Ei enää ikinä!

fsasfsaasffssfsa

Viikon tuli käytyä sunny beachillä ja ei enää koskaan. Turisteja miljoona joka paikassa kännipäissän. Ruoka on pelkkää vatsantäytettä. Halpaa se on näin suomen ravintoloihin verrattuna, mutta se kuuluisa hintalaadusuhde on päin persettä. Kaikkialla rehoittava rikollisuus, köyhyys jne... Paikka ehkä sopii nuorille hunsvonteille, mutta ei kenellekään joka arvostaa "lomailua". Viinan juonti minusta ei sitä ole.

6

597

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kijjji

      Vähän samat fiilikset mullakin. Olin siellä vuosi sitten. Vaikka oon vielä nuori (20v) niin tollanen känniörvellyslomakohde ei vaan ole mua varten. Ryypätä voi mun tietääkseni kotimaassakin. Yleensä valitsen matkakohteen niin että siellä voi nähdä ja kokea kaikenlaista uutta, joten tää bulgaria oli kyllä pohjanoteeraus. Ihmetyttää miten sinne tuli alunperin edes lähdettyä mutta toista kertaa ei kyllä varmasti tule!

    • ojljgdgh

      Suomessa samanlaista rikollisuutta kutsutaan nimellä liiketoiminta.

    • 9

      Mielummin matkustan Turkkiin. Sielläkin toki känniörveltäjiä on, mutta ei niin paljon kun sunny beachillä. Maanakin Turkki on toki kalliimpi, mutta maksan mielummin vähän enemmän, että ei tarvitse hirveää örveltämistä katsoa.

    • 10+11

      Paikka täynnä juoppoja. Jos joku nauttii siitä, niin matkustakoon sinne. Minä en sitä enään tee.

    • on tuo höperö muija

      Täällä taas AM -emäntä mustamaalaa Bulgariaa. Ei kannata uskoa. Jos miljoona turistia ja vain kaksi haukkujaa,niin ei toimi.

      Aloittaja on tomerasti pistänyt heti kaksi viestiä varttitunnin välein. On kiva kun edes itse uskoo höpinänsä.

    • Sunylle

      Mikä tää AM:n emäntä on ? Alma Tourin työntekijä, jonka viesti poistettu? Itse en kyseistä ketjua kerennyt lukemaan. Mitä hää riehu?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe