Tapahtui 70-luvun puolivälissä.
Lääkäri kyykytti selkäsairasta
14
158
Vastaukset
- lääkärit kyykyttävät
Monet lääkärit ajaa nykyäänkin Skodalla, myös TV:stä tuttu Kiminkinen. Niillä on kyykytys ihan ydinjatkoksessa asti..... kyykyttävät unissaankin.
- Product placement
Kansanomainen maalaislääkäri vetoaa markkinasegmenttiin.
- Yualle
Product placement kirjoitti:
Kansanomainen maalaislääkäri vetoaa markkinasegmenttiin.
Hyvin sanottu! Ja toivotan vielä lisäksi tervemenoa ABC:lle =)
- Penisiliiniä
Onko auto sittenkin liisattu ?
- Cogota
Ohjelma on lopetettu.
- Voihyväthyssykät
Miten tämä selkäsairausjuttu liittyy autoiluun ja Skodaan? Kaikenlaisia ne pehmopäät kirjoittelee!
- Vysioterapetti
Selkäsairaus = Huono istuin
Yhdyntäkipu = Huono kosteus - Lerppis
Vysioterapetti kirjoitti:
Selkäsairaus = Huono istuin
Yhdyntäkipu = Huono kosteusKun useita arvioita esim Skoda Yetista lukee, voi havaita, että helppo autoon nouseminen puoltaa Yetin ostamista. Selkäsairaille autoa pidetään erittäin hyvänä, jopa terapeuttisena. Vysioterapeutin toista esilleottamaa asiaa voinee testata vaikka koeajamalla Yetin=).
- ymp.leikk ?
Yhdyntäkivussa voi olla monia muitakin syitä. Esim ahdas es.nahka.
- Pers reijättömät
Täälhä onnii patologit koolla.
- .-
Kyllä on myös pääministerillä Skoda, mutta täytyy huomioida se seikka, että ne ovat kaikki Superbeja. Vaikka kaikki lynttää Skodat samaan kategoriaan, niin kyllä järkevä ihminen tajuaa, että Superb on tyystin eri auto kuin esim. Octavia. Näin se on joka merkillä, ei A-sarjan mersu ole E-sarjan mersun väärti, Audi 1 ei vastaa Audi A 8 mallia, on niin typerää puhua auton merkeistä, pitää ilmoittaa malli, se sen kertoo mikä auto on kulloinkin kyseessä, mutta ei voi kauhalla vaatia kun on lusikalla annettu.
- Autoins.
nimimerkille.-
Tietämyksesi näistä asioista on jotenkin sillä tasolla mitä olettaa saattaa, eli mitätöntä. - Musta Audi A4
Soinilla on V50 ja Ihalaisella myös.
- isomies itkee
Se olin minä jota kyykytettiin 70-luvulla, olen selkäsairas. Nyt minua ja Tojo Avensistani kyykyttävät Skoda-kuskit, aina liikennevaloista lähdettäessä Milloin tämä nöyrryyttävä kyykytys loppuu?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611089- 468541
- 1335376
- 1443684
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 552569
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak392091- 281816