Kesäkuu on jo pitkällä. On kuulemma juhannusviikko ja mä etsin vielä yhteiskuntaa, kun jostakin syystä on jäänyt alkuviikon tekemiset väliin ja loppuviikko odotuttaa tiseään ahdistavalla sulkeutuneisuudellaan.
Aurinko ei jaksa piristää mun henkilöhahmoa lainkaan. Se on liian kärsinyt ja kurja. Viime kesänä samoihin aikoihin ajattelin relativismia, joka ei ollut edes oma ajatukseni ja oli sananakin outo. Yhtä outo, kuin kerjäläinen kaupungin kaduilla. Mä olin asunut jo kauan maaseudulla eikä siellä ollut yhtään ainutta armon tai armahduksen hetkeä yksityisyyteen, vain pelkkää rahaa ja mantraa hyvinvoinnista turvallisuudella. Kuin panssaridivisioona olisi uhohtanut voida hyvin. Miksi he saisivat varsinaista apua?
Ahdistava kesä
5
100
Vastaukset
- Sindellevastaus
Maaseudulla seuraa riittää, valitettavasti se seura koostuu hyttysistä. Muuten täällä on kivempi asua, yhteisöllisyyttä on naapurustossa ja oma pieni pihakin.
- Ihmiskunta Sinde -82
Ahdistava nainen...
Siellähän nämä hyttyset tai kukaan muukaan ei tunne toisiaan. Eläimellisyys, hyönteinen luokitellaan jonkinlaiseen eläimistöön, joka niistä kieltämättä tuleekin mieleen kolossaalisen, kommuunin ja kerrosasumisen takia. Se on paskaista kanssa.
"Mä en saa avioitua kolossaalisuuden takia." -----------> marina, mania, magia, marja, maha,
Vastaus: Ei, sä et saa avioitua.
Tällainen tulee kysymykseen, kun käy näin päin oskilloskooppia aivoista laboratoriosta toisin päin päälle. Muuten vain ilmatilat ja kuukautiset voivat olla liian ahdistava, mikäli yleistieto ja yleissivistys eivät riitä tähän, että avioituminen olisi poistuva käsite syyn ja tarpeen takia. Yleissivistykseen ja yleistietoon luokitellaan yksityisyydensuoja, kuten avioliittokielteisyys. Käsitätkö tämän vaaratilanteeksi, koska et ole seksityössä? Käsitätkö kaikkien tukevan jo tällaisen uskonnollisuuden poistumista, vaikka uskonnon tarkoitus onkin puhaltaa itiöitä. Niin, se ei ehkä käy, vaan on ihan muita tapoja esimerkiksi synnytykseen.- Sindevm-82(lapseton)
"Kotini on linnaani" ja avioliitto kielteisyyttä ei saa ikinä ohjata psykiatriselle.
Mähän en ole ollut enää kymmeniin vuosiin koko maailmassakaan. Syrjintää ei saa harjoittaa.
Tiuku, Natriumkloridi ja joulu, mitä sinulle näistä tulee mieleen?
Vastaus: Munasarjat, kääntöpiirit, alkuperäiskansat, amorinkaari,
Niin, anatomisesti, mutta muuten ne ovat vain perhe ja perheellisyys-käsitteitä, joissa syy ja tarve voisivat olla liian ahdistavia sukupuolen takia.
- kiitos !
Niin. Onhan se niinkin, mutta oletko ottanut huomioon tämän kahden ja kolmenkin osan takauman, jossa kaikki heitetään aina pois? Ei, et varmastikaan, koska kääntöpiirissä ne ovat samoja. Tai tiivistetysti saman lauseen yhtälöitä.
Jos kaiken tämän laittaisi yhteen ja puhaltaisi siihen niin mitä sitten? Kysynpä vaan. Omena eteen ja alligaattori taakse. Kultaisen Leikkauksen mukaisesti ja orjatyövoimana joka päivä pellolta kotiin.
Ei autiolle saarelle voi tulla tilinkorotusta, vaikka tähti taivaalla syttyisikin kerta toisensa jälkeen. Näin on ollut aina ja tulee vastaisuudessakin laskemaan.
Sanot: kaislikossa suhisee. Mutta minäpä sanon ettei tämä kilpi suojaa sinua koivuilta, ryhävalailta ja kastemadoilta! Sirppi on arkistoitava täysin fundamentaalisella tavalla, kunnes kalorimäärä on pienempi ja jokainen persoona/persoonallisuus lähtee kyntämään sen takaa kuin suhteellisuusteoriassa. - Heippode dei
Minulla ahdsta elämä. Sen lisäksi, että olen joutunut tekemään kaiken jota en välttämättä olisi joutunut tekemänkään, niin olen mielestäni ansainnut paljon enemmän mitä olen saanut. Sen kaiken kaaoksen keskellä olen täysin yksin valtavan stressin alla ja jo menettänyt terveyteni ja hyvinvointini. Juttu taisi mennä niin, että maksetaan laskut pois ja moro.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455050Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131594Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481219Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101159- 131113
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171007Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76969Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3875Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah57779Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27743