissa ja hyvä palvelu;)
- IntoH
%&%&RQQQ kirjoitti:
Turkissa ei meinaa oppaitten sanominen yhtikäs mitään .Kyllähän ap tarina varmasti totta on . Eiköhän ne parturimiehet panna osaa ,samoin kuin pestä naisen hiukset.
Niin totta!
Oppaiden sanomiseen ei kannata luottaa sitten pätkääkään ja uskon myös ap tarinan olevan ihan faktaa,turhaa sitä on jonkin Alanya fanin täällä puolustella,totuudessa pitää pysyä on lomakohde sitten jonkun mielestä maailman paras,tai sitten ei,tytteleitä ne osaa nää Alanyan pojatkin patjaksi houkutella!!! - Suomitytteleitä
IntoH kirjoitti:
Niin totta!
Oppaiden sanomiseen ei kannata luottaa sitten pätkääkään ja uskon myös ap tarinan olevan ihan faktaa,turhaa sitä on jonkin Alanya fanin täällä puolustella,totuudessa pitää pysyä on lomakohde sitten jonkun mielestä maailman paras,tai sitten ei,tytteleitä ne osaa nää Alanyan pojatkin patjaksi houkutella!!!varsinkin kun nillä on se kuuluisa lutkageeni.
- Ihhme
Kalekukkuu kirjoitti:
Ei koskaan Alanyaan enään :(Kuka huijasi ketä?
- Vanhoja tikulla...
IntoH kirjoitti:
Niin totta!
Oppaiden sanomiseen ei kannata luottaa sitten pätkääkään ja uskon myös ap tarinan olevan ihan faktaa,turhaa sitä on jonkin Alanya fanin täällä puolustella,totuudessa pitää pysyä on lomakohde sitten jonkun mielestä maailman paras,tai sitten ei,tytteleitä ne osaa nää Alanyan pojatkin patjaksi houkutella!!!Oppaitten sanaan ei todellakaan voi luottaa eikä uskoa todeksi!!!!!
Esim. Italiassa opas sanoi tutustumistilaisuudessa joskus, että täällä ei kannata tinkiä - ei onnistu!
Minä en uskonut ja kokeilin, osaan jonkin verran vielä italiaa, joten testasin ensimmäisen kaupan ja tinkasin Juventuksen ja Napolin viirien ostojen kanssa ja onnistuihan siitä silloin alennus saada. Sitten toiseen kauppaan, keittiöväline, mikä lie ollut, mutta onnistui siitäkin saada ainakin 10% pois, jos ei enemmänkin.
Dominikaanisessa tasavallassa opas kertoi maan olevan turvallinen, ei varkaita! Heti ensimmäisellä reissulla pääkaupunkiin minulta vietiin väkivalloin useamman kaverin toimesta lompakko. Suomalainen perkeleen huuto niin kovaa kuin jaksoi herätti ympäristön huomion ja lompakko pudotettiin maahan! Koruja on revitty jopa suoraan kaulasta samaisessa valtiossa. Hotelli muuten oli sellainen, että vuode yhdelle kolmesta ei ollut vuodetta ja pyyhkeitäkään ei tarpeeksi. Ei kehuttava kokemus ja oppaat vain puolustelivat. Bussissa lompakon viennistä opas vain murahti, ei minkäänlaista kommenttia - arvata voi suututtiko. Tässä osa oppaitten uskottavuudesta, kaikkea ei jaksa kaivella. - älä puhu p
16 125 no kyllähän käy - ihan tasan tarkkaan ollaan käyty samassa parturissa miehenei kanssa.
- 1äcekmä1§l
Ha hah hah. Oma moka. Kannattaa vähän katsoa mihin tyttöystävänsä laittaa. Etenkin muslimimaissa.
- 10+4
Totta kai viedään, kun pässiä narusta, jos siihen antaa mahdollisuuden. Oma moka.
- 19
Kato Suomalaiset akat on, niin helppoja. Varsinkin muslimien testipatjoiksi.
- Hyvvee
Se on kuule sen väärti.
- vierailija#
Kuulostaa siltä että olet paranoidisen mustasukkainen tyttöystävästäsi ja mileikuvitus teki tepposet joten kuvittelet että tyttöystäväsi sai muutakin kuin hieronnan... Niin vähän häneen luotat ja kuvittelet että hän laukee heti kun turkkilainen parturi häneen koskee. Hehheh
- mistä teitä tulee
Hehhheh olipa hauskaa tyhmällä.
- sinne vaan
Meillä mies ja lapset ovat aina käyneet parturissa loman alussa. Hinnan kun kysyy etukäteen niin välttyy yllätyksiltä ja huomattavasti halvempi kuin Suomessa. Nyt siis kyseessä vain leikaus. Kyllä ne miultakin samalla leikkaisi, mutta olen jo käynyt Suomessa. Partureita on useita, eli on mistä valita mieluinen.
- Liisa-An
Jep,olin itse viime syksynä parturissa,leikattiin,värjättiin (monivärjäys) ja hinta oli about 20 euroa ja tosi tyytyväinen olen,eivätkä pyytäneet nuo parturipoijjat kuin illalla ulos kahville :)
- kuin pässiä narusta
Kiitos kaikille kirjoittaneille. Odotin hieman erinlaisia kommentteja. Joo Moka oli oma, kun eka kertalaisena ei osattu tinkiä kaikkia hintoja etukäteen, eli oppi rahat siitä. Mutta minut hierottiin parturituolissa (eri kohdassa parturia) ja hänet leikattiin hieronta kopin vieressä, josta oli vaivatonta siirtyä sinne ja hierottiin ilman ylä osia, (tyttö ystäväni kertoman mukaan vain selkä puolelta) aivan kuin suomessa hierojalla, mutta että se tehtiin parturissa, ihmetyttää suuresti. Onko muita naisia hierottu noin taparturissa????
Sitten se teen juonti, olo oli aika normaali, mutta aivan kuin kaikki aistit olisivat hidastuneet, olotila oli n. 15min. jonka aikana join vettä paljon..
Kiitos kaikesta kommenteista! joita toivon edelleen lisää...
Halusin varoittaa muita vastaavaan tapahtumaan meneviä, ettei mene loma pilalle.
Muuten hieno maa. mutta köyhän ja rikkaan erot ovat suuret... Kauppiaat tosi tyrkkyjä ja päälle käyviä muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta... ja kaupan käynti alkaa sanalla Terve..... aika harva osaa enempää..- karat
Ihan oikeesti....ootteko te tyttöystävänne kanssa HIEMAN yksinkertaisia ?
- vierailija#
Onko sinulla edelleen se käsitys että tyttöystävällesi tehtiin tietämättäsi jotain, josta hän ei sinulle kerro?
Hieronnasta voi myös kieltäytyä, koska ei se parturiin kuulu ja rahastustahan se on. Luultavasti juomassasi oli jotain lievästi huumaavaa, jos olotilasi oli outo kuten kuvasit. Voisiko se aiheuttaa hallusinaation? " tuli tunne että mitähän kopissa hommattiin olin kuulevani maailman kauneimman äänen (orgasmin), tv oli isolla joten pienet äänet eivät kuuluneet olenkaan."
Mielestäni suuret tuloerot ihmisissä näkyy jo Suomessakin kuten muissakin Euroopan maissa...Turkki ei ole siinä suhteessa poikkeus.
Minä kohtasin useita kauppiaita, jotka osasivat Suomea tosi hyvin, muutakin kuin sen Terve. Aika monella tuntui olevan tosin suomi-yhteyksiä, ex-vaimo. :)- kuin pässiä narusta
Nyt tuli hieno kommetti KIITOS!. Olin n 15min ettei mitään asia ok, sitten kuulin sen aika vaimean äänen, mutta selvästi kuitenkin, vähän sen jälkeen tuli olo että mitä hittoa tämä on ja kävin kokeilemassa ovea joka oli lukossa, ravistelin kyllä niin selvästi että kuului varmaan sisäpuolellekkin, mutta ei avattu....
Uskoisin että aineen vaikutus meni tuossa 15 min. ajassa, ja olin jo "selviämässä" kun kuulin sen äänen. Parturi koitti tarjota lisää teetä tai kahvia kesken ystäväni hiustenleikkuuta, ennen hierontaa. olisi pitänyt jättää juomatta se ensimmäinen kuppikin. Nyt ei tarvitsisi jossitella asiasta. Tyttö ystäväni ei kerro oikein pieniä asioitakaan tapahtumasta (tai muistaa väärin) , miten voin uskoa kun hän sanoo ettei ole harrastanut minkään laista seksiä siellä????
Uskon että jotain seksiin liityvää tehtiin, mutta ei välttämättä pantu.
Tästä on hieno jatkaa eteenpäin:(
- säynätär
Tyttö ystäväni ei kerro oikein pieniä asioitakaan tapahtumasta (tai muistaa väärin) , miten voin uskoa kun hän sanoo ettei ole harrastanut minkään laista seksiä siellä???
-->Ehkä tyttöystäväsi ei voi kertoo enempää,KUN MITÄÄN MUUTA EI OLE TAPAHTUNUT! Jotai rajaa noihi epäilyilles, kuulostaa aika epäuskotatvalta. Toisekseen teidän suhde ei taia olla kovin vankalla pohjalla,jos et pysty luottaa tyttöystäväsi sanoihin?!
Ps. jos kerra epäilet kopissa tapahtuneen jotakin, ni kait muistat jatkossa kortsun käytön ettet saa tyttöystävältäs tauteja jotka se "muka" on saanu siel turkin reissulla ;)
ÄLY HOI, ÄLÄ JÄTÄ! - AL+ Sun
Jos tarinasi on tosi miksi et tehnyt rikosilmoitusta asiasta heti paikan päällä? Jos ei ollut kyseessä lomasi viimeinen ilta niin varmasti olisit sen ennättänyt hyvin tehdä.
Minusta kaikki epäsasialliset toiminnat/tyypit saatava vastaamaan teoistaan eikä taivastella asioita täällä. - vierailija#
Mielestäni sinun on viisainta uskoa tyttöystäväsi sanaan... koska saattaa olla että sinun juomassa oli jotain joka aiheutti sinulle sekavan olon ja saatoit todellakin kuvitella sieltä kuuluvan äänen. Jos olette asiasta jo jutelleet niin ehkä on parempi lopettaa ainakin tyttöystäväsi uskottomuusepäilyt, muuten tulet vainoharhaiseksi ja alat epäillä häntä milloin mistäkin... MIkään ei ole kauheampaa kuin uskottomuussyytökset joille ei ole mitään perusteita.
- kuin pässiä narusta
Kiitos vierailija :) , tiedän itsekkin kun on epäilty aikoinaan turhaa kuinka raskasta se on. Tiedätkö tapauksen "lähemmin"???
Mutta kukaan muu nainenko ei ole kokenut vastaavaa parturissa käyntiä Turkissa????
Onko se todella maan tapa?? Miehet kyllä hierotaan mutta parturi tuolissa tuon olisin voinut hyväksyä helposti myös tyttöystävällenikin...
Mistä olisin voinut tehdä rikos ilmoituksen kun tyttö ystäväni väittää ettei mitään tapahtunut??
Miten naiset voivat mennä "retkuun" tuollaisessa turisti paikassa, en tarkoita nyt tätä meidän juttua , mutta uskotaanko tummia miehiä kun he vakuttavat minä rakastan sinua, vai hakeeko osa naisista vain tuota muutaman illan hupia??? Oli mahtavaa kuunnella eräässä vaatekaupassa kun kolme nuorta poikaa kertoili jotain pano tapahtumaa, vaikka en osaa turkkia yhtään ei jäänyt epäselväksi mitä oli tapahtunut, pano liikkeistä ja voihkinnasta päätellen... sitten makeet naurut päälle...
Mutta olisi mukavaa kuulla onko kukaan nainen ollut kokenut vastaavaa parturissa??? - lopeta jo epäilysi
kuin pässiä narusta kirjoitti:
Kiitos vierailija :) , tiedän itsekkin kun on epäilty aikoinaan turhaa kuinka raskasta se on. Tiedätkö tapauksen "lähemmin"???
Mutta kukaan muu nainenko ei ole kokenut vastaavaa parturissa käyntiä Turkissa????
Onko se todella maan tapa?? Miehet kyllä hierotaan mutta parturi tuolissa tuon olisin voinut hyväksyä helposti myös tyttöystävällenikin...
Mistä olisin voinut tehdä rikos ilmoituksen kun tyttö ystäväni väittää ettei mitään tapahtunut??
Miten naiset voivat mennä "retkuun" tuollaisessa turisti paikassa, en tarkoita nyt tätä meidän juttua , mutta uskotaanko tummia miehiä kun he vakuttavat minä rakastan sinua, vai hakeeko osa naisista vain tuota muutaman illan hupia??? Oli mahtavaa kuunnella eräässä vaatekaupassa kun kolme nuorta poikaa kertoili jotain pano tapahtumaa, vaikka en osaa turkkia yhtään ei jäänyt epäselväksi mitä oli tapahtunut, pano liikkeistä ja voihkinnasta päätellen... sitten makeet naurut päälle...
Mutta olisi mukavaa kuulla onko kukaan nainen ollut kokenut vastaavaa parturissa???Jos sinua hierottiin, sen jälkeen yleensä tulee rentoutunut ja " huumeinen" olo, voipa tasapainokin häilyä, ei se sen kummempaa teetä kaipaa.
- qullen
Tämä Alanya kuulostaa 70-luvun Mallorcalta, eikun vielä pahemmalta.
Ihmetyttää vain mikä porukkaa vetää tuollaisiin persreikä-paikkoihin, halpa hintako? Itse maksaisin siitä ettei tuollaiseen välimerenn.r.eiden sisäänhuutelupaikkaan tarvitsisi matkustaa.
Tämä ei siis koske koko Turkkia (josta myös kokemusta paikan päältä), vaan sitä mielikuvaa minkä keskustelut ja tv-ohjelmat ko. kohteesta ovat minulle antaneet. Ilmeisesti tuolla ravaa samaa porukkaa joka kantaa Tallinnasta 80-prosenttista selkä vääränä?- Voi hyvänen
Tänne kirjoittelee ihmiset, jotka eivät ole ulkomailla ikinä käyneetkään. Älä nyt usko näitä.
- ataris
Tuo on niin totta Alanyasta! :)
Keväällä olleena tiedän omasta ja muiden kanssamatkustajien kokemuksesta , että siellä huijataan turisteja kuin aikoinaan Tallinnassa , hotellin henkilökunta tekee omaa "bisnestään" pyytämällä bimuja työajan jälkeen milloin mihinkin , kuitenkin pääasiallinen tarkoitus saada lypsettyä rahaa ja jos ja kun asiasta valittaa matkan jälkeen on kommentti matkanjärjestäjiltä yleisesti: ei kukaan ole koskaan aiemmin valittanut moisesta...hmm...?
Matkaoppaat ohjelma sai varmaan monen luulemaan paikasta hieman enemmän , itse matkanneena näkyi todellisuus , ala-arvoinen lomakeidas , pelkkä Kleopatra ranta ei liukumäkikään tee paikasta hyvää ja Oppaihin ei kannata uskoa , kakkia jauhavat jos sitäkään!!! - 16+7
ataris kirjoitti:
Tuo on niin totta Alanyasta! :)
Keväällä olleena tiedän omasta ja muiden kanssamatkustajien kokemuksesta , että siellä huijataan turisteja kuin aikoinaan Tallinnassa , hotellin henkilökunta tekee omaa "bisnestään" pyytämällä bimuja työajan jälkeen milloin mihinkin , kuitenkin pääasiallinen tarkoitus saada lypsettyä rahaa ja jos ja kun asiasta valittaa matkan jälkeen on kommentti matkanjärjestäjiltä yleisesti: ei kukaan ole koskaan aiemmin valittanut moisesta...hmm...?
Matkaoppaat ohjelma sai varmaan monen luulemaan paikasta hieman enemmän , itse matkanneena näkyi todellisuus , ala-arvoinen lomakeidas , pelkkä Kleopatra ranta ei liukumäkikään tee paikasta hyvää ja Oppaihin ei kannata uskoa , kakkia jauhavat jos sitäkään!!!Milläs tavalla matkanjärjestäjä mielestäsi on tuosta vastuussa??
- vierailija#
Minua on aikoinaan edellisessä parisuhteessa epäilty uskottomuudesta aiheetta ja siksi sanon että jos et luota häneen niin suhteella ei ole tulevaisuutta.
Olen matkustanut mieheni kanssa paljon, mm. Espanjassa, Kreikassa ja Turkissa ja missään ei kukaan paikallinen ole yrittänyt minulle flirttailla tms.
mikä on ihan mahtavaa. Mieheni harteikas ulkomuoto varmaan osaltaan suojaa... ;DEn voisi kuvitella kuvaamaasi tilannetta omalle kohdalleni, koska en ole kiinnostunut Etelän miehistä ja olen yksiavioista tyyppiä. En usko että kovin moni nainen oikeasti uskoo tummien miesten puheita tai on heistä kiinnostunut. Kyllähän heissä joissakin silmä lepää mutta siihen se jää. Jos joku sinkkunainen lähtee paikallisen gigolon matkaan niin kyllä siinä varmaan haetaan hetken hupia vain molemmin puolin. Toisaalta osa suhteista johtaa avioliittoon ja niistäkin n. 50% onnistuu kuten suomalaisliitoistakin.- Näin nähty
Kirjoitat asiaa.
Miehen ei tarvitse olla harteikas ja pelkkä poika riittää, niin naiseen ei edes katsota tai puhuta. Vain miespuolista puhutellaan.
- ghjkhj67t
Mee hoitoon!!!!!!!!!!!!!!
- ratkaisu:
vie akka testeihin täällä kotimaassa, niin varmasti selviää hyvin nopeasti onko rellestänyt kuppamunan kanssa
- aina paha
Huono ratkaisu. Akka on kotiintullessaan esittänyt puutteessakulkevaa ja peuhannut äijän kanssa tiuhaan. Nyt testit näyttää tartuntaa ja akka syyttää äijää huorissa juoksemisesta
- 1+1=2
Pitää kysyä tämän Alanayan parturireissun aloittajalta.
Sinulta siis ajettiin parta ja tukka vähän niinkuin väkisin. "Tyttöystävällesi"
tarjottiin jotain teetä vai oliko se sinulle, no miten vain, tuli vähän himmeä
olo. Sitten "tyttöystäväsi" sai jonkun leikkuun (parranajon?) ja lipitti loput
loput ns. teestäsi ja hänelle tarjottiin hierontaa. Hän suostui ja parturi vei
hänet johonkin koppiin ja sinä kuuntelit sekavana kun tv pauhasi kovalla.
Sitten kaikesta huolimatta kuulit äänen joka viittasi orgasmiin, menit ja
yritit mustasukksena päästä katsomaan mitä tapahtuu kopissa?
Minäpä kerron: "TYTTÖYSTÄVÄSI" SAI TURKKILAISTA MUNAA" joten nyt voit
lopettaa asian pohtimisen! - kuin pässiä narusta
Nuihin kysymyksiin löytyy vastaus aiemmista teksteistä, mutta tässä tarkennusta, kumpikin joi oman teen..... Minä sovin parran ajosta etukäteen, hiusten leikkaukseen en antanut lupaa, mutta kun eka siivu oli otettu oli myöhäistä...
Olemme aika hyväuskoisia ja sinisilmäisiä, jonka parturi sitten käytti hyväkseen..... tuon teen avulla...
Juu ja Kiitos 1 1=2 totuuden paljastamisesta... Autaapi vitusti....
Nostaakohan tämmöisten lukeminen joillakin ihmisillä menneitä muistoja mieleen....? Noista negatiivisista kommenteista päätellen..
OTTAKAA JUTUSTA OPIKSI ÄLKÄÄKÄ TEHKÖ NIIN KUIN ME TEHTIIN!!!!
Tai ne jotka kaipaa tuollaista menkää parturiin missä on hieronta koppero ;)- ukkometsooooo
kerro mikä parturi ja missä nin testattan ollan pian menos.
- laatukamaa huhei
Eikö jutut mahdu matkaopaslehden ketjuun kun täällä elvyttelet omia viritelmiä.
- ?.
jokos parturipojien huumauskopissa on ollut uudet suomivosut hierottavina?
- mennään taas
Kokemuksia partureista.
Marmaris: vietiin tosiaan, kuin pässiä narusta.Ilmainen ihohaiventen nypläys muuttui vaihe vaiheelta ja hyvin ovelasti täyshintaiseksi parturoinniksi a' 35 euroa.Homma olis vielä jatkunu, mutta oli pakko lähteä ja nousta tuolista, koska oli menoja.Jälki oli hyvää, mutta bisnestyyli ei. Ja se V'tutti!
Alanya: tutustuttiin paikalliseen, joka vei parturiin ja neuvotteli hinnat : 35 euroa kahdelta hengeltä.Kunnon tyylikkäät leikkaukset,niskahartiahieronta ja muuta hienoviritystä ja neuvontaa.Paras palvelu mitä parturissa koskaa Suomessa tai missään ! - Huippuparturi
Onnistuneet parturikäynnit. Kävin viikon lomani aikana Alanyan basaarialueella aivan moskeijan vieressä olleessa parturissa 2 kertaa ja palvelu oli erinomaista. Kyseinen paikka oli mielestäni tosi siisti ja vain miesten parturiliike. Hiustenleikkuu, parranajot 2 kertaa, korvakarvojen poisto ja hieman hierontaa, yhteensä nämä kaikki maksoivat 12 euroa viikon lomani aikana. Englannin kielitaito oli huono, mutta toinen asiakas toimi tulkkina ja käsimerkeillä näyttäen leikkuuohjeet lopputulos oli mieluiseni. Hinta oli sovittu etukäteen joten yllätyksiä ei tullut kuin siinä suhteessa että erittäin hyvä palvelu oli mielettömän halpaa suomalaiseen hintatasoon verrattuna. Molemmilla kerroilla parturina toimi noin 30-vuotias mies, jonka ammattitaito oli huippuluokkaa. Lisäksi liikkeessä oli iäkäs mies ja nuorempi mies. En tiedä olivatko samaa perhettä. Mutta ystävällisyys jäi erityisesti mieleen. Odotellessani antoivat appelsiinin syötäväkseni ja omenateeätkin olisivat tarjonneet, mutta kieltäydyin siitä. Tämän kokemuksen mukaan kävisin kolmannenkin kerran tässä Alanyan parturissa siistiytymässä.
- lkdfjv
Alanyan parturit tekevät hyvää työtä, osaavat todella leikata hiukset tyylikkääseen malliin ja muotoilla parran. Huolittelevat tosiaan myös korvakarvat ja vaikka nenäkarvatkin, lisäksi hieronta. Keskustan paikoissa on hieman kalliimmat hinnat, sivummalla halvempaa. Mieheni käyttämä parturi ottaa vain 15 liiraa. Suomessa parturista tullessan mies ei ole koskaan yhtä huolitellun näköinen. Turkkilaisessa kulttuurissa miehet panostavat siistiin ulkomuotoon aivan toisella tavalla kuin Suomessa on tapana.
- jne....
Mitä tästä opimme?
No ainakin kirjoittamaan yhdyssanat oikein: tyttöystävä, hiustenleikkuu, hierontakoppi, parranajo, panoliikkeet, minkäänlaista....- Niinpä niinpä
Musliminhoro, kulliperse, työväenluokkainen roskaväen vittu, säälittävä homopystytukkien kiertopalkinto, yhden pisteen nainen jne...
Minä naisena kävin myös viime kerralla parturissa ja naispuolinen ystäväni odotteli siinä vieressä. Palvelu oli erinomaista ja sain elämäni ehkä parhaimman hiusmallin. Samalla muotoiltiin myös kulmat. Tarjosivat värjäystäkin, mutta en halunnut. Tämä kaikki 15 euroa. Ja niin joimme myös useamman kupillisen teetä, molemmat :)
- halvalla pääsee
Jopas oli kallista!!! Itse kävin viikko sitten Turkissa parturissa, jossa pitkät (puoleen selkään) hiukseni leikattiin lyhyehköksi sekä leikattiin otsatukka (kesto noin 20min) sekä kulmani muoltoiltiin. Tämä kaikki vain 15 liiraa, eli 6 euroa.
- Jätä vähän äkkiä
Jätä heti tyttöystävä, hän on petturi. Hän on aivan törkeä!
- Väiski 53
Viime kevään olin Alanyassa parturissa vaimon kanssa..Ensin leikattiin minun hiuksen ja sen jälkeen vaimon ja hyvää jälkeä teki vanhempi miesparturi Basaarialueella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485346
- 483718
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963346- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854