Moi! Mitä mieltä olette 15-vuotiaan (poika) ja 17-vuotiaan (tyttö) seurustelusta? :O
Minulla on eräs kaveri (tuo tyttö tuosta), joka luultavimmin aloittaa tuon toisen kanssa seurustelun... Heillä tuntuu keskustelua löytyvän ja niiin. Taitavat pitääkin toisistaan kovasti...
Mutta minua mietityttää tuo kun poika on 15.. Ikäeroa heillä on siis 2 vuotta. Luultavammin pojalle vielä ensimmäinen seurustelu. Kaverini tuntuu kuitenkin ottavan tuon pojan tosissaan.. Poika on kyllä yllättävän kypsä ikäänsä nähden, mutta en itse sitten tiedä.
Ja sitten kun hän kuitenkin vaikuttaa kaverini unelmien poikamieheltä juuri näkönsä ja luonteensakin vuoksi... Mutta pitäisikö heidän odottaaa vuosi pari? Ja sitten katsoa onko tunteita enää?
Vai voisiko olla, että pitäisikö minun hyväksyä kaverini tunteet tuota kohtaan juuri tällä hetkellä vai pitäisikö minun yrittää sitten selittää hänelle että heidän ikäeronsa on liian suuri tässä vaiheessa ikää?
ps. Toivottavasti tuosta viestistä saa jotain selkoa :) ja voi kiitän jo nyt jos vastauksia tulee (:
15-vuotias + 17-vuotias ?
7
1782
Vastaukset
- Jennic4
15 17 vuotias seurustelusuhteessa on normaalia asia, huoh.
- Kaupunkilainen
Ai on normaalia kun tyttö on tuo vanhempi? Minusta ei ihan täysin normaalia. Kannattaisi lukea tuo koko teksti eikä vain otsikkoa.
- Pojalle hyväksi.
En usko että tuosta on kaverillesi mitään haittaa, mutta pojalle tuosta on ainakin tosi hyötyä.
Itse olin 16 kun ensimmäisen kerran seurustelin(tyttö oli 18) ja voin kyllä sanoa, että tuo tyttö kyllä avasi lapsellisen kakaramaisia perspektiivejäni erittäin paljon(19 olen tällä hetkellä)
Vaikka suhde kestikin vain 1,5-vuotta(tyttö lähti yliopistoon) ja "jätti" minut(tajusin itsekin ettei se enää onnistu), olen kyllä ikuisesti kiitollinen.
On kyllä aivan totta, että vain 2-vuoden ikäero on aika iso vielä alaikäisenä, mutta toisaalta, mitä se sinun kaverisi seurustelu sinulle edes kuuluu, sinun kannattaisi alkaa skarppaamaan omien ihmissuhteidesi kanssa, jos kaverin seurustelukumppani häiritsee sinua.
En oikeestaan tiedä, saattaisi se suhde toimiakkin.
Todennäköisesti ei, ainakaan kovin pitkään, mutta jos et itse voisi seurustella 2v nuoremman jätkän kanssa, älä kuitenkaan puutu kaverisi ihmissuhteisiin. - Kaupunkilainen
Pojalle hyväksi. kirjoitti:
En usko että tuosta on kaverillesi mitään haittaa, mutta pojalle tuosta on ainakin tosi hyötyä.
Itse olin 16 kun ensimmäisen kerran seurustelin(tyttö oli 18) ja voin kyllä sanoa, että tuo tyttö kyllä avasi lapsellisen kakaramaisia perspektiivejäni erittäin paljon(19 olen tällä hetkellä)
Vaikka suhde kestikin vain 1,5-vuotta(tyttö lähti yliopistoon) ja "jätti" minut(tajusin itsekin ettei se enää onnistu), olen kyllä ikuisesti kiitollinen.
On kyllä aivan totta, että vain 2-vuoden ikäero on aika iso vielä alaikäisenä, mutta toisaalta, mitä se sinun kaverisi seurustelu sinulle edes kuuluu, sinun kannattaisi alkaa skarppaamaan omien ihmissuhteidesi kanssa, jos kaverin seurustelukumppani häiritsee sinua.
En oikeestaan tiedä, saattaisi se suhde toimiakkin.
Todennäköisesti ei, ainakaan kovin pitkään, mutta jos et itse voisi seurustella 2v nuoremman jätkän kanssa, älä kuitenkaan puutu kaverisi ihmissuhteisiin.Kiitos vastauksestasi! :)
Mutta tässä on vain se, että kaverini on niin herkkä, että jos hän tulee taas jätetyksi niin niiin. Äääh.. vaikeaa tämä.
Ehkä mun täytyy vaan sitten hyväksyä tämä juttu ja sitten katsoa miten tuo tilanne menee. Jos kaverini tulee sitten jätetyksi niin täytynee kai sitten vain lohdutella jne. - Todennäköisesti...
Kaupunkilainen kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi! :)
Mutta tässä on vain se, että kaverini on niin herkkä, että jos hän tulee taas jätetyksi niin niiin. Äääh.. vaikeaa tämä.
Ehkä mun täytyy vaan sitten hyväksyä tämä juttu ja sitten katsoa miten tuo tilanne menee. Jos kaverini tulee sitten jätetyksi niin täytynee kai sitten vain lohdutella jne....kaverisi on se, joka jättää
Se on yleensä aina noissa jutuissa se vanhempi.
Tämä on sikäli hyvä yhdistelmä, että nuorempi poika tuskin linnottautuu kylppäriin jäätelöpaketin kanssa kylpyammeeseen itkemään tullessaan jätetyksi.
Poikaa nuoremmalle tytölle se voi olla hyvinkin raskasta ja haitata tulevissa suhteissa.
- bumperrrr
bump
- outo käsitys...
: D mulla on outo käsitys siitä että pojan tulee AINA olla vanhempi tai samanikäinen, en tiedä mistä tuo on tullut, mutta.... tosirakkaus ei ikää katso ! (: Itse ainakin haluaisin vanhemman poikakaverin.. tai edes samanikäisen :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊931438Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841400Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761175- 901125
- 81985
- 83979
- 39952
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66905Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v78888Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841