Toivon vaan että kukaan noista toisen tunteista epävarmoina kirjoittavista et olisi sinä. Sinun täytyy kyllä ymmärtää mitä sinulle paljastin silloin, mitä tunnen. Kiinnostunut, ihastunut olen.
sulle ***i
24
360
Vastaukset
- Suki suki
Yeeaaaa!
- Yksi i:hin loppuva
Paljastit? Millä tavalla paljastit? Sanomallako jotain tai jotenkin muuten? Mulle ei kyllä ole mitään paljastettu, joten olen varmaan väärä nainen, vaikka muuten osuukin aika hyvin.. Alussa olit kiinnostuneen oloinen, mutta en osannut silloin suhtautua siihen oikein. Viime ajat olet ollut kyllä täysin välinpitämätön.
- osa tunnist.oikein
Kaikkihan on täällä epävarmoja toisen tunteista. Ja liikaa tunnisteitakin :) Se on täällä pelin henki.
- naiselle.
Ei ole sitten työpaikkajuttu, eikä muutenkaan mihinkään työpaikkoihin liittyvä kyseessä, sen voin laittaa. Emme ole olleet viime aikoina juurikaan tekemisissä.
- miehelle.
No milloin olitte viimeeksi tekemisissä? Saanen nöyrästi udella :)
- naiselle.
miehelle. kirjoitti:
No milloin olitte viimeeksi tekemisissä? Saanen nöyrästi udella :)
Nöyrälle utelijalle tiedoksi että: Ei tarpeeksi lähiaikoina. Useamminkin nauttisin seurastaan. Jos olisi vain viikot kyseessä, mutta ei. Kuukausia sitten viimeksi.
- ***i
naiselle. kirjoitti:
Nöyrälle utelijalle tiedoksi että: Ei tarpeeksi lähiaikoina. Useamminkin nauttisin seurastaan. Jos olisi vain viikot kyseessä, mutta ei. Kuukausia sitten viimeksi.
Kohta 6 kuukautta, ja silloinkaan ei nähty?
- miehelle.
naiselle. kirjoitti:
Nöyrimmin kyselisin vielä, miksi et ota yhteyttä sitten ;)
- naiselle.
miehelle. kirjoitti:
Nöyrimmin kyselisin vielä, miksi et ota yhteyttä sitten ;)
Epävarmuus siitä mitä toinen ajattelee. Mitä nöyrimmin heitän vastakysymksen: Miksi et itse ota yhteyttä siihen kehen tuo "miehelle." nimimerkkisi viittaa?
- miehelle.
naiselle. kirjoitti:
Epävarmuus siitä mitä toinen ajattelee. Mitä nöyrimmin heitän vastakysymksen: Miksi et itse ota yhteyttä siihen kehen tuo "miehelle." nimimerkkisi viittaa?
Niin, sehän on se juttu, enää en nöyryydeltäni kehtaa. :D Uskon että hän on jo toisaalla.
Elämä varmasti vie ja kun itsekin vielä ohjailee sitä oikeaan suuntaan, niin voi löytää vaikka tuhannen taalan kultakimpaleen jostain tuntemattomasta, tulevaiduudesta.
Nöyrä tulen olemaan aina, aina elämälle ja elämä vie. Uskon niin. - naiselle.
miehelle. kirjoitti:
Niin, sehän on se juttu, enää en nöyryydeltäni kehtaa. :D Uskon että hän on jo toisaalla.
Elämä varmasti vie ja kun itsekin vielä ohjailee sitä oikeaan suuntaan, niin voi löytää vaikka tuhannen taalan kultakimpaleen jostain tuntemattomasta, tulevaiduudesta.
Nöyrä tulen olemaan aina, aina elämälle ja elämä vie. Uskon niin.Oletko leikitellyt ajatuksella että ottaisit joskus puheeksi kirjoittamisesi ikävä-palstalla jos joskus jutskailet hänen kanssaan rennosti jossain?
- miehelle.
naiselle. kirjoitti:
Oletko leikitellyt ajatuksella että ottaisit joskus puheeksi kirjoittamisesi ikävä-palstalla jos joskus jutskailet hänen kanssaan rennosti jossain?
Ei tulisi pieneen mieleenikään :D
Ei ikunä, ei kuuna päivänä, menettäisin kasvoni.. :D
Muuten, Pikkuhiljaa virittelen itseni nukkumaan.... :) - naiselle.
miehelle. kirjoitti:
Ei tulisi pieneen mieleenikään :D
Ei ikunä, ei kuuna päivänä, menettäisin kasvoni.. :D
Muuten, Pikkuhiljaa virittelen itseni nukkumaan.... :)Mutta jos molemmat olisivat kirjoittaneet, niin eihän kumpikaan menettäisi silloin ainakaan :) Minä varmaan jotenkin kierosti kysyisin jotain sellaista mikä voisi paljastaa mahdollisen kirjoittamisen.. lukisin kasvoilta, silmistä vastauksen sitten.
- miehelle.
naiselle. kirjoitti:
Mutta jos molemmat olisivat kirjoittaneet, niin eihän kumpikaan menettäisi silloin ainakaan :) Minä varmaan jotenkin kierosti kysyisin jotain sellaista mikä voisi paljastaa mahdollisen kirjoittamisen.. lukisin kasvoilta, silmistä vastauksen sitten.
Totta tuokin, eihän siinä mitään. Mutta onko sillä jotain väliä kirjoittaako Hän, Sinä tai minä tänne? Ei minun mielestäni. Minua ei oikeastaan kiinnostakaan tietää näitä asioita enempää. Tämähän on vähän niinkuin päiväkirjaa kirjoittaisi :) Joskus löytää Ihanan peilin, niin kuin nytkin :)
- naiselle.
miehelle. kirjoitti:
Totta tuokin, eihän siinä mitään. Mutta onko sillä jotain väliä kirjoittaako Hän, Sinä tai minä tänne? Ei minun mielestäni. Minua ei oikeastaan kiinnostakaan tietää näitä asioita enempää. Tämähän on vähän niinkuin päiväkirjaa kirjoittaisi :) Joskus löytää Ihanan peilin, niin kuin nytkin :)
Totta. Olet aivan oikessa. Päiväkirja on ihan hyvä kuvaus tälle. Eikä se välttämättä kenellekään mitään kuulu. Olemme kuitenkin uteliaita, me ihmiset, kuka enemmän kuka vähemmän. Kiva täällä on toisinaan kun pystyy tosiaan hieman keskustelemaankin :)
- miehelle.
naiselle. kirjoitti:
Totta. Olet aivan oikessa. Päiväkirja on ihan hyvä kuvaus tälle. Eikä se välttämättä kenellekään mitään kuulu. Olemme kuitenkin uteliaita, me ihmiset, kuka enemmän kuka vähemmän. Kiva täällä on toisinaan kun pystyy tosiaan hieman keskustelemaankin :)
Kyllä kyllä, mutta nyt täytyy lähteä ilta- (yöpesulle) ja nukkumaan. Kiitos mukavasta seurasta, oli tosiaan viihdyttävää :)
Katsotaan jos vaikka jatketaan joskus myöhemmin "sama paikka", mutta nyt:
Hyvää yötä ja kauniita unia Sulle: miehelle. ja pikimmiten lähtisin tästä
unille, toivottavasti mukaville, niin että
huomenna voisin kirkkain silmin kohdata uudet haasteet :D - naiselle.
miehelle. kirjoitti:
Kyllä kyllä, mutta nyt täytyy lähteä ilta- (yöpesulle) ja nukkumaan. Kiitos mukavasta seurasta, oli tosiaan viihdyttävää :)
Katsotaan jos vaikka jatketaan joskus myöhemmin "sama paikka", mutta nyt:
Hyvää yötä ja kauniita unia Sulle: miehelle. ja pikimmiten lähtisin tästä
unille, toivottavasti mukaville, niin että
huomenna voisin kirkkain silmin kohdata uudet haasteet :DHyvää yötä sulle kirkassilmä :)
- :(
Harmi ettei ollut työpaikkajuttu.
- poltteleeko''+?
mari, sari, sini, suvi, kati, meri, anni...
- naiselle.
Eipä tuo vielä kuumenna.
- ;)
Eräs joo polttelee :) Mites arvasitkaan :)
- yks ***i
hmm...no tuskin sie miullekkaan tarkoitit tuon...en ainakaan usko...vaikka päivittäin mieles kyseinen onkin..=(...vaikka ajatuksena oiskin ihana jos oisit...
- naiselle.
Voisipa vaikka ollakin. Murre ainakin kuulostaa sopivan tutulta ;)
- yks ***i
naiselle. kirjoitti:
Voisipa vaikka ollakin. Murre ainakin kuulostaa sopivan tutulta ;)
hmm...no jos sie oot se ketä mietin...ni sie tiiät miten saat miuhu yhteyden...=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262085Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764