"we don't know what these objects are, but we know that they move with intelligence guidence"
http://www.nasa.gov
NASA myönsi ufojen olemassa olon!
28
527
Vastaukset
- millikilli
noniin, mites nyt suut pannaan skepot?
- blind man walking
Missä tarkemmin, koska etusivulta ei ainakaan löydy mitään mainintaa asiasta... tai olen sokea?
- kyllä näin
olet.
- Halloo????
Missä viipyilee varatraktori ja gnäfgnäf jotakin, vinoilemasta, Tieteen maailma- taustatietoineen?
- Varaktori
Kylläpä sitä nyt jollain on minua ikävä. Eikös tämä keskustelupalsta ole paljon mielenkiintoisempi ja keskustelut syvällisempia nyt kun en ole täällä ollut teitä häiritsemässä?
Tuskin olen jatkossakaan sillä sen vähäisen vapaa-ajan käytän mieluummin täyspäisten seurassa hieman asiallisemmilla foorumeilla. - So I said so
Varaktori kirjoitti:
Kylläpä sitä nyt jollain on minua ikävä. Eikös tämä keskustelupalsta ole paljon mielenkiintoisempi ja keskustelut syvällisempia nyt kun en ole täällä ollut teitä häiritsemässä?
Tuskin olen jatkossakaan sillä sen vähäisen vapaa-ajan käytän mieluummin täyspäisten seurassa hieman asiallisemmilla foorumeilla.Ha-ha! Hyvä vitsi, asiallisemmilla foorumeilla! Täyspäisten. Täyspäisyyteen kuuluu myös erillaisten mielipiteiden jaHEIDÄN kokemustensa Kunnioittaminen, metsuri!
- Varaktori
So I said so kirjoitti:
Ha-ha! Hyvä vitsi, asiallisemmilla foorumeilla! Täyspäisten. Täyspäisyyteen kuuluu myös erillaisten mielipiteiden jaHEIDÄN kokemustensa Kunnioittaminen, metsuri!
Seinähullujen perseitäkö pitäisi alkaa nuoleskelemaan? Ei kiitos, keksin mieluummin muuta puuhaa. Menen vaikka hakkaamaan halkoja.
- jhk me76 eyj
niin missä?
- jaa a
ei ny lähteny vielä ku tuota lausuntoa ei oo osunu luettavaks asti.
- Skepona vastaan
Jos näin todella olisi taputtaisin suuria karvaisia käsiäni ja avaisin hyvän konjakkipullon. En vaan ole NASA:n sivulta vielä köytänyt tuota väitettä, eikä mediakaan ole "historian suurimpaan tiedeuutiseen" reagoinut.
Valitettavasti vastaavia väitteitä on esiintynyt ennenkin ja kaikki tähän mennessä tyhjiä. Skepona pidän asian auki kunnes saan lisää tietoa.- TOO TREE TO TENTY DO
Mene erään suuren maan sivustoille ja sieltä Nasan. Sieltä löytyy tietoa. Ei kylläkään suomeksi. Vai, etkö usko, kun eivät puhukaan suomea?
- Skepona...
TOO TREE TO TENTY DO kirjoitti:
Mene erään suuren maan sivustoille ja sieltä Nasan. Sieltä löytyy tietoa. Ei kylläkään suomeksi. Vai, etkö usko, kun eivät puhukaan suomea?
En ihan äkkiä löytänyt, eikä ole kai löytänyt kukaan muukaan.
Miksi mediakaan ei ole reagoinut?
- plah
jotku peittelee vaa roska otsikoilla muut otsikot alle. jätevuori kasvaa.
- ----------------.
http://www.google.fi/search?hl=fi&source=hp&biw=&bih=&q="we don't know what these objects are, but we know that they move with intelligence guidence" &btnG=Google-haku
- pikku-vesku
yleensäkkkiin: miten kauan teillä menee hoksata... minkä median lukemisessa tahansa,, painettu sana, nettiuutiset, jopa tää sätti... voi tietty verrata ja mimmosia sutimia saattanette käyttää lukieesa, jos mitään... nyt ei lasketa trollijuttuja?
sano sokkee miäs- Äidinkieltä
Khännis?
- ffw
"we don't know what these objects are, but we know that they move with intelligence guidence"
Missä lukee noin? - pikku-vesku
ei sitten lasleta trollailux?
- rotta labrasta
nii kaua menee hokata kui typerä henkilö kertoo vitsinä kertomatta että oli vitsi ku ei ollu muuta kerrottavaa. tuo ei oo typeryyttä vaa useita kertoja tehtynä kusipäisyyttä.
vois hakata laboratoriokuntoo henkilö joka testailee ihmisiä kui eläimiä. ei kannata toistaa jos ei kestä. - ZZRT
Toiset kuulee ääniä ja toiset näkee olemattomia uutisia netistä.
- Folio Pro lätsä
"Missä tarkemmin, koska etusivulta ei ainakaan löydy mitään mainintaa asiasta... tai olen sokea?"
No sokeahan olet - tuolla se on internetissä !
http://fi.wikipedia.org/wiki/Internet - Ja siltä maa haisoo
Turha junteille on kertoa mitä maailmalla tapahtuu, nämä unohtaa englannin heti, kun koulu loppuu ja liitty kaapujoukkoon. Tuskin uskonevat edes sittenkään, kun iltis sen julkasee, juntti lehdet, kuten esim. Kaleva tuskin sitä julkasee, kun ne itte valitsee julkaisumateriaalin ja näin tekevät useimmat Suomen lehdet. Ainoa mihin suomalainen juntti uskoo on pieru. :)
- vbnmk,l.öhjklö
Annahan tarkempi linkki. Taas yksi huuhaaväite, jolle ei löydy näyttöä. Näitä löytyy jo todella paljon.
- Skoptikko
Tietysti ufoja on olemassa. Ufohan tarkoittaa tunnistamatonta lentävää esinettä. Osa lentävistä esineistähän aina jää tunnistamatta!
- skeppari
"Ufohan tarkoittaa tunnistamatonta lentävää esinettä."
Tuokin on aika raflaavasti sanottu. "Tunnistamaton lentävä kohde" on parempi ilmaisu, sillä mistään "esineestä" ei todellakaan välttämättä ole kyse. - Skoptikko
skeppari kirjoitti:
"Ufohan tarkoittaa tunnistamatonta lentävää esinettä."
Tuokin on aika raflaavasti sanottu. "Tunnistamaton lentävä kohde" on parempi ilmaisu, sillä mistään "esineestä" ei todellakaan välttämättä ole kyse.Niinpä! Sitä suuremmalla syyllä jää tunnistamatta!
Pakko kai se on uskoa jos Nasa sanoo niin.
Eiku oliks Nasa jenkkipulju?
Oli se.
Antaa olla, mä en enää luota mihinkään mikä tulee Jenkkilästä.- Kanapoika.
Minäkin vaan hakkaan halkoja,naureskelen sen erään tietyn foorumin,joka muka tutkii ufoja vaikka todellisuudessa he tutkivat salaliittoja ja kanavointihörhöilyjä,ja odottelen satavarmaa tietoa asioista tuolta itärajan takaa.
Onx se itänaapuri muuten edelleen Venäjä?
On se.
No,antaa olla.Minä en luota mihinkään tietoon mitä sieltä näidenkin asioiden suhteen tulee.
Minä luotan ainoastaan kiinalaisten kanavoijien välittämiin tietoihin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232327Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein128949Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780