Ihana eka kertani.

Totta on joka sana!

Mennääs suoraan asiaan....
Hän oli siis sitonut minut Sänkyynsä kiinni käsiraudoilla ja näki että nautin siitä. Sitten hän rupesi riisumaan Itseään ja lopulta veti topin päältäni ja avasi ritsikkani. Hän rupesi Imemään Rintojani ja hiukan näkkikin ja yht'äkkiä vetäisi hameeni ja pienet pinkit strigini pois päältäni. Hänen kalunsa sojotti jo kohti katto ja ja nyt hän työnsi sen sisääni hitaasti ja varovasti ettei satuttaisi mua. Sitten hän työnteli kaluaan sisälläni edes takaisin ja mä voihkin ja huokailin. Sitten hän jatkoi ja irrotti samalla käsiraudat. Sitten hän laukesi sperma oli lämmintä ja tuntui mukavalta kun se valui sisääni. Kalu tuli nyt pois sisältäni aivan velttona ja sanoin:"Nyt on mun aika tehä sulle hyvää" Otin kalun käteeni ja laiton suuhuni ja aloin imeskellä ja hiukan näykkiäkkin. Imin sitä noin 10 minuuttia ja sitten hänellä seisoitaas ja rupesin ratsastamaan hänellä. Hän laukesi taas ja nyt oikein huutaen ja vinkues. Olimme nussineet nut Puolitoista tuntia ja olime molemmat aivan poikki. Päätimme lopettaa ja mennä suihkuun. Tämä tapahtuin erään pojan kanssa koulun pukuhuoneessa koulun jälkeen

12

11971

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Make

Siis pukuhuoneessa oli sänky?

• kukka

Huomasin saman, pikkuruisen miettimään pistäneen, kohdan.

• Minä vaan...
        kukka kirjoitti:

Huomasin saman, pikkuruisen miettimään pistäneen, kohdan.

Muaki jäi hiukka hämäämään toi "sänky pukuhuoneessa"-juttu?!?!

• pena

Kovasti mietityttää myös se miten saa topin pois päältä jos on kytkettynä käsiraudoilla SÄNKYYN...

• thisisnotsogood

... Tämä palstahan on yli 18 vuotiaille, ja aika omituista että 18 vuotiaalla tulee noin paljon kirjotusvirheitä. Teksissähän sanotaan että se sänky oli pojan oma sänky, aika raskasta on varmaankin ollu kantaa se kouluun asti. ;)

• yks vaan
        thisisnotsogood kirjoitti:

... Tämä palstahan on yli 18 vuotiaille, ja aika omituista että 18 vuotiaalla tulee noin paljon kirjotusvirheitä. Teksissähän sanotaan että se sänky oli pojan oma sänky, aika raskasta on varmaankin ollu kantaa se kouluun asti. ;)

no kyllä muakin vähän ihmetytti, että pojan sänky ja käsiraudat koulun pukuhuoneessa??? ja eikö kukaan muka ollu huomannu??? Mutta kyllähän ihmisille(kaikille, jopa itselles)tulee varmasti koneen kanssa kirjoitusvirheitä. Pikku vinkki: katoppa omaa tekstiäs...;)

• plää
        yks vaan kirjoitti:

no kyllä muakin vähän ihmetytti, että pojan sänky ja käsiraudat koulun pukuhuoneessa??? ja eikö kukaan muka ollu huomannu??? Mutta kyllähän ihmisille(kaikille, jopa itselles)tulee varmasti koneen kanssa kirjoitusvirheitä. Pikku vinkki: katoppa omaa tekstiäs...;)

oon samma mieltä kaikken kans ett pojan oma sänky koulun pukuhuoneessa
        ett vaa ole jku 10 vuotia poika joka luulee ett me pidetään tästä

• Ouziiii
        plää kirjoitti:

oon samma mieltä kaikken kans ett pojan oma sänky koulun pukuhuoneessa
        ett vaa ole jku 10 vuotia poika joka luulee ett me pidetään tästä

:DDD Vähä mä repesin ku luin ton ekan kerran, sit en tajunnu sitä ekaks, sit luin uusiks ja kelasin sit sänkyy pukuhuonees, ja niit käsirautoja toppia :DD
        Elä kirjota enää. Ainaka tollasia mahdottomia novelleja :DD:D:D

• paras juttu :o)

"hän oli sitonut minut SÄNKYYNSÄ" heh...kuitenki sen jätkän sänky oli koulun pukuhuoneessa...aika hyvä..älä tapa mua nauruun :o)
      Kuitenkin se sun eka kertas tapahtui jossain auton takapenkillä...hehhehhe...*nauraa käkättää lattialla*

• Yolly

Kannattaa aina kirjoittamisen jälkeen lukea,ettei tulisi noita kirjoitusvirheitä...

Kiitos.

• kyllä!!!!!!

Pukuhuoneissa on yleensä joo paljon sänkyjä! Meijän pukkareissa ainaki!...hei äly hoi!!!!!!!!!!!

• just just..

että oikeen sänky koulussa..ja mistä käsiraudat ton ikäsillä ?? ei tainnu olla ihan faktaa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe