Leikit mut pois sun elämästä. Se oli kait sun tavote?
Vielä ei oo myöhästä korjata edes jotain, mut kaikki riippuu susta.....
Anteeksi susta ei ole pyytämään. Sen tiedän. Enkä kaikkea ikinä tule anteeksi antamaan, mut ehkä voidaan olla vielä kavereita. Ystäviä...ei enää koskaan.
Meni niin, kuin halusit
10
624
Vastaukset
- syy puuttuu
Jos se kerran meni kuten toinen ihminen halusi, miksi luulet, että hän haluaisi olla vielä sinun kaverisi? SInähän sitä selvästi haluat.
- hohhhoijaaaaa
Mitä hänen pitäisi pyytää sinulta anteeksi? Ettei ole tunteita sua kohtaan?
- hohhoijaaaaah
käytötavat, käytöstavat?
- p e i l i
hohhoijaaaaah kirjoitti:
käytötavat, käytöstavat?
Ei muuta kuin miettii omiaan, niihin vastataan.
- 2
hohhoijaaaaah kirjoitti:
käytötavat, käytöstavat?
Mä tajuan että pilasin kaikki yhteydenottoyritykset. Mun moka se oli loppujen lopuksi. Olin liian innokas ja ylimielinen. Olin siinäkin väärässä kun syytin toista. Anteeksi.
- oo mies!
Avaa sä suusi, ja kerro mikä OIKEASTI mättää, lapsellista meuhkata anonyyminä netissä
- ?
Mitä sä haluaat hänestä ??
- yksi sinkku
Meinaatkos jonkun haluavan olla sun kanssa yhtään mitään, kuka kaipaa kaverikseen jotain katkeraa munapäätä.
- Palkitse loukkaus
lempeydellä. Joka voittaa toiset on vahva , mutta joka voittaa itsensä on
mahtava.Mikään maailmassa ei ole niin pehmeää ja heikkoa kuin
vesi ja silti se voittaa taistelussa kovaa ja voimakasta vastaan - 13
No, ei ollut tavoite mutta töppäsin. Olen pyytänyt jo monesti anteeksi. Olen surullinen että näin meni. En minä valehdellut kasvoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599