Tältä palstalta jos oikeasti välität. Ja olen oikeasti tärkeä. Ihan sama miten sen teet viesti muualle kuin tänne, kirje, kortti, vierailu oven taakse, ihan mitä tahansa. Tämä on mulle liian hämmentävää. Ja olen kyllästynyt rakastamaan sua ruudun takaa.
Pelasta mut
20
260
Vastaukset
- ed.
Ja ihan sama mikä sun elämätilanne on tällä hetkellä kunhan saan jutella siitä muualla kuin täällä.
- ´,´
Jos Siilinen kertois mistä sen rakkaan pitäis tietää sun kaipaus?
Vaikeaa se on sillä toisellakin jos on tunteita.
- vain yks piikki enää
olenhan yrittänyt, mutta olet niin kerällä ja piikkipeitteesi läpitunkematon, en usko, en jaksa enää, luovutan ja menen eteenpäin, jäät sydämeeni muistoksi, toivottavasti et näin kaivatun kivuliaaksi
- kaipaus soi kauniina
Voi siilinen, sinun pitäisi nukkua. Silmät vaan kiinni ja rennosti, älä mene kerälle. Me onnistutaan vielä.
- ap.
Kaksi niin erilaista vastausta...
- Piikkitukka
Kaikki puhuvat eri siileille...
- ap.
Haluaisin niin uskoa että onnistumme. Mutta oikeasti tarvitsen jonkun muun merkin kuin tämän palstailun.
- teardrop_
Niin minäkin.
- Se vaan pitää
teardrop_ kirjoitti:
Niin minäkin.
kertoo sille oikeelle ihmiselle eikä kenelle vaan. Ei se muuten onnistu.
- Ethän sä
teardrop_ kirjoitti:
Niin minäkin.
oikeesti halunnut mitään.
- ap.
Tiedetään, mutta miten ihmeessä sen kerron kun muuta yhteyttä ei ole.:) Kuin nämä mun näpyttelemät viestiketjut. Hän kyllä tunnistaa mun viestit nimimerkistä. Mä uskon vakaasti että jos meillä olisi rohkeutta kommunikoida jollain muulla tavalla onnistuisimme varmasti. En haluaisi jankuttaa mutta kun ei tää näin toimi loputtomasti. Eihän täällä voi katsoa toista silmiin ja puhua täysin avoimesti. Täällä on aika monta muuta silmäparia seuraamassa näitä keskusteluja. Ja joo on huono päivä tänään(kin).
- ap.
Ja mulla on ikävä:)
- Kallis neuvo
Kokemuksella sanon, ettet voi varmuudella tietää kuka sulle täällä vastailee. Menetät tämän tärkeäsi jos et tee jotain oikeassa elämässä.
- eipä näytä
nimimerkkiäsi kukaan tunnistavan senparemmin tässä ketjussa kuin monissa
muissa mitä kirjoitat. se on turha luulo. - Älä mene vipuun
tuollaisten kuin esim. tuo teardrop kanssa, se on vain pelleilyä ja leikkiä,
ei totta vaikka jotkut osoittavat muka tuntevansa. Ei se oikeasti ole kuitenkaan niin. - ap.
Älä mene vipuun kirjoitti:
tuollaisten kuin esim. tuo teardrop kanssa, se on vain pelleilyä ja leikkiä,
ei totta vaikka jotkut osoittavat muka tuntevansa. Ei se oikeasti ole kuitenkaan niin.En mä mennytkään ja kyllä mä olen tunnistanut hänen viestejään täällä tietyistä sanonnoista. Ja toiset täällä arvostelevat vaikka heidän varmaan olisi syytä katsoa sinne peiliin että onko siihen varaa:) Kumman tarkaan täällä jotkut seuraavat toisten kirjoittelua.
- ap.
No omahan on luuloni.
- phhhuuuuuhhhhhh
Mistäs siilinen tänne ryömi,etsi tiesi takaisin samaa reittiä ja pelasta vaan itte ittes.
- ap.
Puhh itsellesi. Otsikko oli pelasta palstalta ei pelasta mut.
- äpijawefåopk
Viestit on viestittelty, jonnekin muualle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062491Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321433
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011124Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81928