Olisinko aivan kamala

Päätöksen tehnyt

Jos tekisin sen, mitä eniten pelkään ja mitä silti niin kovasti haluan - lähettäisin sinulle viestin ja lähestyisin? Olen jo vuoden päivät haikaillut sinua, ja viimeiset kolme viikkoa ovat olleet yhtä tuskaa ja epätietoisuutta, kun tiedän, ettemme näe toisiamme koko kesänä. Olet minulle valtavan tärkeä, vaikka saatatkin pitää minua pelkkänä tuttuna, taikka sitten tunteesi ovat samanlaiset - kuinka raastavaa tämä epätietoisuus onkaan. Sisälläni on valtava myllerrys, mutta luulinpa jo huijanneeni itseni uskomaan, että kyllä se tästä ajan kanssa rauhoittuu - vielä mitä!

Joten annathan anteeksi, kun minä tänään vihdoin annan kuulua itsestäni - ei sen suurempaa draamaa, yksi viaton viesti vain, mutta se viesti on minulle tärkeämpi ja vaikeampi, kuin ikinä arvaatkaan!

Nyt hyvää yötä, ehkä pidät minua taas kädestä :)

3

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hieno päätös...

En tiedä kenelle tämä menee mutta loistoidea. Varmin tapa menettää toinen on jättää oikea yhteydenotto tekemättä. Aika jännä että oletat tuttusi olevan täällä:). Mutta ota ihmeessä. Kyllähän jänittää mutta se ainut tapa saada joskus ajatustesi kohteen käsi kätöseesi.

• ed.

Siis piti kirjoittaa että oletat ihmisen jota pidät tuttunasi olevan täällä. Mutta ehkä hän on ja ajattelee myös sinua. Onnea ja rohkeutta jokatapauksessa.

• Päätöksen tehnyt
        ed. kirjoitti:

Siis piti kirjoittaa että oletat ihmisen jota pidät tuttunasi olevan täällä. Mutta ehkä hän on ja ajattelee myös sinua. Onnea ja rohkeutta jokatapauksessa.

En tiedä, tavoittaisiko hän viestejäni täältä - tuskin, mutta olen päättänyt lopettaa turhat oletukset :) Lyhyen elämäni aikana olen oppinut sen, että kummallisempiakin asioita tapahtuu.

Hän on minulle paljon enemmän kuin tuttava. Meillä on ollut mukavia hetkiä. Hetkiä, jolloin ihmiset ympäriltä kaikkoavat ja olemme aivan hiljaa tuijottaneet toisiamme - katse kyllä puhui, mutten aina saanut siitä selvää. Jos tilanne olisi ollut toisenlainen, olisi ottanut yhteyttä jo aikaa sitten. Oma hulluuteni esti sen ja rakensi näkymättömän muurin, jonka taakse luulin kätkeytyväni.

Tämä on minulle kaikesta huolimatta hankalaa, mutta minun pitää tehdä se. Näpytän sinulle nyt viestin. Se kuulostaa tökeröltä ja teennäiseltä, mutta vastaathan silti? Jään odottamaan :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      114
      7293
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      98
      5233
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3486
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      33
      3412
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2524
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1856
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1501
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      341
      1451
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1346
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      48
      1290
    Aihe