Miitit, yhteystietoketjut yms

2346568688

Selailin yhteystietoketjua ja aloin miettimään:

1. Onko yksikään esim. tämän palstan miiteistä toteutunut koskaan?
2. Oletko kirjoittanut jonkun esim. tänne jättämään e-mail osoitteseen? Oletko KOSKAAN saanut vastausta?
3. Oletko jättänyt omaa osoitettasi? Oletko KOSKAAN saanut viestin viestiä?

Jätin itse johonkin ketjuun e-mailini. Sain yhden viestin. Siinä luki "Moi :)". Vastasin asiallisesti ja esitin täkyn keskustelun jatkamiselle. Mitään ei enää koskaan kuulunut.

Yhteystieto-ketjussa olisi paljon ikäisinä täältä pk-seudulta, mutta ei oikein tee mieli enää kirjoitella. Kokeilin nimittäin nettitreffejä ja kirjoittelin muutaman naisen kanssa. Jotenkin tuli kaikkien osalta vaan sellainen tunne, että ei oikeastaan kiinnosta jutella. En siis oikeastaan saa juttelemisesta minkäänlaista iloa. Kokemus oli opettava, koska se auttoi minua ymmärtämään, että viihdyn oikeastaan aika hyvin yksin.

7

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimim.

1. en tiedä, toivottavasti on, mutta hieman epäilen

2. kyllä useisiin ja kyllä muutaman

3. kyllä ja kyllä jopa yhden...

• Yks mies vaan

Kahteen tämän palstan email-osotteeseen olen lähettänyt meiliä
      Toinen ei heti vastannut mutta kun toisen viestin pistin niin vastasi
      mutta ikäeron takia lopetettiin. Yhteystietoketjun email-osotteeseenkin kirjoitin
      mutta eipä kauaa viestittely kestänyt.
      Muualta olen kyllä saanut sitten email-kavereita, mutten tältä palstalta.
      Omaa email-osotetta en ole tänne antanut

• vcbvc

On toteutunut, useampikin kuin yksi.

2. Oletko kirjoittanut jonkun esim. tänne jättämään e-mail osoitteseen? Oletko KOSKAAN saanut vastausta?
      En ole kokeillut tällä palstalla, mutta muualla kyllä ja vastauksiakin on tullut.

Olen jättänyt monta kertaa, ja olen yleensä saanut 2-4 vastausta. Osan niistä olen jopa tavannut ja pari kivaa kaveriakin sitä kautta saanut, mutta muuttojen takia yksinäisyys vaivaa taas.

• 12+6

En tiedä.

Olen kerran vastannut yhden tämän palstan ilmoitukseen. Oltiin samalta paikkakunnalta ja tavattiin muutamia kertoja, mutta jotenkin juttu kuivui kasaan.

Muilta palstoilta minulla on kyllä ollut kirjekavereita.

En tänne, mutta olen pari kertaa tehnyt kirjeenvaihtoilmoituksen muille sivuille. Olen saanut vastauksia, mutta en ole ehtinyt vastaamaan kaikille, eikä kaikkien muidenkaan kanssa tule enää pidettyä yhteyttä.

Tällä hetkellä ei ole inspiraatiota uusien kavereiden etsintään. Luen passiivisesti muiden ilmoituksia siltä varalta että puhutteleva ilmoitus sattuisi kohdalle, mutta ei ole oikein energiaa yrittää itse aktiivisesti tutustua.

• opqr

1. En tiedä miitestä, enkä sellaiseen tykkäisi välttämättä osallistuakaan itse.

2. Olen kirjoittanut neljälle-viidelle ihmiselle, jotka olen täältä tai jostain vastaavasta paikasta bongannut. Kaikki ovat vastanneet, yksi tosin putosi ensimmäisen vastauksen jälkeen pois, mutta ehkä ihan hyvä, koska siihen suuntaan oli lopulta omatkin fiilikset. Osa on puolestaan vähän vaiheessa tällä hetkellä, ehkä se oli siinä tai sitten ei, viestejä on kuitenkin vaihdettu useampiakin. Yhden aion ilmeisesti tavata jossain vaiheessa.

3. Joskus aikoja sitten olen jättänyt oman ilmoituksen ja sain pari vastausta... tunnustan kyllä jättäneeni vastaamatta niihin, pahoitteluni viestittelijöille.

Ite ajattelen tästä niin, että voisin kyllä kirjoitella mielenkiintoisen tuntuisille ihmisille, mutta kuten aloittaja, en oikeastaan saa tuosta kirjoittelusta paljonkaan iloa sen alun jälkeen eli tapaamaan pitäisi päästä. Toisaalta viihdyn yksinkin aivan hyvin, että minäkin edellisen kommentoijan tavoin seuraan lähinnä taka-alalla, josko tulisi vastaan joku kenelle jaksaisi vastailla.

• näinpä...

Vastaan vain tuohon yhteen kysymykseen. Eli olen kirjoittanut viidelle kavereita etsivälle, mutta yhtäkään vastausta en ole saanut takaisin. Eli "tosi tehokasta" taitaapi olla tämmöinen ns. väkisin kavereiden etsiminen.

• yhttiet

Millaisiin kaveripyyntöihin olet vastannut? Mitkä ovat omat "kriteerisi"?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4466
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3313
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1143
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      37
      1086
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      13
      1054
    8. 158
      1007
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      934
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      872
    Aihe