VIP-sivuilta: Elisa oyj suorittaa tänään ja huomenna tukiasemien parannus töitä jotka aiheuttava vakavia häiriöitä mobiililaajakaista asiakkaille klo 20-01 välillä.
huollot suoritetaan aluettain ja näihin on syytä varautua seuraavasti.
tiistai ja keskiviikko:
klo 20-22 uusimaa,pirkanmaa,kymeenlaakso,etelä,pohjois-karjala
klo 21-23 varsinais-suomi,satakunta,keskisuomi, päijät ja kanta häme
klo 23-01 pohjanmaa, savo, Oulun seutu, kainuu ja lappi.
hieman tarkennusta huoltoon
4
129
Vastaukset
- mikä ihmeen VIP
olen etsinyt lähes 4 tuntia nyt tätä saunalahden VIP-sivustoa, mutta mistään en sitä löydä. soitin myös omaguru palveluun ja kysyin heiltä niin sanoivat vaan että VIP on joku ihmeen kortti härdelli jonka saa asiakaspalvelusta kun on ollut liittymä kaksi vuotta. minulla ollut jo kuusi vuotta ja ei ole mitään korttia tullut mistään päin saunalahtea. asiakaspalvelusta sanottiin taas että VIP palvelu on käytössä vain vanhoilla asiakkailla.
- VIP on huijausta
saunalahden VIP-palvelu on vääryys niitä kohtaan jotka eivät voi enää saada jäsenyyttä. poistakaa koko palvelu tai antakaa kaikille asiakkaille jäsenyys!
- ei sentään kaikille
VIP on huijausta kirjoitti:
saunalahden VIP-palvelu on vääryys niitä kohtaan jotka eivät voi enää saada jäsenyyttä. poistakaa koko palvelu tai antakaa kaikille asiakkaille jäsenyys!
kyllä sen Vipin voisi ja pitäisii edelleen antaa niille joilla on ollut liittymä sen kaksi vuotta
- saunalahti.
10.10 alkaen VIP-palvelu uudistuu ja asiakkaaksi voi päästä kuka tahansa saunalahden asiakas kun on vain hoitanut laskutuksen vähintään vuoden ajan virheettömästi. palveluun tulee mukaan silloin myös bonus pisteet joita voi ansaita saunalahden ja elisan palveluista sekä maksetuista laskuista huom: maksuhuomautukset nollaavat pisteet. 10 euron laskusta saa yhden bonus pisteen 20 euron kaksi jne.. kun pisteitä on tarpeeksi paljon saa huimia etuja VIP-asiakkaana kuten esim. saunavision digisovittimen käyttöön maksuttaa määräajaksi ja lukuisia muita etuja jotka päätetään vielä kesän ja alkusyksyn aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1596997Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334123Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152171- 621946
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1961454Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957