Moi. Eli mulla on tilanne semmonen että en enää oikeen tunnista mikä on kiusaamista ja mikä vain leikkistä pilailua. Olo on ongelmainen, kun mulle on sanottu että pitäs aina raportoida jos jotain on tapahtunut, mutta en tiedä oikeen enään mistä raportoida (muuten pitäs olla kokoajan vasikoimassa). Kiusaamista on ollut jo 6 - 7 vuotta eli siis n. puolet elämästä... Ja sit on yks toinen "oire": tää on varmaan aika yleinen, mutta aina kun näen jotain samanikäisiä, vaikka meidän koulusta, tulee semmonen häpeän ja pelon tunne. Ja viel, jos jaksatte lukea, tuntuu et mä olen tän kiusaamisen "syypää". Tuntuu et mun luontees olis jotain vikaa (ja jos on, se on varmaan tullut rajusta kiusaamisesta), kun on jo vaihdettu kouluakin (kun muutettiin eri paikkakunnalle) mutta kiusaaminen jatkuu... Kellään muulla samoja fiiliksiä?
Psyykkisiä oireita?
ronder
1
76
Vastaukset
- ----jkm-----
no kyllä minustakin on tuntunut että olin itse syypää kiusaamiseen mutta oikeastihan kiusaajat on niin häiriintyneitä että niiden syy se on.
ja vaikka koulua olet vaihtanut ja kiusaaminen jatkuu niin se kyllä ihmisestä huomaa että on sellainen "hissukka" että sitä aletaan uudestaan kiusaa. harmillinen juttu kyllä mutta sinun luonteessa on se kiusaamisen pelko ja se näkyy päällepäin ja niin se jatkuu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760