M lomalainen

Ketä kaipaat?

Mitä kuuluu? Olispa mukava nähdä sut taas.

11

400

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dismukes

Miestä vai naistako sinä kaipaat? Itse kaipaan loputonta lomaa ja elämän kestävää onnea. On kait liikaa toivottu, mutta toivoahan aina saa.

Niin ja yksi vielä, jos vaikka sattuisi tapaamaan yhden ihastuttavan naisen tuntemattomilla kesäpoluillani, niin voisi kait sitä häntä vihdoinkin halata ja sanoa hänelle vihdoin, että perhana kun onnistuit kerran ihastuttavalla olemuksellasi laittamaan pääni sekaisin! Siitä hyvästä saat halin lisäksi suudelman ja ellei rakkauden tunnustuksen niin ainakin jotain sinnepäin:) Tulipahan taas kirjoitettua. Mitään en ole ottanut;)

• en usko ota vaa

Ai vai et mitään? : D

• :DD

Voi riemu ja rallatus,ei sun tarvihe kyllä mitään ottaakkaan.Taidat olla tarpeeks ilman ottamistakin.....tuntemattomilla kesäpoluilla... ?

• Toivo, eiku Ms Dukes

Mitkä seikat toisivat sulle elämän kestävän onnen? Onko sun elämä sellaista vilinää ja vilskettä että onni ei välttämättä kestä sitä menoa..

Oma onneni koostuu - tai koostuisi - siitä että pienetkin asiat arjessa suorastaan tuntuvat mukavalta. Että ainakin lähes aina suu olisi hymyssä :)

• Dismukes
        Toivo, eiku Ms Dukes kirjoitti:

Mitkä seikat toisivat sulle elämän kestävän onnen? Onko sun elämä sellaista vilinää ja vilskettä että onni ei välttämättä kestä sitä menoa..

Oma onneni koostuu - tai koostuisi - siitä että pienetkin asiat arjessa suorastaan tuntuvat mukavalta. Että ainakin lähes aina suu olisi hymyssä :)

Heippa,

Minun elämäni on ollut vilinää ja vilskettä ja loputtomia seikkailuja. Onnea ja kultaakaan en ole onnistunut löytämään vielä, mutta ennen kuin lähden taas elämän erämaahan ehkä viimeiselle seikkailulleni-ihmiselämähän on otettava seikkailuna, muutoin se on liian yksitoikkoista kuljettavaa, kerron jotain sinulle:

Oma onneni koostuu myös pienistä arjen asioista, olen onnellinen pienistä onnistumisista ja niistä ihmissuhteista, joita minulle on suotu. En odota mitään suurta, vain tasapainoa. Olet siis äärettömän oikeassa kirjoituksessasi, onni koostuu pienistä asioista.

Parhainta kesäpäivää sinulle, vaikka sataisikin, sillä linnut laulavat, ei niillä tule suru puseroon vaikka taivas aukenisikin vedestä. Niin meidän ihmistenkin pitää suhtautua elämäämme- iloisesti laulellen ja hymyillen;)

• hekla_
        Dismukes kirjoitti:

Heippa,

Minun elämäni on ollut vilinää ja vilskettä ja loputtomia seikkailuja. Onnea ja kultaakaan en ole onnistunut löytämään vielä, mutta ennen kuin lähden taas elämän erämaahan ehkä viimeiselle seikkailulleni-ihmiselämähän on otettava seikkailuna, muutoin se on liian yksitoikkoista kuljettavaa, kerron jotain sinulle:

Oma onneni koostuu myös pienistä arjen asioista, olen onnellinen pienistä onnistumisista ja niistä ihmissuhteista, joita minulle on suotu. En odota mitään suurta, vain tasapainoa. Olet siis äärettömän oikeassa kirjoituksessasi, onni koostuu pienistä asioista.

Parhainta kesäpäivää sinulle, vaikka sataisikin, sillä linnut laulavat, ei niillä tule suru puseroon vaikka taivas aukenisikin vedestä. Niin meidän ihmistenkin pitää suhtautua elämäämme- iloisesti laulellen ja hymyillen;)

Tasapaino ja rakkaus on ainoat oikeat tavoittelemisen arvoiset asiat.
        Kulissiperheen vesat oppii sen jo kotona...tai sitten ei.

Luulin hetki sitten tutustuneeni samanlaiseen, mutta taisinkin olla se joka sotki hänen rutiinin ja tasapainon. Tunteilla on sellanen taipumus. Eli joku sellanen mutta vieläpä rohkea.

Onnea? Onnelliset ihmiset tekevät onnellisia valintoja.

• M

Oikea nainen tietää ketä kaipaan :D

• *right*

Entäs jos moni nainen kokee olevansa se oikea joka tietää ketä kaipaat? Kuka se silloin heistä on?

• ....

Hän on vaan niin ihana. Koko komeudessaan

• M lomalainen

Kiitos, hyvää kuuluu - olisi mukava nähdä sut myös - ikävä täälläkin ...

• password?

hmmm...näyttää monologilta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      104
      6724
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      87
      5057
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      111
      3309
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3180
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      27
      2348
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1716
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1351
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1302
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1206
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      984
    Aihe