Kyselisin että millainen tuo uus kotari on ajaa, mikä on huippunopeus yms.
KTM Duke 125
13
1546
Vastaukset
- jarojaro
Ihan ok ajettava. Vähän ahdas pitkälle kuskille verrattuna ainakin uuteen cebariin.
Huiput tasan 100. Se on aika vähän verrattuna jammun yzr ja cbr 2011 huippuihin 125-135.- kdididid
mcn sivuil oli et huippunopeus 125 km tunnissa ? :D mistäs sä noit tietoi revit
- duke on paska
Joo toi duke on kyl iso pettymys kotarilta. TODELLA tehoton jopa verrattaessa muihin 4t... Huono ajaa ei ole real bomberi vaan wnb :DD
Jos kotaria mielit niin ktm exc ja jos muuten niin edes yamaha wr :D- pgeghrthrte
Se nyt vaan on 4-t yksisylinterinen ajamiseen tarkoitettu moottoripyörä. Räppäilylelu, real bomberit yms vaatii kuutioita moottoriin ihan eri tavalla, jopa ahtimen tms kikkoja, joten ne on ihan eri laitteita kuin 125 Duke. Ajoltaan se on tosi hyvä, vertaa sitä sitten mihin vaan piikkiin millä maantiellä on tarkoitus ajaa.
Jousitus on aika kova, ajo tasapainoista normaalinopeuksilla (sisäänajossa) ja tuntuma todella hyvä. Huippunopeutta saa sitten eka huollon jälkeen ;))
Jos rahanmenoa mielit, osta mahd tehokas 2-t ...
- KTM DUKE 125 <3
Oon lukenu että se olisi rajotettu jotenkin että rajotin olisi liittimillä penkin alla?
Ja kun sen poistaa niin se kulkis 125-130km/h! - TUO NOPEUS
TOI NOPEUS ON RAJOITETTU SUOMESSA 100KM/H MUTTA SÄÄTÄMISELLÄ SEN SAA KULKEMAAN VÄHÄN KOVEMPAA (iltalehden testin mukaan)
- Iltalehti taas osaa.
Rajottimen saa vanhemmista (enne 1.6 valmistetuista) laitteista 1000km huollossa otettua pois mutta uudemmissa (1.6 jälkeen valmistetuissa) laitteissa tätä rajotinta ei ole, koska tehdas poistaa sen suoraan ennen maahantuontia. Turha se on itse lähtä säätämään koska lopputulos on varmasti kusinen :D huoltoon vaan! (:
- Traktori
Iltalehti taas osaa. kirjoitti:
Rajottimen saa vanhemmista (enne 1.6 valmistetuista) laitteista 1000km huollossa otettua pois mutta uudemmissa (1.6 jälkeen valmistetuissa) laitteissa tätä rajotinta ei ole, koska tehdas poistaa sen suoraan ennen maahantuontia. Turha se on itse lähtä säätämään koska lopputulos on varmasti kusinen :D huoltoon vaan! (:
Kuinkas paljon ois huiput rajottimen poiston jälkeen?
- Tällästä
Omassa Dukessa huiput on myötätuulessa ja kovalla kotiikävällä 130km/h mutta sillon pitää huudattaa vaihteita ihan rajottimen tuntumaan, normaalilla ajolla pääsee sen 125km/h . Kysymys kuuluu vaan että miten laitetta saisi viritettyä edes vähänsen?!? Olen etsinyt ja itsekkin yrittänyt etsiä tapaa virittää mutta eipä löydy.. jos joku tietäisi =)
- LindströminPihvi
Asenna siihen Holset HX-40 turboahdin. Huipputehoa tulee noin 204 hevosvoimaa ja saavutat kiihtyvyyden 0-100km/h 6,4 sekuntia.
- tietäjä92
LindströminPihvi kirjoitti:
Asenna siihen Holset HX-40 turboahdin. Huipputehoa tulee noin 204 hevosvoimaa ja saavutat kiihtyvyyden 0-100km/h 6,4 sekuntia.
Hieno trolli. Pakko kommentoida, että aika surkeasti tuon tehon saat asfalttiin, jos noin kauan kestää 0-100 km/h kiihdytys.
- Rieju mrt 125
ei dukee hankkikaa duke killer mielummin
- pillupeprse
imekää kaikki hikist legee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2694941Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii893424- 423328
- 502609
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451827- 971630
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘971438- 141359
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1441035- 701027