Valehtelit ja pidit hauskaa .Kerroit satuja jokaiselle.
Kaikki
13
224
Vastaukset
- Pahasti ..
tehty.
- puhu itsestäs vaan
Niin varmaan, näinhän mä tein. Paitsi että mä en oo koskaan "kusettanut" ketään, jos näin ei ole ensin tehty mulle. "Sitä saa mitä tilaa"
Joo ja pidin tosiaanki hauskaa, itkemällä joka ainoo viikonloppu ja vähän muulloinkin. Voithan sä kuvitella että sellanen oli sit musta vaikka hauskaa.- tsot, tsot ..
ei pidä pistää omia toimiaan toisen syyksi. jokainen valitsee aina itse miten toimii
ei siitä voi toista syyttää. - ap.
En oo koskaan kusettanu sua enkä ollu epärehellinen sulle, kyllähän sä sen tiedät.
- Kuka sua on
kusettanu ?
- en tiedä mitään
ap. kirjoitti:
En oo koskaan kusettanu sua enkä ollu epärehellinen sulle, kyllähän sä sen tiedät.
No etpä oo ollutkaan mitään muuta kuin välinpitämätön.
- varmasti
Kuka sua on kirjoitti:
kusettanu ?
Tietää kyllä itse sen.
- ap.
en tiedä mitään kirjoitti:
No etpä oo ollutkaan mitään muuta kuin välinpitämätön.
Jos noin ajattelet, et ole se jolle viestini kirjoitin.
- Enhän mä sitä
varmasti kirjoitti:
Tietää kyllä itse sen.
kysynut vaan sitä kuka se on ? n vai m ?
- ihan sama jo
Enhän mä sitä kirjoitti:
kysynut vaan sitä kuka se on ? n vai m ?
m
- enkä valehdellut ole
No enpä oo syyttänytkään!
- kysyn vaan
Ja mitäköhän itse teit? Muistuuko omat töppäilyt ollenkaan mieleen?
- mistä kumpuavat
Vuodet..niin.
Puhuin tai kirjoitin aina totta. Pidin ikävää. En yhdellekään kertonut mitään.
Huomaatko? Huomaatko lainkaan, millaisia epäilyjä ja kuvitelmia elättelet ja yhä aina vain suurentelet?
Ei ollu mulle, kun nuo (..) pisteet, vastasin erästä miekkosta ihmetellen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805029
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h734668Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112997Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv832917Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232384Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.592025Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska201760- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1131415- 1851318