POJAT!!! ÄLKÄÄ tehkö

hoxhoxfox

Ite olen tormänny tämmöseen valitettavan usein, siis omien kaverien kohalla, oon vaan nähny tilanteen, et tyttö kertoo pojalle (silloin ku poika on kaverien seurassa) kiinnostuksestaan/kysyy et "alaks" ja poika vaan revahtaa nauruun ja kaverit kans. En oleta että kaikki tekis näin, mutta jotkut tekee. Jos sitten tajuaa virheensä ja kiinnostuukin tytöstä niin..... Ou nou.
Voihan tämä juttu käydä toisinkin päin, mutta itse olen vain näin päin havainnut.
(laittakaa muitakin juttuja mitä ERITYISESTI poikien ei kannata tehdä)

16

1922

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niijust

Toi on just se juttu mitä ei tosiaankaan sais tehä :( tyttö vaan saa kovan kolhauksen omatuntoonsa ja muutkin tytöt välttelevät täitä tyyppejä :((

• aajiedk

Lapsellista touhuu.. "5115 4L4X 0L33_ 69696969696969696

• k

joo olis se kiva jos joku tulis tollee :D

• Jos joku kysyy "alax", niin sille saa ihan estotta nauraa niin paljon kuin jaksaa, koska kysyjä on idiootti.

Kaikki nämä "alax" tyypit pitäisi lukita komeroon ja päästää ulos sitten, kun ovat kasvattaneet aivot.

• hoxhoxfox

siis kirjotin tuohon nyt vaan nopeasti että alaks, koska en jaksanu alkaa kirjottaan mitään pitkää selostusta... Ja jos OIKEIN TARKKAAN katsotte niin saatayte nähdä nuo """"""""""" merkit tuolla sanan ympärillä leijailemassa...

• hoxhoxfox

Eli ton alotuksen tarkotus oli te jos jokuu tulee sanomaan te välittää toisestsa niin ei kantti rehahtaa nauruun.
        Pilkunviilaajat.....

• kkkkkeeeeeeeeeeees

No jos joku PÄÄLLE 16 vuotias tyttö tulis kyseleen ja esittään kiinnostustaan niin olisin otettu. Tuppaa vain näin 19 -vuotiaana olemaan suht ärsyttävää kun 14 kesäinen pissis sanoo "alax" tai kiehnää vieres, mut ikäiset ei ees vilkase!

Saa pedarin maineen, mut minkäs pennun ulkonäölle mahtaa? Kaikki ikäiseni joihin olen tutustunut ovat luulleet mua alle 16 vuotiaaks ulkonäöltä, mutta käytös on kuulemma sentään ikäistäni... Vittu!

• harenoneko

Pojat, älkää kehuko tytön tissejä/reisä/persettä heti kättelyssä, se on nimittäin ärsyttävää.. Ei kukaan tyttö tykkää siitä ku juttelee meses nii: "Joo tota, sul on aika hyvät tissit" "ööhh... Kiitos......?" "No eiku oikeesti, tänää ku kumarruit liikka tunnil nii se oli ihan silmän ruokaa." Niii et se ei oo kivaa ja siihen on tosi hankalaa suhtautua!

• fghgfjfgj

...juuri näin, se voi joistakin tytöistä tuntua jopa halventavalta.
        Onhan sitä ''kommentteja/kehuja'' tullut takapuolestani, mutta en TOSIAAN tiedä miten suhtautua. Jos ihastukseni jotain hyvää kommentoi siitä, olen tietenkin imarreltu, mutta kuitenki... Että näin. Näyttäkää pojat kiinnostuksenne hiukan pidättyväisemmällä tavalla, koska tytöt ei välttämättä tiedä miten suhtautua tuollaisiin 'outoihin ja imarteleviin' kommentteihin. :D

• ölkjhrty

Ei tähän voi kyllä muuta sanoa kuin, että jostakin sitä on aloitettava..

Ja "alaks" kuulostaa kyllä niin typerältä, että huh huh.. Oli lainausmerkkejä eli ei.. :D

Mutta vakavasti. Tytöille tiedoksi, että pojat todellakin pääsevät ikään, jossa seurustalukuviot alkavat kiinnostaa, huomattavasti tyttöjä myöhemmin ja siinä kun tytöt jo hyvin nuorena pohtivat seurustelukuvioita ja omiensa sekä muiden tunteita ja suhtautumista asioihin, pojat keskittyvät lähinnä urheiluun, tietokonepeleihin, yms. Tämä ei johdu siitä, että toinen sukupuoli olisi jotenkin huonompi kuin toinen, vaan on täysin luonnollinen ero.
      Sitten kun oikeasti ollaan tosi ujoja, ei yhtään ymmärretä näitä asioita (eikä suhteet oikeasti kiinnosta pätkääkään!) mutta hormonit kuitenkin hyrräävät, niin tulee näitä naurun remakoita ja "hyvät tissit" -kehuja.

Pitäkää vaan, tytöt, tämä mielessä ja odottakaa niin kyllä ne pojat siitä teidät kiinni saavat myöhemmin. ;)

Terveisin:
      25-vuotias setä, jota nämä asiat ovat oikeasti kiinnostaneet vasta muutaman vuoden.

• jöölkö

pleijjat pojat on kaikista vitumaisimpia

• jokutyhmä jäbä

saako naamaa sanoo kauniiks? Vai otatteko te tytöt senkin pinnallisuuden merkkinä? Entä jos sanoo ihan vaa yleisesti tyylii et "sul on hyvä kroppa" nii onko seki yhtä paha ku noi "sul on hyvä per..."
      Vai onko tää kehumis puoli vähän sama ku kukkien tuominen?
      Jos ei tuo kukkia nii tyttö valittaa "miks sä et ikin tuo mulle kukkia? Etkö sä välitä musta????"
      Sit jos vie kukkii vaik pari ruusuu nii tyttö on sillee et "Mitä sä oot nyt tehny? Ootko sä pettäny mua? Et sä ikin ennenkään oo niitä tuonu"

• dfgfdhfh

Eiei, tottakai kokonaisuutta saa kehuskella niin kuin tykkää, mutta juuri siten että tytön on helpompi sanoa kiitos, kuin olla suhtautumatta mitenkään.
        Riippuu tietenki tytöstä, miten ottaa sen kun jätkä tuo ruusuja. Musta se olis kovin ihanaa ja romanttista:)
        Pinnallista on se, että haukkuu jos toisessa on olevinaan muka jotain virheitä. Pinnallista olis myös se, että kertoo toiselle mikä on omasta mielestä 'täydellistä', vaikka toinen ei täyttäisikään niitä 'toiveita'. Mutta jos susta tuntuu että tyttös on täydellinen, niin tee vaikka niin että annat pari ruusua, ja jos toinen kysyy että mitä nyt, voit just vastata et 'noku sä vaan oot niin ihana, täydellinen ym'.
        Mä ainakin pidän kaikista pienistä ja söpöistä teoista ja puheista sillon tällön.

• sweet15

Se on totta et tytöt (ja pojatki) tykkää pienistä söpöistä teoista ja sanoista SILLON TÄLLÖN. Huomasin nimittäi omassa poikaystävässäni aika ärsyttävän piirteen.. näitä "söpöjä puheita" ku tuppaa tulemaa joka lauseen perään ja kukkiaki se kantaa kotii ku mikäki prinssi uljas lähes säännöllisesti joka viikko :) onha se sulosta, mut rajansa kaikella. Sitä tulee itellekki välillä semmonen olo, että jossei kokoajan kerro rakastavansa toista, ni sitte se rakkaus jotenki katoaa.

Mut yritä siinä nyt sit toiselle kertoo, et ei sitä rakkautta ihan kokoajan tarvii osottaa, ku seurusteltuki ollaa jo iha hyvän aikaa (: ihan varotuksena vaan kaikille super romanttisille tytöille ja pojille.

• mopsipopsi1

noh kun olin facebookis ni yks mun kaveri joka on poika sano et mä rakastan sua ja oon pihkas suhu sit se kysy et alax? mut mä luulen et sen veli vaa kiusaa koska kukaa mua ei rakasta se on just mun ihastus joka kysy alax mut ei sen veli. oon kyl vast 9v XD ja se vissii kans 9 v tai 10v en muista vai olikse 11v XD

• gyiv

älä tee näin!!! jos kysyt sen kuuluisan "alax" kysymyksen niin yleensä tyttö luulee että heität läppää :) kannattaa kato pyytää sitä treffeille ja siellä kysyä jotenki muuten ku "alax" tyylillä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      124
      5261
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      30
      3728
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2470
    4. Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan

Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv
      Maailman menoa
      35
      1715
    5. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      24
      1624
    6. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1588
    7. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      41
      1580
    8. Minulla ei ole ketään muita

Enkä halua ketään muita kuin sinut.
      Ikävä
      23
      1501
    9. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1342
    10. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      29
      1333
    Aihe