Ne pysähtelevät ja latautuvat muutaman minuutin pätkissä. Onko modemivika vai mikä. Kj Vista. Modemi on A-Link Adsl ja yhteys on Sonera. On jo useita vuosia vanha. Ylellä ja kaupallisella Urholla tätä olen havainnut, siksi katselu on melko minimaalista noista pysähtelyistä johtuen. Viimeksi Kataisen info jäi torsoksi, kun kuva pysähtyi ja ympyrä pyörii taas muutaman minuutin
Nopeus on mittauksen mukaan 8-10 Mbit/s. Vaikuttaako taloyhtiön puhelinverkon kunto siihen. Talo on v -87 rakennettu.
Sain palautetta Urholta, ja siellä ei ollut tungosta eli vika ei ollut heillä. Näköjään pätkii muuallakin, viimeksi Ylellä
suorat lähetykset netissä
5
148
Vastaukset
- mää vaan
modeemin asetuksissa, itse modeemissa tai softapuolella vikaa. Itselläni kanssa esim. Eurosport Player pätki ihan mahdottomasti 8 Mbit/s yhteydellä, vaikka 1 Mbit/s yhteys riittäisi. Palautin modeemin ja reitittimen tehdasasetuksille, niin nyt pelittää.
A-Linkin RR24 -modeemissa tuntuu ainakin mulla olevan joku palomuuriin liittyvä ongelma, että jos palomuuri on päällä niin modeemi täytyy resetoida silloin tällöin, muuten surffaus menee ihan tukkoiseksi. Jahka tuo tuosta joku päivä hajoaa, niin hankin jonkun laadukkaamman modeemin. - pietu2
Itselläni on sama modemi. Kerrotko vielä, miten se resetointi tehdään. Mikä piuha? Tarkoitus on kyllä vaihtaa modemi, kun taloyhtiö saa valmiiksi kaavailun laajakaistan, jolloin nopea yhteys(100 mbit/s) vaatii uuden modemin joka tapauksessa, näin ainakin Soneran info kertoo.
Norton on tietoturvana. - odrC}I7N
Eikös siellä takana ole nappi, jossa lukee "Reset".
- odrC}I7N
Yleensä noita nappeja pitää painaa 5-10 sekuntia ennen kuin modeemi nollautuu.
- pietu2
Voisko johtua myös käyttömuistin määrästä. Mistä ko muistin määrän voi tarkistaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760