on niin raskasta tänään.
J
18
408
Vastaukset
- j
Mikä on raskasta? Kerro pois.
- h****
mä luulen että sä tiedät!
- Hiirulainen tää
h**** kirjoitti:
mä luulen että sä tiedät!
h****, en ole minä, JuhaHiirulainenMurrr...
En tee tänne aloituksia ja tuskin edes luen näitä. Sori.
Aloitus on joku provo, kuten suurin osa näistä näyttää olevan. Huoh.
Hyvää iltaa kaikille. :)
- ei vain tänään
Aina.
- j
Mikä on? Kaikkiko tuntuu siltä?
- h
Ikävöin sua..
- j
minäkin sinua
- Oikea H
Hus pois väärä h! Enkä kerro kellekään mitään. Vähän unta jos saisi. Aamulla ies niskaan taas.
- H
Minua on haukuttu tänään aivan tarpeeksi. Ei kukaan rakasta minua. Ajaudun hankaluuksiin itseäni typerämpien ihmisten kanssa vain siksi, etten loputtomasti jaksa sietää heidän tyhmyyttään ja alistamistaan. Koetan repiä iloa pienistä asioista, mutta sisälläni asuu holja tyhjyys.
- ah ihanaa elämää
H kirjoitti:
Minua on haukuttu tänään aivan tarpeeksi. Ei kukaan rakasta minua. Ajaudun hankaluuksiin itseäni typerämpien ihmisten kanssa vain siksi, etten loputtomasti jaksa sietää heidän tyhmyyttään ja alistamistaan. Koetan repiä iloa pienistä asioista, mutta sisälläni asuu holja tyhjyys.
Eikä koskaan tule se päivä jolloin velat on maksettu eikä tarvitsisi kieriä unettomana öitä.
- J
ah ihanaa elämää kirjoitti:
Eikä koskaan tule se päivä jolloin velat on maksettu eikä tarvitsisi kieriä unettomana öitä.
Tarkoitatko nyt rahavelkoja? Monenko nollan unettomuus vaivaa? En voi auttaa, ei ole lainata.:(
- findeut
H kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta, mitä tarkottaa holja??? en ole koskaan kuullu tollasta sanaa
- H
findeut kirjoitti:
ihan mielenkiinnosta, mitä tarkottaa holja??? en ole koskaan kuullu tollasta sanaa
"holja - erikoinen, outo tai kummallinen Forssan murteella." Omalla murteellani se tarkoittaa suurta, avaraa, esim "onpa tässä holjat tilat".
Minun mielikuvissani holja on suuri, tyhjä, kolkko.
- H
Minun vikani on että tunteita on sisällä kuin tulivuoressa, sekä positiivisia että negativisia. Pidän niitä sisälläni, kun purskaus tapahtuu, aina menee jotenkin metsään.
- miesJ
jos voisin niin lohduttaisin
jos löytäisin sinut, syliini rutistaisin
jos löytäisin tien, niin luoksesi tulisin
lähellesi, painaisin hellän suukon
jos... jos... jos... - H
Miksei löytäisi? Täällähän istun ja vongun :) jokseenkin sama kyllä mitä vastaa tyypille jota ei ole eläissään nähnyt ja joka asustaa esimerkiksi Päntäneellä tai Loviisassa.
- H
Värssysi oli nätti, siitä huolimatta.
- H
Nyt ei enää tunnu niin pahalta kuin alkuviikosta, kun kaikki vastukset kaatuivat ryminällä niskaan. Kyllä kaikesta selvitään, onhan selvitty ennenkin.
Ihana aurinko paistaa, eikä kukkien tuoksu maksa mitään! Joku tyhjä tila silti, niin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573585- 413396
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062791Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv462536Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151619- 321493
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201338Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307- 1801241