Ei

ollaan vaan

me osata kommunikoida keskenämme. Mutta menee tää elämä näinkin.

36

230

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ainakaan täällä

ménnee mennee. tokihan se.

• turha palsta :)

kyl me ainakin osataan, mutta muualla.

• vaikeaahan se on

Toivottavasti et tarkoita tätä palstaa.:) Täällä ei voi kommukoida kenekään kanssa samalla tavalla kuin muualla, noin sata ihmistä on laittamassa lusikkansa siihen kommukaatioon.

• ollaan vaan

Ei vaan tosielämästä puhun. Mutta olihan sitä elämää ennen kohtaamistammekin. Jatkan vaan siitä mihin jäin ennen häntä.

• ,,..,

Joidenkin kanssa kaiken voi ratkaista puhumalla, toisten kanssa ei... ymmärtääkö toinen toistensa kieltä, siinäpä se.

• ollaan vaan

Eipä taideta ymmärtää, hiljaisuuden muuri on välillämme.

• vuorovaikutus abc

Hiljaisuuden voi murtaa vain, jos molemmat sitä haluavat. Kommunikaatio toimii vain, jos molemmat tahtovat.

• ollaan vaan

Toisenhan se on pakko aloittaa ja jos kumpikaan ei aloita niin hiljaisuus jatkuu maailman tappiin.

• .

Se aloittaa, jonka on luontevampi aloittaa... riippuen, mikä tilanne teidän välillä on?

• No mä oon

ainakin yrittänyt vaikkakaan tulosta ei tullut mutta nyt on aika antaa olla.
      Jossain vaiheessa jaksaminen loppuu.

• Niinpä,

Jos yrittää ja yrittää mutta ei saa vastakaikua niin jossain vaiheessahan se on nostettava kädet ylös jos toinen ei tule yhtään vastaan.
        Pakko silloin vain todeta että yhteispeli ei toimi eikä molemmilla ole halua edes yrittää.

• vuorovaikutus abc
        Niinpä, kirjoitti:

Jos yrittää ja yrittää mutta ei saa vastakaikua niin jossain vaiheessahan se on nostettava kädet ylös jos toinen ei tule yhtään vastaan.
        Pakko silloin vain todeta että yhteispeli ei toimi eikä molemmilla ole halua edes yrittää.

Kyllä siinä vastakaikua täytyy aina olla, ymmärrystä siitä, että molemmat haluavat olla yhteydessä. Eikä niin, että hiljaisuuden jälkeen aina yksi ja sama ottaa yhteyttä.

• kolahdus
        Niinpä, kirjoitti:

Kyllä kolahti. Ei viitsi enää yrittää

• ???
        kolahdus kirjoitti:

Kyllä kolahti. Ei viitsi enää yrittää

Viitsi ? Ei viitsi ?

• viestiperillä?
        vuorovaikutus abc kirjoitti:

Kyllä siinä vastakaikua täytyy aina olla, ymmärrystä siitä, että molemmat haluavat olla yhteydessä. Eikä niin, että hiljaisuuden jälkeen aina yksi ja sama ottaa yhteyttä.

Ehkä on yrittänytkin, mutta kun se toinen ei vastaa sähköpostiviestiin. Ilmeisesti ei halua vastata.

• ,
        viestiperillä? kirjoitti:

Ehkä on yrittänytkin, mutta kun se toinen ei vastaa sähköpostiviestiin. Ilmeisesti ei halua vastata.

Jos viestintä on aina ollut yksisuuntaista, onhan se vähän huono merkki.

• arcayalca

Jos kaksi prikulleen yhtä arkaa ja sosiaalisesti kömpelöä ihmistä on kyseessä, ei kai ole mikään ihme.

• ehem

tai sitten toista 'arkaa ja sosiaalisesti kömpelöä' ei satu kiinnostamaan yhtään.

• öhöm..
        ehem kirjoitti:

tai sitten toista 'arkaa ja sosiaalisesti kömpelöä' ei satu kiinnostamaan yhtään.

Niin ei kiinnosta mut palstoilla v*ttuilee, sitä mä en oo koskaan ymmärtänyt. Olis sit kaikkialla hiljaa.

• ehem
        öhöm.. kirjoitti:

Niin ei kiinnosta mut palstoilla v*ttuilee, sitä mä en oo koskaan ymmärtänyt. Olis sit kaikkialla hiljaa.

Eiköhän palstat ole keskustelua varten, jopa erimielisyyksiä. Ihminen, joka näkee itsensä kahtena, ts. selittää kaiken toisen osapuolen arkuudella milloin siitä ei ole kyse, saattaa kaivata todellisuuteen palauttavia näkökulmia.

• .
        öhöm.. kirjoitti:

Tuli kyyneleet silmiin.

• just joo
        ehem kirjoitti:

Eiköhän palstat ole keskustelua varten, jopa erimielisyyksiä. Ihminen, joka näkee itsensä kahtena, ts. selittää kaiken toisen osapuolen arkuudella milloin siitä ei ole kyse, saattaa kaivata todellisuuteen palauttavia näkökulmia.

ja mietihän miten SINÄ nämä asiat muuntelet itse haluamallas tavalla.
        Tuskin täällä olisit jos... mietihän vielä.

• Älä välitä
        . kirjoitti:

Tuli kyyneleet silmiin.

ehkä hän ei tarkoittanut ..

• ehem
        just joo kirjoitti:

ja mietihän miten SINÄ nämä asiat muuntelet itse haluamallas tavalla.
        Tuskin täällä olisit jos... mietihän vielä.

Tuskin täällä olisin jos mitä? Haluatko jo kertoa minun puolestani jotain, hah? Sinä tiedät vain omat syysi.

• ehem
        Älä välitä kirjoitti:

ehkä hän ei tarkoittanut ..

Voihan kyynel. Ei muuta kuin muuntelemaan muiden tarkoituksia mieleisiksi. Sen osaatte.

• Miksi haluat
        ehem kirjoitti:

Voihan kyynel. Ei muuta kuin muuntelemaan muiden tarkoituksia mieleisiksi. Sen osaatte.

ilkeillä ? Miten täällä kukaan voi kenenkään tarkoituksia muunnella kun kukaan ei edes tiedä kenenkään tarkoituksista mitään ?

• .,,,,,,,,,,,,,,
        ehem kirjoitti:

mitä sinä itse sit teet?sitä samaa mistä muita syytät.

• en halua.
        ehem kirjoitti:

Tuskin täällä olisin jos mitä? Haluatko jo kertoa minun puolestani jotain, hah? Sinä tiedät vain omat syysi.

mä olen tästä lähtien hiljaa, ainakin hänen suuntaansa.

• ehem
        Miksi haluat kirjoitti:

ilkeillä ? Miten täällä kukaan voi kenenkään tarkoituksia muunnella kun kukaan ei edes tiedä kenenkään tarkoituksista mitään ?

Ei mitenkään, silti kirjoittajat tekevät niin. Omituista.

• sinä itse
        ehem kirjoitti:

Ei mitenkään, silti kirjoittajat tekevät niin. Omituista.

mukaan lukien !!

• ehem
        sinä itse kirjoitti:

mukaan lukien !!

Aijaa, missäköhän kohdassa? Kenen tarkoitusta olen muunnellut??? Informoi toki. :'-))

• Olet ..
        ehem kirjoitti:

Aijaa, missäköhän kohdassa? Kenen tarkoitusta olen muunnellut??? Informoi toki. :'-))

ilkeilijä !

• ?

Kommunikoida vai keksiä uusiä kommervenkkejä?

• Sitten voit

puhua vain omasta puolestasi, minä ainakin yritin ja sinä olit koko ajan kuin kusi sukassa, yhtä hiljaa.

• Alappas sitten

opettelemaan.

• sekään

ei osaa . sun kaa ? vooi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      5
      2752
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2591
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      18
      2307
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      48
      1889
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1453
    6. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1453
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      177
      1173
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1144
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1073
    10. En vain unohda

Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.
      Ikävä
      65
      960
    Aihe