Kuitenkin rohkaistava luontoni odottappas kun seuraavan kerran näen sinut et siitä niin vaan pääsekkään livahtamaan .Täytyy kyllä myöntää että vähän hirvittää
kai se on minun
32
984
Vastaukset
- kuulostaa mukavalta
Ihanasti sanottu, iso hali!
- Utelias Ulla
Mikä nyt niin hirvittää ja koska tällainen livahtaminen on päässyt tapahtumaan?
- ´Jänskätti niin viet
Mistä ikkunasta nyt katselit?
- ;)
Mitä sitten tartte?
- eräs jännittäjä (n)
Olis mukava kuulla kenelle tää menee?
- dsaKJHGBV
Tohon lähelle 1,5 km ei siis pitkälle mutta menikö perille
- envy me
Minne viet minut?..
- vastaan
Rauhalahden juhannusjuhlille.
- eräs jännittäjä (n)
hmmmm... 1,5km, aika lähelle pääsisin erästä ihmistä, mutta niin, ota täällä sitten selvää kuka tarkottaa ketäkin.... ;)
- parasta ennen syksyä
Puolitoista kilometriä tänne , kuten myös torille . Yhteen laskettu ikämme 112v
- ;;
parasta ennen syksyä kirjoitti:
Puolitoista kilometriä tänne , kuten myös torille . Yhteen laskettu ikämme 112v
ei ihan... :))))
- jkiutfbn
;; kirjoitti:
ei ihan... :))))
joo 115v. tarkistin . ehkä torille vähän pitenpi matka
- hirviskä
Hirvittää, sanoi hirvi...
- Hirv.skä
Veneellä??
- wimv9wuhrf
Hirv.skä kirjoitti:
Veneellä??
Laivalla.
- ;)
Hirv.skä kirjoitti:
Veneellä??
vaikka sitten veneellä :):)
- Mahdotonta kait<3!
Tämä klassikoksi jo tuntemamme kysymykseni aiheesta; Onko kölisi kondiksessa?
Tähän jos vastaat lähimmän sillan nimen kolmannella kirjaimella, ja etunimesi kolmannella kirjaimella.
Tietäisin Sinun täällä olevan- UÄÖLK2345
Toimii .tuttu kysymys . O. U.
- Kysyy tämä<3!
UÄÖLK2345 kirjoitti:
Toimii .tuttu kysymys . O. U.
Mikä U?
- sfhköpiyrw
Kysyy tämä<3! kirjoitti:
Mikä U?
Se mikä on idässä päin on minusta lähenpänä .se ainankin tuli heti mieleen syystäkin
- ..
RH
- Kysyy tämä<3!
Mikä H?
- #&"@iP
Niinhän täällä moni lupailee, mutta tosipaikan tullen joku pikkuasia kaataa kaikki suunnitelmat :D
- yks vaan sivusta
Niin saattaa hyvinkin käydä.Ehkä kuitenkin kannattaa yrittää .
- Kesä ja Sinä
Vastasitko noin ovelasti?
Kahdestikko vastasit?- mshmth
Eipäspäs nyt sekoiteteta näitä ketjujuja!
- lkjuioprgnb
yeah.
- sfgtuyopönjbcf
Niin kannattaa vastata silloin kun kysytään kuten hyvin tiedät ettei tule väärin käsityksiä vai mitä
- Ruusun aikaa
sfgtuyopönjbcf kirjoitti:
Niin kannattaa vastata silloin kun kysytään kuten hyvin tiedät ettei tule väärin käsityksiä vai mitä
Sulla olisi tuossa ne kyseiset kirjainvaliot, mutta on muitakin. On nimesi eka, sukunimesi eka ym....
Vielä....oletko minkä pituinen mies?
Laita minulle ruusuja osoitteeseeni, päättelen niiden väristä mitä ajattelet minusta. Olen yksin kotona viikon.
- - puegköb
Ruusun aikaa kirjoitti:
Sulla olisi tuossa ne kyseiset kirjainvaliot, mutta on muitakin. On nimesi eka, sukunimesi eka ym....
Vielä....oletko minkä pituinen mies?
Laita minulle ruusuja osoitteeseeni, päättelen niiden väristä mitä ajattelet minusta. Olen yksin kotona viikon.
-Taidat pitää minua idiottina. .Vai vielä ruusuja . Minä itse en ole kovinkaan paljoa yksikseni täällä postaillut näitä silloin vain kun itsekseni täällä olen muutama päivä viikossa .Tuntuu kyllä turhalta koko homma alkaa mielen kiintohiipumaan ratkaisuhan sekin .oletpa kuka tahansa jäät kyllä ilman niitä ruusujasi sikäli kuin minusta riippuu. Kyllä tuntuu olevan palstalla joka lähtöön ihmisiä
- HuokKol.
puegköb kirjoitti:
Taidat pitää minua idiottina. .Vai vielä ruusuja . Minä itse en ole kovinkaan paljoa yksikseni täällä postaillut näitä silloin vain kun itsekseni täällä olen muutama päivä viikossa .Tuntuu kyllä turhalta koko homma alkaa mielen kiintohiipumaan ratkaisuhan sekin .oletpa kuka tahansa jäät kyllä ilman niitä ruusujasi sikäli kuin minusta riippuu. Kyllä tuntuu olevan palstalla joka lähtöön ihmisiä
Minä sanon sinulle että olet ihana ja halaan sinua nyt ja lujaa. Pusi pusi, ihanaa lämmintä hautovaa kesäpäivää sinulle.
Lipaisu sinne sun tänne.....Nih
- sehän se
MM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17213125
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545468Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454860Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493699Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392808Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1231989Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1141734Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3671655Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1101552Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481