ärsyttävä ja samaa jauhava mitäänsanomaton jankkaaja olet.
Todella
12
252
Vastaukset
- Tylyttäjäkö?
Miksi sitten täällä ikäväpalstalla tuollaisia lauot. Eikö olisi parempi tunkea nuokin ajatukset jonnekin muulle palstalle.
- liirumlaarumkohtamä.
Kumma miten jotkut eivät kykene muuttumaan ja heistä tulee samaa jauhavia roskarobotteja, jotka jankkaavat ja jankaavat aina yhtä ja samaa ja lopputulosta ei koskaan tuu, eikä näy. Miten tuollaisen ihmisen kanssa kovin kauaa kukaan jaksaa?
- Nopeasti tajusit ;)
Sinä olet oikeassa. Just sellainen minä olen.
- ?
Mitä samaa asiaa se sitten jankkaa? Kerro ihmeessä, niin jospa tunnistaa ongelmansa, ja lopettaa.
- kylläpäs sä
ikävöit mukavan kuulosta ihmistä täytyy sanoa
- pölkky
Taidat itse olla tosi tylsä tyyppi, oikea melankoolikko.
- ...................
Ei kaikki voi olla luovia ja iki-innovatiivisia
- ....................
Ei, mutta sellaista on luontevinta rakastaa
- uneton na
Iki-innovatiivinen hauska sana.Kaikki täällä taitavat toistaa itseään ja toisiaan.
- Tiedät vastaukseni
Niin olen melko jankkaaja nyt lopetan sulle kirjoittelun, koska et sitten halua mua. Mikään pakkohan ei ole. Jos sulla on tunteita ja haluut mut niin voit vaikka soittaa,
- munmielestä
Tyhmää kirjoittaa ALOITUKSEKSI vastaus johonkin.. kukaan ei voi tietää mihin. Vai olikohan tämä tarkoitettu kaikille tänne kirjoittaneille?
- ..................
Toi oli osuva kuvaus itsestäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928