Omituista terrorisointia.

eiviattomiasentään

Kukaan suomalainen ei ole varmastikaan tehnyt mitään ketään romania vastaan, vain pelkästään:

palomiehet ja poliisi jne.

Miksi sitten romanit hyökkäävät viattomia vastaan, kun pitäisi taistella poliisia ja palomiehia vastaan?

Vauvojen tappaminen on kuin niin heikkoja miehiä että oikeisiin kohteisiin eli poliisiin ja palomiehiin eivät uskalla?

11

117

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi - neito

Aloittaja, sinä varmasti olet keskenkasvuinen lapsi?
      Tuuliko sun huulia heiluttaa?
      Mua ottaa toi tekstis niin nuppiin etten edes kommentoi siihen.

• Suomi - neito

Pakko on kommentoida kuitenkin, nyt en malta olla hiljaa.
      Pitäisi taistella poliisia ja palomiehiä vastaan???????????
      Toi saa mut suorastaan raivon valtaan.
      Ootko miettiny mimmonen paikka tää maailma olis jos poliiseja ei olis?
      Mitä tekisit kun kotis palaisi poroksi?
      Niin poliisit kuin palomiehetkin raatavat niskalimassa pienellä palkalla jotta sinulla ja minulla olis hyvä olla.
      Nyt mulle riitti ...

• dfvggdf

Omituinen viesti sinulta ketjun aloittaja.
      Poliisit ja palomiehet vaarantavat henkensä ja terveytensä Suomen kansan tähden joka työvuorossa nälkäpalkalla.
      Palomiesten eläkeikäraja pitäisi ehdottomasti alentaa.
      Tätä mieltä olen minä.

• romilo

Ei poliisit ja (palomiehet??) ole romanien vihollisia vaan ne on noita homo-pedari-eliitti-satanisteja jotka on romanien kimpussa olleet satoja vuosia mutta niin ne on myös valtaväestössä kiinni kynsin ja hampain mutta monet valtaväestöstä on jo niin turtunut ja puutunut etteivät tunnista oikeata vihollista vaan sukeltavat kaiken maailman propagandaan ja kehittävät henkisyyttään hieman väärään suuntaan.
      Vaihtona saavat makean illuusio vaipan jossa ei tarvitse itse ajatella mitään koko elämän aikana.

• 32

romilo, käytätkö sä huumeita? :(
        Mä en ymmärrä nyt sun asiaas ollenkaan.

• paavopahvihousu

Olenkanssasiaivansamaamieltä.sikojaovat

• opa00mox

vauvat/heikot miehet/oikeat kohteet?
      Mitä toi viimeinen lause meinaa??

• kaunis päivä tänään

kjiuhyghjkl

• rperkjpe4

nauraa vai itkeäkö pitäisi.. ota ketjun aloittaja esille edes yksi tapaus jossa romanit on kajonnut väkivaltaisesti pieneen lapseen tai tappaneet lapsia..mut teidän valkolaisten tekemiä sukurutsaus ja pedofilia ja lapsiin väkivaltaisesti kajoamis juttuja ei tartte edes kirjoittaa tänne kun suomen lehdet todistaa sen nii helvetin mahtavasti millasta kaliiberia te perkele ootte. mikset sä saatana taistele näitä ihmisiä vastaan jotka kajoaa lapsiin?? kerro se äläkä itke palstoilla ja keskustele tavalla joka ei rakenna millään lailla.saa vaan esille valkolaisten heikkouksia ja huonouksia..te puhutte romaneista jos romani mies esim: ottaa yhteen valkolais miehen kans siitä teett valtavan numeron. jos saman veroinen ottaa yhteenveroisensa kanssa. mut entäs nää jammu sedät sun muut kaikki saastat jotka tosiaan avuttomille lapsille ei anna rauhaa..niin kuin siellä laihialla tapahtunu tapaus siitä joku taisikin jo ketkun tänne aloittaakin pieni syli vauva pahoinpideltiin sokeaksi ja vamaiseksi sellainen oli se isi ja äiti ja yllätys yllätys!!! valkolaisia.. katos pahoilla teoillakin on eroa pälli..älä ikinä vertaa romaneiden tekosia näiden valkolaisten hommiin joilla on arkipäivää lapsiin kajoaminen. luepas murha.infoa alibia ilta lehteä sanomaa.. siinä sulle.. ei toki kaikki valkolaisetkaan mutta suurin osa rikoksista on teidän tekemääääääääää

• sulle,,ee

poliisit eikä palomiehet ole oikea kohde..vain he jotka itse tahtovat pahaa toiselle..mitäs oot tosiaan aatellu näille pedofiili lapsen murhaaja pahoinpiteliöille valkolaisille. tehdä onko he sun mielestä oikea kohde?

• aatu oli oikeassa

Mustalaiset tekee rikoksia törkeästi yli oman osuutensa koko kansasta joten siten vankilassa käy suurin osa mustalaisista elämänsä aikana. Mustalaiset varastaa kaupoista senkun kerkeää ja se on oleellinen osa mustaliskulttuuria terrorisoida ja tuhota yhteiskuntaa. Ruotsissakin suomalaisten osuus rikollisista on mustalaisten ansiosta ylitse suomalaisten väestönosan. Mustalaiset ei koskaan ole missään saaneet mitään hyvää ja positiivista aikaan, mustalaisen olemassaolo on pelkkää paskaa.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      94
      4263
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3233
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2350
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      949
    6. 141
      948
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      904
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      842
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      786
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      780
    Aihe