Minä jumaloin isoa ja lihavaa naista. Mahtavat tissit ja paksut reidet ja muhkea pylly saavat minut todella vauhtiin! Ongelma on vain siinä kuinka lähestyä heitä ja kuinka he uskoisivat, että olen HEISTÄ AINOASTAAN kiinnostunut. Laihoja olisi tarjolla vaikka kuinka, mutta kun EI KIINNOSTA. Olen jo 43-vuotias, enkä ole vieläkään löytänyt tälläistä elämäni naista. :(
Iso nainen on ihana!
30
413
Vastaukset
- Muutama x XL
Hyvää Juhannusta sinulle sinä ihana mies!
- Minäkin haluan
Läskipaskan;-)
- Riuskakunto
Onko omakin kokosi ehkä XXXXXXXXXXXL? LOL..
Toisinaan luonto tekee temppuja ja hoikkakin saattaa pitää tosi läskeistä, mutta harvinaista se on. - Läskiä lotinaa
Lihavat on rumia..
- Pienimies kasvavan
Oletteko panneet merkille et pienkokoiset miehet ottavat vaimokseen ison naisen,seuratkaapa huvikseen pariskuntia.
Aika monella pikkumiehellä iso avio siippa ,vai laulun sanoitus et pienimies nään sun kasvavan pienimies. - ISOILLA ON ISO
pikkumiehillä on pieni kyrpä!
- nammm82
Pullukat on parempia sängyssä... nimim. kokemuksella. ;) terv. hoikka mies,isot tytöt kiihottaa :))
- +100 kg
Kirjoitit vähän, mutta se onkin sitten täyttä asiaa. Pullukka ei odota valmista, vaan haluaa tyydyttää myös miestä monin eri tavoin.
- KituPiikkinen.
Isot ovat kovia syömään. Siinä tulee seksille pitemmän päälle melkoiset kustannukset. Pienikokoinen pysyy kurissa vasemmalla kädellä ja tulee sapuskan puoleen edullisemmaksi.
- ;o)
Arvoisa Herra KituPiikkinen. Useimmat naiset hankkivat itse sen verran, että kykenevät maksmaan ruokansa. Joskus, jos herra miellyttää, tarjoavat myös herrakitupiikkisille. Mutta silloin herran tarjonta pitää olla ensiluokkaista, sekunda ei kelpaa. harkitseppas sitä!
- 19+10
;o) kirjoitti:
Arvoisa Herra KituPiikkinen. Useimmat naiset hankkivat itse sen verran, että kykenevät maksmaan ruokansa. Joskus, jos herra miellyttää, tarjoavat myös herrakitupiikkisille. Mutta silloin herran tarjonta pitää olla ensiluokkaista, sekunda ei kelpaa. harkitseppas sitä!
naiset hankkivat itse suoraan puolison lompakosta
- Pullukkainen rikas
19+10 kirjoitti:
naiset hankkivat itse suoraan puolison lompakosta
Siinäpä se sovinistisika kirjoittelee. Taidat olla laihan akkasi tossun alla. Tienaakin enemmän kuin sinä, siksi olet katkera ja ikävä ihminen.
- .totuus.
Iso nainen on SAIRALLOISEN LIHAVA JA KUOLEE SYDÄN/VERISUONI SAIRAUTEEN ENNEN AIKOJAAN SAIRASTETTUAAN ENSIN DIABETESTA AIKANSA.
- Anorektikot on rumia
Ei se mitään!
Pääasia on että lihava nainen on IHANA!!!
PS:
Onko olemassa joku paino-/pituusraja, jolloin lihava sairastuu ja kuolee ennen aikojaan??? - Toisenlainen totuus
Äläpäs nyt!
Isot naiset on himokkaita eikä niitä diabetekseen naida!!! - .totuus.
Anorektikot on rumia kirjoitti:
Ei se mitään!
Pääasia on että lihava nainen on IHANA!!!
PS:
Onko olemassa joku paino-/pituusraja, jolloin lihava sairastuu ja kuolee ennen aikojaan???On olemassa, esim. 165cm pitkä nainen ja 85kg painoa alkaa olla jo riskiryhmässä, kun aletaan mennä yli 90kg niin riski sairastua vakavasti senkun vaan kasvaa. Yli 100kg ja on vaan ajan kysymys milloin terveys pettää. Yli 125kg niin loppu on jo lähellä. Ei kroppaa ole suunniteltu läskin säilömiseen, se ei kestä sitä! Sisäelimien ympärille alkaa kertyä rasvaa ja pumppu ei toimi kunnolla, samoin keuhkot ja maksa. Verisuonien sisäpinnoille kertyy myös rasvaa ja eräänä kauniina päivänä sitä on liikaa, siitä seuraa sitten tulppa ja halvaus tai verisuonen repeäminen, jos se on aortta mikä repeää niin se on henki pois ennen kun ehtii edes hoitoon!
- Mittamies muualta
.totuus. kirjoitti:
On olemassa, esim. 165cm pitkä nainen ja 85kg painoa alkaa olla jo riskiryhmässä, kun aletaan mennä yli 90kg niin riski sairastua vakavasti senkun vaan kasvaa. Yli 100kg ja on vaan ajan kysymys milloin terveys pettää. Yli 125kg niin loppu on jo lähellä. Ei kroppaa ole suunniteltu läskin säilömiseen, se ei kestä sitä! Sisäelimien ympärille alkaa kertyä rasvaa ja pumppu ei toimi kunnolla, samoin keuhkot ja maksa. Verisuonien sisäpinnoille kertyy myös rasvaa ja eräänä kauniina päivänä sitä on liikaa, siitä seuraa sitten tulppa ja halvaus tai verisuonen repeäminen, jos se on aortta mikä repeää niin se on henki pois ennen kun ehtii edes hoitoon!
Ammutaanko vai kidutetaan jotenkin muuten kuoliaaksi, jos nainen ei ole noiden viranomaisten määräämien mittojen mukainen?
Entäs jos liian laiha, jätetäänkö nekin sairaalassa ja terveyskeskuksessa hoitamatta? Ja kuka ne mittatarkastukset tekee? Joko on terveysmittatarkastajan virat perustettu?
Anna mun kaikki kestää, kun ihmisellekin tehdään jo määrmitat!! Tietysti se on hautausurakoitsijalla helpompaa, kun ei tartte kuin yhdenkoon arkkuja!!! - Annanpa läskiä
.totuus. kirjoitti:
On olemassa, esim. 165cm pitkä nainen ja 85kg painoa alkaa olla jo riskiryhmässä, kun aletaan mennä yli 90kg niin riski sairastua vakavasti senkun vaan kasvaa. Yli 100kg ja on vaan ajan kysymys milloin terveys pettää. Yli 125kg niin loppu on jo lähellä. Ei kroppaa ole suunniteltu läskin säilömiseen, se ei kestä sitä! Sisäelimien ympärille alkaa kertyä rasvaa ja pumppu ei toimi kunnolla, samoin keuhkot ja maksa. Verisuonien sisäpinnoille kertyy myös rasvaa ja eräänä kauniina päivänä sitä on liikaa, siitä seuraa sitten tulppa ja halvaus tai verisuonen repeäminen, jos se on aortta mikä repeää niin se on henki pois ennen kun ehtii edes hoitoon!
Onko se varma kanssa että lihava akka kuoloo aikasemmin?
Jos se on varma ja toenperänen juttu nii pittää ruvetä syöttämään eukkoo lissee ja oikeen tosissaa.
Kunnon läskiä kun annan jo päevä, niin sillähä siitä eroon piäsöö eikä tuu kalliiks. - Suklaata ja laardia
.totuus. kirjoitti:
Rasvalla ja suklaalla ruokkiminen on oiva tapaa vaihtaa yksi 100-kiloinen kahteen 50-kiloiseen! Mutta antaako lääkäri takuun, että lisäruokinta toimii?
- Vaikka on iso ja
Jäntevä meisseli, lihavaa rakastellessa tuntuu samalta kuin työntäisi sormensa hyllyvään alodoopiin...
Oli muuten ensimmäinen ja viimeinen kerta!!!- Järjetön
Kyllä on pojilla jutut! Taitaa helle jo painaa järkeä ja tytöt kyllä tietävät missä poikien järki sijaitsee. Varokaa kahlailemasta vedessä napaa myöten, järki hukkuu:)
- seuraajamuutakivvaa
lihavat on lepposia mut yleensä lihavuus on hyvä vain pepun alueella muuten se ei pahemmin kiihota.
- +100 kg
Naimiseen käy laihakin, mutta rakastelua varten Naisessa pitää olla pehmeitä muotoja joita voi hyväillä. E-kupin luomurinnat ja terhakat nännit on luotu antamaan ja ottamaan nautintoa kummallekin.
- Jeppe Hoikkanen
Tässä totuutta läskin ihanuudesta:
http://www.iltalehti.fi/laihdutus/2011070113988509_lh.shtml
On se ihmeellistä että niin vaan tästä ihanuudesta halutaan eroon, keinolla millä hyvänsä. Kummalista että puheet ja teot eivät kohtaa..?- Siliconvaley auttaa
Sosiaalinen paine naisten parissa on kova - siitä se johtuu.
Muuten mistähän se johtuu, että yksi toinenkin nainen käy suurentamassa silokineilla kuppikokoaan.
Puuheet ja teot ei oikein kohtaa, eikö?
Tosiasia puhtaasti miesnäkökulmasta on, että pyöreät naiset on IHANIA, pehmeät muodot, isot rinnat ja kurvikkat muodot. UPEETAAAA!!!!
- Jeppe Hoikkanen
Sosiaalinen paine.. ehkäpä se on myös sitä että ihminen on niin itsekäs että haluaa elää hieman pidempään ja ilman 'mukavia pikku sairauksia' joita rupeaa siinä 30-40 kieppeissä ilmaantumaan jos elämän ihanuutta on tullut suun kautta nautittua enemmän kuin napa sallii.
Totta, kurvikkaat muodot ovat ihania, en vaan saa kiksejä kun kurvit roikkuvat hauiksen takana tai leuan alla. En ilmeisesti ymmärrä hyvän päälle vai olisiko niin että sinä et ymmärrä hyvän päälle?- Isot naiset ihania
Mitäs katsot hauiksen taakse ja leuan alle!
- Jeppe Niilonpoika
Pitääkö naisella olla isotkin hauikset? Luulin että niitä tartee vaan ne miehet jotka ei muuten pärjää.
- hullu-ulla
Kuule Hoikkanen! Kun makuja on yhtä monta kuin on maistajaakin. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta ja hyvä niin. En minäkään ihan minkälaisesta miehestä tahansa tykkää vaikka lihava nainen olenkin, olen ollut jo kohta kuusi vuosikymmentä. Ei sinun elämäsi siitä huonommaksi muutu jos muut miehet tykkäävät erikokoisesista naisista kuin sinä. Annetaan jokaisen valita sellainen josta itse tykkää. Vai olisiko kivaa jos muut määräisivät että sinun on otettava lihava nainen tai muuten olet outo ja poikkeava?
Lihavan naisen kanssa ei ole pakko olla jos ei tykkää, eikä laihan miehen :) - +100 kg
hullu-ulla kirjoitti:
Kuule Hoikkanen! Kun makuja on yhtä monta kuin on maistajaakin. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta ja hyvä niin. En minäkään ihan minkälaisesta miehestä tahansa tykkää vaikka lihava nainen olenkin, olen ollut jo kohta kuusi vuosikymmentä. Ei sinun elämäsi siitä huonommaksi muutu jos muut miehet tykkäävät erikokoisesista naisista kuin sinä. Annetaan jokaisen valita sellainen josta itse tykkää. Vai olisiko kivaa jos muut määräisivät että sinun on otettava lihava nainen tai muuten olet outo ja poikkeava?
Lihavan naisen kanssa ei ole pakko olla jos ei tykkää, eikä laihan miehen :)Kirjoituksesi on niin hyvä, että annan pusun palkinnoksi haluamaasi paikkaan vartalollasi... :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2665341- 654566
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234315- 513740
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest463734Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363677SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo763048Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv532888- 282863
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu202626