http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/16062011252.jpg
Aito Meksikaanare ;-))))
14
286
Vastaukset
Unohtu laittaa linkki vielä. vaikka tuo videolla ei ole sama koira.
http://video.se.msn.com/watch/video/den-dansande-chihuahuan/1jja1qqo0?cpkey=4fa78d0a-e2bb-4eca-87a9-f2835daae5ef|||- mun muisti pelaa
Milloin olet ruvennut pitämään sirkuskoirista ?
Muistan sinunkin paheksuneen kun sirkustemppuja opetetaan koirille. Vai oletko jo unohtanut? mun muisti pelaa kirjoitti:
Milloin olet ruvennut pitämään sirkuskoirista ?
Muistan sinunkin paheksuneen kun sirkustemppuja opetetaan koirille. Vai oletko jo unohtanut?en ole ikinä paheksinut että koirille opetetaan asioita, oli se sitten temppuja tms.
mutta eläimet ei yleensäkkään minusta sovi sirkukseen. vaikka toisaalta nekin voi olla ihan onnellisia koiria. (minä kyllä epäilen).
Hauska kuva. Rotuhan on Meksikosta ja toi kuvan koira on puettu maan tyylin mukaisesti:)
- ei ole tottakaan!
Ai meksikolaiseen tyyliin puettu, tee-paita ja lippis päässä, sekö on mielestäsi meksikolaista tyyliä, suksi kuule viisauksines suolle jo.
- haaska kuva :=D
Täs sul vähäsen maan tyylii, ettei tartte nuin tyhmii kirjotella.
http://mexicobistro.com/themes/mexicotheme/images/mexican.jpg ei ole tottakaan! kirjoitti:
Ai meksikolaiseen tyyliin puettu, tee-paita ja lippis päässä, sekö on mielestäsi meksikolaista tyyliä, suksi kuule viisauksines suolle jo.
no, koissulla on kyllä ihan virkattu lierihattu vaikkei sitä kuvasta näy. ja tuo tee-paita on semmoinen Adidas kopia jossa lukee ADIDOG selässä.
ota nyt pikkusen huumorilla ;-)))))))sehän tässä oli ideana. vaikka tuo lierihattu näyttää lippikseltä. nailonpaitoja käytetään myös Meksikossa, vaan harvemmin koirille ;-)))
Minulle tulee ihan mieleen orava :D
Noissa hihuissa on jotain niin oravamaista :D.Tosin söpöjähän oravatkin on.Hauska juttu ;-))))
katsoppas joskus ohjelmia "Surikaateista". en muista nyt mikä se on suomeksi.
niitten on ihan pakko olla sukua Chihuille..
- tv-fani.
Ihana koiruli !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2672451Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."762401- 1201578
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis451465Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj641367- 1331339
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711240Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821039Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli731009Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102999