Kilpparissako ei väsymystä ????

Lekuri ei tajua !

Minulla todettiin struuma ja pari vesikystaakin oli. Tänään sain verikokeiden tulokset, jotka olivat kuulemma normaalit. Lääkärin mukaan ei tarvi tehdä mitään.
Kyselin kuitenkin lääkäriltä siitä, että olen aina väsynyt ja minulla on outoja pahoinvointikohtauksia. Näiden pahoinvointipäivien aikana minulle tulee yletön suolanhimo. Lääkärin mukaan pahoinvoinnilla ja väsymyksellä ei ole mitään tekemistä kilppareiden kanssa!! Onko tämä tosiaan totta, kun täällä ainakin kaikila tuntuu olevan väsymysoireita.

Luin jostakin, että kilpparit tekevät yhteistyötä muiden elimien kanssa. Jos joku tässä toiminnassa mättää esim. munuaisten kanssa, niin esim. kalsiumi voi nousta veressä liian korkeaksi ja se tekee esim.pahoinvointia. En kyllä jaksa enää tapella lekurien kanssa tästä asiasta.
Parempi vain tyytyä tähän mutta aion ainakin pahoinvointiin pyytää pahoinvointilääkkeitä. Työssä on kumminkin pystyttävä käymään.

18

196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samassa kerhossa

kyllähän se väsymys on yleensä ensimmäisiä oireita...kaikkialla missä olen aiheesta lukenut, ihmisten ensimmäisenä luettelema oire on juurikin se väsymys...

pahoinvoinnista en osaa sanoa...

• Aloittaja*

Outoa, kun lääkäri ei tätä tiedä !!!

• Feeling good

Minulla oli myös outoja pahoinvointikohtauksia totaalisen väsymyksen lisäksi ennen kuin kilpirauhasen vajaatoiminta diagnosoitiin. Lääkityksen jälkeen pahoinvointia ei enää ole ollut.

Kerrotko vielä, millaiset tulokset olivat lääkärisi mielestä normaalit? Olen itse joutunut "tappelemaan" yhden lääkärin kanssa kilppariin liittyvistä asioista, mutta nykyään tämä lääkäri on alkanut uskoa, että minua kannattaa kuunnella. Toivottavasti myös sinulla käy samoin!

• aloittaja*

Lääkäri oli puhelimessa kiireinen ja huonotuulinen. Luki niin nopeesti tulokset, etten tiedä niistä enempää. Kärttyili, kun aloin kyselemään enempi oireistani, joten en sitten tohtinut kysellä enempää.

Luulin ensin, että pahoinvoinnit johtuvat niskasta, mutta sitten kun niitä alkoi tulemaan ilman niskajumejakin, niin hälytyskellot soivat. Huomasin siinä samalla, että silloin tulee myös noita suolanhimopäiviäkin.

Toiottavasti kaikki todellakin selviää. Ei tarvitsisi enää tapella ton huonon olon kanssa. Ei pysty silloin töihinkään menemään.

Sain ensi viikolle toiselle lekurille ajan. Toivottavasti hän on fiksumpi. Täytyy sitten pyytää noi verikokeen tuloksetkin oikein paperille.

• .................
        aloittaja* kirjoitti:

Lääkäri oli puhelimessa kiireinen ja huonotuulinen. Luki niin nopeesti tulokset, etten tiedä niistä enempää. Kärttyili, kun aloin kyselemään enempi oireistani, joten en sitten tohtinut kysellä enempää.

Luulin ensin, että pahoinvoinnit johtuvat niskasta, mutta sitten kun niitä alkoi tulemaan ilman niskajumejakin, niin hälytyskellot soivat. Huomasin siinä samalla, että silloin tulee myös noita suolanhimopäiviäkin.

Toiottavasti kaikki todellakin selviää. Ei tarvitsisi enää tapella ton huonon olon kanssa. Ei pysty silloin töihinkään menemään.

Sain ensi viikolle toiselle lekurille ajan. Toivottavasti hän on fiksumpi. Täytyy sitten pyytää noi verikokeen tuloksetkin oikein paperille.

Mulla on oli suolanhimoa ja pahoinvointia, heikotusta ja väsymystä. Kilpirauhaslääkkeellä olo helpotti. Lääkitystä on takana vasta puoli vuotta, mutta tilanne on merkittävästi parantunut jo nyt.

• Aloittaja*

Minä en saanut lääkitystä. Lekuri kirjoitti pahoinvointitabuja.

• Lopå

Jepjep. Lekureista ei ole mitään hyötyä, onhan se nähty niin moneen kertaan. Itseltäni todettiin viime elokuussa struuma. Se oli niin paha että minua kuristi 24 tuntia vuorokaudessa tosi pahasti. Minulla ei ollut pahoinvointia tavallaan, mutta struuma paioi niin pahasti että pahoinvointi nestettä nousi ylös kurkkua. Minulla oli ollut myös vajakkioireita useita vuosia, nyt sen ymmärrän. lääkäriltä en saanut mitään apua, enkä lääkkeitä halua syödäkään.

Olen nyt tehnyt kovasti terveyteni eteen töitä. Ruokavaliolla ja liikunnalla olin jopa huiopukunnossa välillä. Syön mm. kelpasan-tabletteja(jodi). Voisiko suolanhimokin kertoa jodin puutteesta? Minulla ainakin voi olla ihan hyvin ollut jodinpuute, sillä en ole käyttänyt jodioitua suolaa ikinä. Mitäs sen lisäksi, ainakin syön D-vitamiinia kunnon annoksia. Lisäksi joogaan ja pidän terveydestäni kuten stressistä ja nukkumisesta hyvää huolta. Syön myös terveysruokaa ja superfoodeja. Talvella kävin myös homeopatiassa ja hermoratahieronnassa.

Nyt olen lomalla, enkä ole päässyt salille joogaamaan ja kelpasan-tabut unohtui matkasta enkä muutenkaan ole päässyt noudattamaan terveysrutiinejani ja kyllä on kunto romahtanut ja kuristus alkanut. Odotan että pääsen kotiin.

Kannattaa unohtaa nuo lääkärit ja hakea apua luonnollisesta terveydenhoidosta.

• Aloittaja*

Ei kai siinä muukaan auta, kuin alkaa itse keksimään hoitokonsteja. Kiitos muuten noista vinkeistä !

• vajislainen

Pyysitkö tk:sta labratulokset itsellesi? Siis mitä ne sun verikokeiden tulokset nyt sitten oli?

• Aloittaja*

Olikohan tää mulle..No, joka tapauksessa niin tein oman aloituksen siitä. Se on toi mun kilppariarvoni.

• L

Hulluja nuo lääkärit! Taitaa olla niitä harvoja oireita joka on ihan jokaisella vajislaisella.

• Lekuri ei tajua

Kyllä kuule tulikin mieleen silloin, että miten ihmeessä sekin oli lääkäriksi päässyt.

• idioottikeskuspannaa

idioottikeskuksessa ne ei tiiä mitään kilpirauhasesta. sisätautilääkärille vaan mars. olis mielenkiintoita tietää miten monella ihmisellä oikeesti on vajista kun sen väitetään olevan melko harvinaista vaan muutamalla prosentilla.. mie syytän väärää diagnoosia ennen kuin luotan noihin numeroihin. pyydä ne numerot käteen ja jos THS on 2 luokkaa sitten todennäköisesti kilppari on kunnossa mutta jos on vaikka 3,7 niin siulla on vajista.

tyrooksiini vaikuttaa koko elimistöön. jos sitä on liian vähän niin elimistö käytönnössä nukkuu koko päivän jos liian paljon niin se käy ylikierroksilla.

• Sumulaakso

^Älä ny herran tähen pelkkää THS:ssää tuijota. T4V ja T3V olisi hyvä ottaa molemmat ja varmistaa että on yli puolivälin viitteiden. Oireita voi tulla vähemmälläkin.

• Tiedän minä

Sisätautilääkärille ei pääse, jos ei yleislääkäri kirjoita lähetettä.

• vajis34

No kyllä pääsee kun menee _yksityiselle_!! Itse käyn kerran vuodessa yksityisellä endokrinologilla, aikoinaan hakeuduin oireitteni kanssa hänen vastaanotolleen suoraan.

• ....................

Otetaanko yksityisellä uudestaan noi verikokeet sun muut ? Aattelin vaa, et ku on kuitenki kallista.

• .....

Jos sulla on tuoreet tulokset mukana niin ei varmaankaan. Sitten jos tehdään annossäätöjä niin niiden jälkeenhän voi tarvita taas uudet labrat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      98
      4446
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3303
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2370
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1378
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      34
      1113
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      1036
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      12
      1033
    8. 158
      997
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      924
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe