olla vaan, jutella, matkustella, pussailla, rakastella, tuntea sut paremmin...
Anteeksi mun käytös, mutta mieti myös mitä mä olen joutunut kokemaan...
Eikö oltais voitu vähän nöyremmin lähestyä toisiamme...?
Et sä edes tiedä mun lempibiisiäni
Oi kulta mä haluaisin tehdä kaikkee kivaa sun kanssa
36
724
Vastaukset
- saatanteeksi
Puss-puss.
- Mitä pyydät
anteeksi ? Se vaan että anonyymillä viestillä se ei kyllä onnistu eikä niin saisi koskaan tehdä koska se on loukkaus ja osoittaa että anteeksipyynnöllä ei tarkoiteta mitään.
- ap.
Niinpä ei mulla ole pokkaa tätä livenä sanoa, kuten ei hänelläkään...Mut voihan olla että hänellä ei ole tarvettakaan.
Tosin on hän joskus toivonut live-keskustelua, mutta siitä on jo vuosia - Vuosia jo ?
ap. kirjoitti:
Niinpä ei mulla ole pokkaa tätä livenä sanoa, kuten ei hänelläkään...Mut voihan olla että hänellä ei ole tarvettakaan.
Tosin on hän joskus toivonut live-keskustelua, mutta siitä on jo vuosiaEtkä sää suostunut vai ?? Voiko olla totta ??
- ................
No mistä hitosta mä voisin tietää yhtään mitään, kun sä et puhu yhtään mitään..
- onko se tämä?
- Ehkä sun pitää
osoittaa että tarkoitat mitä sanot. Nimetön viesti kertoo vain halusta leikkiä palstoilla.
Tällaisella viestillä ei ole muuta merklitystä kuin se kuinka monta pusi-pusi
vastausta kulloinkin saa.
Mutta voihan olla ettei sulla ollut muuta meininkiäkään. - ap.
No miten etenen? Siis joku realistinen tapa? Otan koulutuksen vastaan
- Ziizuz sentään ...
Ei kuule kaikkee voi millään tässä elämässä hoitaa nimettömillä viesteillä,
etenkään jos tosiaan et ole suostunut keskusteluun vaikka hän on pyytänyt ja
mitä lienet vielä käytöstäsi anteeksi pyyellyt. Huh huijaa sentään.
- ap.
Joo parempihan se ois vaan unohtaa
- En ymmärtänyt yhtään
Miten sitten olet käyttäytynyt häntä kohtaan ja miksi et itse ole lähestynyt mainitsemallasi tavalla ?
- No en minäkään
Et oo kuule ainut joka ei ymmärrä.
- ap.
Tää on mennyt vatvomiseksi ja hankalaksi kaiken kaikkiaan. En enää tiedä. Kai pitäisi vaan unohtaa ja mennä naimisiin toisen kanssa
- Kuule ystävä hyvä !
Jos et voi tai halua puhua ja keskustella sen ihmisen itsensä kanssa niin et kai tosissasi voi kuvitella että nimettömistä viesteistä olisi jotakin apua ?
Tuntui erittäin pahalta tämä viimeinen viestisi, tuntuu kuin et osaisi ajatella sen toisen ihmisen tunteita ja tuntemuksia lainkaan vaan pelkästään itseäsi.
Jos tuo ylempänä pitää paikkansa ettet ole edes suostunut juttelemaan hänen kanssaan hänen pyynnöstään huolimatta josta on jo vuosia ja nyt täällä kerrot
kuinka pitisi vain unohtaa hänet niin ... en voi ymmärtää.
Eikö hän ansaitse mitään tietoa mistään ?
Kohtelusi häntä kohtaan on käsittämättömän hirveää ja julmaa.
Mieti hyvä ihminen omaa käytöstäsi ja muista että se toinenkin ihminen on tunteva olento. - Vuorovaikutusta!
Eihän kukaan voi tietää toisen lempibiisiä ellet vietä aikaa hänen kanssaan, keskustele. Kaikki lähtee aina ihan arkiselta tasolta - jos näet häntä niin pysähdy, kysy vaikka miten menee, onko kesäsuunnitelmia jne.
Sun estot on vaan sun pään sisäsiä ja voitettavissa. - ap.
Kuule ystävä hyvä ! kirjoitti:
Jos et voi tai halua puhua ja keskustella sen ihmisen itsensä kanssa niin et kai tosissasi voi kuvitella että nimettömistä viesteistä olisi jotakin apua ?
Tuntui erittäin pahalta tämä viimeinen viestisi, tuntuu kuin et osaisi ajatella sen toisen ihmisen tunteita ja tuntemuksia lainkaan vaan pelkästään itseäsi.
Jos tuo ylempänä pitää paikkansa ettet ole edes suostunut juttelemaan hänen kanssaan hänen pyynnöstään huolimatta josta on jo vuosia ja nyt täällä kerrot
kuinka pitisi vain unohtaa hänet niin ... en voi ymmärtää.
Eikö hän ansaitse mitään tietoa mistään ?
Kohtelusi häntä kohtaan on käsittämättömän hirveää ja julmaa.
Mieti hyvä ihminen omaa käytöstäsi ja muista että se toinenkin ihminen on tunteva olento.Mehän ollaan puolin ja toisin loukattu toisia. En tiiä tuleeko tilaisuutta enää jutella. Katotaan sitten syksyllä
- Aika rankasti
muuttu sun mieli, aloituksen pussaamisesta ja rakastelusta tunnin päähän niin
katsot parhaaksi unohtaa ja mennä naimisiin toisen kanssa !
oot aika kamala ihminen. - ja siihen asti
ap. kirjoitti:
Mehän ollaan puolin ja toisin loukattu toisia. En tiiä tuleeko tilaisuutta enää jutella. Katotaan sitten syksyllä
jatkat näitä nettileikkejäsi ?
- katsotaan ja katsot.
ap. kirjoitti:
Mehän ollaan puolin ja toisin loukattu toisia. En tiiä tuleeko tilaisuutta enää jutella. Katotaan sitten syksyllä
No kuules jos musta olis kyse niin sanompa vaan että syksyllä ainakin taitaa olla jo aivan liian myöhäistä jutella enää yhtään mistään, kesälläki pitäs jo vähä miettiä tätä hommaa.
- ennustaja -
ap. kirjoitti:
Älä odota syksyyn. Syksyllä on jo kaikki toisin.
- ap.
Tulee ihan kyynel silmään kun häntä ajattelen. No mut me nähdään sitten hänen kanssa syksyllä, jos nähdään. Toisen oppii tuntemaan vaan olemalla hänen kanssaan. Tää on mennyt niin hankalaksi solmuksi...Toisaalta hän kyllä ilmoitti live-keskustelun jälkeen että hänellä ei ole mitään aikeita minun suhteen...
- syksyl kaukana pois
mut juurihan sä sanoit että ette ole keskustelleet niin tuskimpa hän nyt noinkaan on sanonut.
- Nyt puhuit
kyllä ittes pussiin pahemman kerran.
- ;) kyllä mulla
oli aikeita,en vaan sanonut niitä ääneen,ehkä hyvä niin tai sit ei.
- .
;) kyllä mulla kirjoitti:
oli aikeita,en vaan sanonut niitä ääneen,ehkä hyvä niin tai sit ei.
moi taas ! sä se jaksat leikkiä.
- #######
En haluakaan tietää kenenkään lempibiisiä. Eikä tämäkään ollut mulle tarkoitettu. Kukaan ei ikimaailmassa multa mitään anteeksi pyytäis :) :) :)
- mistä tietäisinkään
No kerros nyt ihmeessä se lempibiisi jos se on niin tärkeää tietää, vaikka eipä sillä tässä tilanteessa olis mulle yhtään mitään väliä mikä se olis.
- lemppariks sopiva
Tässäkin olis myös hyvä ;)
http://www.youtube.com/watch?v=KeK8bXTRXOc - Voi ihmistä !
Anonyyminä anteeksi pyytelet käytöstäsi ja kun saat palautetta niin sitten kaikki onkin jo liian solmussa ja menet sitten naimisiin toisen kanssa !!
Kyllä ihminen on hirveä otus jos ei edes anteeksi osaa oikeasti pyytää ja asioita
selvittää muuta kun leikisti netissä.! - Voi kultiii !!
Kyl se vaan on paree niin et meet naimisiin sen toisen kans niinkuin meinasitkin.
Ehottomasti paree. - ..
Laitappa se biisi soimaan niin katsotaan mihin se johtaa
- aha.
Lempibiisi ?
Mul ei oo ikinä semmosta ollukkaan. - vaikka-- pikku Myy
No, en tiedä.
Voisitko kenties kertoa ;-)- Tiedät kuka
Jos olet onnellinen, M&T.:).
- ylläri joo heti
kerro sun lempibiiisi... :)
http://www.youtube.com/watch?v=Gm5S43YC2uo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse924706Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133882Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1983751Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.862163Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791308- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1571162- 531065
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924