Motel Road 66

jaskaMjokunen

Moro,
löytyykös kokemuksia otsikon motellista Mussalossa? Onnistuin saamaan sieltä Meripäivien ajaksi huoneen, mutta mahtaako paikka olla visiteeramisen väärti vai onko se Kotkan aikuisviihteen keskus kuten naamakirjan mukaan voisi kuvitella. Sinänsä nettisivut ovat ihan asialliset....

22

2931

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vägen 69

      Älä luota mututietoon, kerro m-päivien jälkeen oma kommenttisi.

    • 0000015

      Rahanpesu paikka ja konnien ylläpitämä, ja niitä siellä on pokenakin ja muutenkin pyörimässä.

    • well com tu kotka

      Höpö höpö,ihan asiallinen hotla,varmaan täpösentäysi meripäivien aikaan,vähän sivussa pahimmasta hälystä mutta hyvät kulkuyhteydet!

      • En suosittele

        Venäläisvetoinen paikka. Vähän arveluttaa...kannattaisi jättää väliin. Peskööt rahansa muualla.


    • 6ss-mies

      joo samaa mieltä.mutta minkä ryssä luonteelleen voi.

      • harri6cm

        saako sieltä pilua ostettuu ja.


      • jaskaMjokunen
        harri6cm kirjoitti:

        saako sieltä pilua ostettuu ja.

        Hinnastosta löytyy mm. Väsynyt Reissumies'-paketti (sis. huoneen kolmeksi tunniksi ja saunan hintaan 25€). Voihan siellä varmaan nukkuakin....


    • kateus tuo perisynti

      Taas kaikki kateelliset ahtaajat ym paperikone työttömät mustamaalaamassa ;)
      Yrittäkääs saada itse jotain aikaiseksi,niin ei tarvi täälä palstoilla inistä.
      Helpoo kun on yhteiskunnan tukiverkot kunnossa ,liittoon valitetaan jos joku pomo sanoo rumasti.Itse ei saada aikaiseksi kun pillitystä kun ollaan niin kateellisia.
      Tämäkin k.o yritys on tuonut kaupungille/yrityksille/vero ym tuloja enemmän kun yksikään valittaja tuo tuhanessavuodessa :)

    • perus luonne

      Kymiläinen perusluonne,äärimmäinen kauteus.Ilmenee esim Taipaleen kohdalla.Kaveri saanut kovilla ponnisteluilla sekä tinkimättömällä uurastuksella itselleen poliittista auktortteettia, niin heti on kateellinen apinalauma polkemassa miestä maanrakoon.

      • ...........

        Lisätään esitutkintamateriaaliin tämäkin, lisäksi tietohan on väärää tässä kohtaa, mieti sitten sitä kun vihdoin narahat voi olla että kyyti tulee olemaan kylmää


    • asiallisempaakin

      Miten tästäkin saatiin taas nahinaa?! Asiallista kiitos!

    • nukkumatti"

      jos nukuttaa, kannattaa nukkua..

    • ei valkoisille

      taitaa olla ns mopokerhojen paikka, ainakin paikalliset CB kynäniskat näyttää siellä pyörivän..

    • sisäännosto

      nosto

    • Route on siisti!

      Helposti kotkan tyylikkäin baari! Jos hotellin puoli on samaa tasoa, niin varmasti ainakin siistein mitä Kotkasta löytyy! Se on ihan itsestään kiinni jos jotain lisäpalvelua haluaa. :D Siellä missä on venäläisiä, siellä on myös naisia, todennäköisesti myös maailman vanhimman ammatin harjoittajia. :)

    • route on ok

      tänä kesänä ite käyny pari kertaa.
      mies ja nais henk.kunta asiallista palvelua,
      annokset hyviä jne.
      Itse ainakin olen pitänyt paikasta.

      Ei todellakaan mikään räkälä,
      suosittelen lämpimästi.

      Iltapuolella en tiedä millaista on tai viikonloppuna,
      mutta uskon että ei ehkä minun makuuni.

    • Äijämättöä!!

      Ruoka on ainakin hyvää ja burgeriannokset vähintään miehekkään kokoisia.

      • jnmghdxjdtg

        Ja paskanmarjat valmiit setit ei koskaan vedä vertoja noutopöydälle. tuttavani kävi siellä kerran syöässä ja kirosi paikan kun kastike maksoi erikseen perunat oli hinnoiteltu erikseen ja salaatti erikseen jne,,, annokselle tuli hintaa lähes 20e eikä tilauksen yhteydessä tästä ihmeellisestä tyylistä puhuttu mitään. Selvis vasta kun oli tilattu ja alettu maksamaan tilausta. Mä olisin sanonut että "pitäkää paskannnne, mä lähen muualle syömään"

        Toi on paikka minne mä en mene, eikä siellä juurikaan ole muuta kuin epämääräisiä tyyppejä ja enemmin tai vähemmin rikollisia henkilöitä.


      • tyytyväinenasiakas
        jnmghdxjdtg kirjoitti:

        Ja paskanmarjat valmiit setit ei koskaan vedä vertoja noutopöydälle. tuttavani kävi siellä kerran syöässä ja kirosi paikan kun kastike maksoi erikseen perunat oli hinnoiteltu erikseen ja salaatti erikseen jne,,, annokselle tuli hintaa lähes 20e eikä tilauksen yhteydessä tästä ihmeellisestä tyylistä puhuttu mitään. Selvis vasta kun oli tilattu ja alettu maksamaan tilausta. Mä olisin sanonut että "pitäkää paskannnne, mä lähen muualle syömään"

        Toi on paikka minne mä en mene, eikä siellä juurikaan ole muuta kuin epämääräisiä tyyppejä ja enemmin tai vähemmin rikollisia henkilöitä.

        että oikein tuttavasi kävi siellä ja päätit sinä alkaa haukkua paikkaa? kovin tyypillistä.

        siinähän ne listalla lukee mitä sieltä voi tilata. mielettömän hyvät ruuat ollut joka kerta ja palvelu erinomaista. siisti paikka vielä. joten siinä sinulle toinen mielipide mitä voit siteerata.


    • .....-

      Ettei vaan siellä olisi prostituutioo, pitääkö huhuh paikkansa?

      • Kiesander

        Pahasti pelkään että niitäkin siellä on piilossa. 150 € on pikkusumma jos pääsee imettäväksi. Näkyy muutes tähtiä.


    • Ok paikka hyvä ruoka ja hyvä palvelu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe