http://i4.photobucket.com/albums/y115/majorica/16062011252.jpg
Aito Meksikaanare ;-))))
14
278
Vastaukset
Unohtu laittaa linkki vielä. vaikka tuo videolla ei ole sama koira.
http://video.se.msn.com/watch/video/den-dansande-chihuahuan/1jja1qqo0?cpkey=4fa78d0a-e2bb-4eca-87a9-f2835daae5ef|||- mun muisti pelaa
Milloin olet ruvennut pitämään sirkuskoirista ?
Muistan sinunkin paheksuneen kun sirkustemppuja opetetaan koirille. Vai oletko jo unohtanut? mun muisti pelaa kirjoitti:
Milloin olet ruvennut pitämään sirkuskoirista ?
Muistan sinunkin paheksuneen kun sirkustemppuja opetetaan koirille. Vai oletko jo unohtanut?en ole ikinä paheksinut että koirille opetetaan asioita, oli se sitten temppuja tms.
mutta eläimet ei yleensäkkään minusta sovi sirkukseen. vaikka toisaalta nekin voi olla ihan onnellisia koiria. (minä kyllä epäilen).
Hauska kuva. Rotuhan on Meksikosta ja toi kuvan koira on puettu maan tyylin mukaisesti:)
- ei ole tottakaan!
Ai meksikolaiseen tyyliin puettu, tee-paita ja lippis päässä, sekö on mielestäsi meksikolaista tyyliä, suksi kuule viisauksines suolle jo.
- haaska kuva :=D
Täs sul vähäsen maan tyylii, ettei tartte nuin tyhmii kirjotella.
http://mexicobistro.com/themes/mexicotheme/images/mexican.jpg ei ole tottakaan! kirjoitti:
Ai meksikolaiseen tyyliin puettu, tee-paita ja lippis päässä, sekö on mielestäsi meksikolaista tyyliä, suksi kuule viisauksines suolle jo.
no, koissulla on kyllä ihan virkattu lierihattu vaikkei sitä kuvasta näy. ja tuo tee-paita on semmoinen Adidas kopia jossa lukee ADIDOG selässä.
ota nyt pikkusen huumorilla ;-)))))))sehän tässä oli ideana. vaikka tuo lierihattu näyttää lippikseltä. nailonpaitoja käytetään myös Meksikossa, vaan harvemmin koirille ;-)))
Minulle tulee ihan mieleen orava :D
Noissa hihuissa on jotain niin oravamaista :D.Tosin söpöjähän oravatkin on.Hauska juttu ;-))))
katsoppas joskus ohjelmia "Surikaateista". en muista nyt mikä se on suomeksi.
niitten on ihan pakko olla sukua Chihuille..
- tv-fani.
Ihana koiruli !
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242381Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3441981Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä251866Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101663Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581478Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121022Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu18999- 63865
- 55850
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808