Mikä

hänessä on

mielestäsi parasta ?

57

899

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hän.

Hän.

• hänen miehekäs

ääni..

• se on hänessä parast

Hän jaksaa kuunnella lörpötystä ,eikä hermostu pienestä
      :) hymyilee hassuille jutuilleni

• oeu38kglspiu

Se että hän ei ole itsevarma macho, inhoan sitä miestyyppiä. Arka ja epävarma mies miellyttää minua enemmän koska olen itsekin sellainen sisäänpäinkääntynyt ihminen.

• entä jos

No mitä sitten jos hän saakin itsevarmuutta ja uskaltautuu ulos kuorestaan? Etkö sitten pitäisi hänestä enää. Ei tuollaisista asioista pitäminen ole toisen heikkouksien vahvistamista.

• 8truwuiow+ti
        entä jos kirjoitti:

No mitä sitten jos hän saakin itsevarmuutta ja uskaltautuu ulos kuorestaan? Etkö sitten pitäisi hänestä enää. Ei tuollaisista asioista pitäminen ole toisen heikkouksien vahvistamista.

Varmasti jos tuntisimme paremmin toisemme, olisimme molemmat itsevarmempia ja rohkeampia. Vaistomaisesti sitä vähän jännittää tuntematonta tai lähes tuntematonta.

• entä jos
        8truwuiow+ti kirjoitti:

Varmasti jos tuntisimme paremmin toisemme, olisimme molemmat itsevarmempia ja rohkeampia. Vaistomaisesti sitä vähän jännittää tuntematonta tai lähes tuntematonta.

Totta tuokin ymmärrän sun pointin ja tiedän tunteen. :) Mä haluaisin jos joskus tutustumme että hän hyväksyy mut vaikkapa paniikkikohtauksista huolimatta. Mutta en haluaisi silti että hän tuntee niiden takia suojeluntarvetta mua kohtaan.

• minustakin...
        entä jos kirjoitti:

herkkä puoli on paras puoli.

• ukfjw239gu
        entä jos kirjoitti:

Totta tuokin ymmärrän sun pointin ja tiedän tunteen. :) Mä haluaisin jos joskus tutustumme että hän hyväksyy mut vaikkapa paniikkikohtauksista huolimatta. Mutta en haluaisi silti että hän tuntee niiden takia suojeluntarvetta mua kohtaan.

Ei haittaa panikointi. Ei se ole vaarallista vaikka varmaankin kiusallista kyseiselle henkilölle itselleen.

• entä jos
        ukfjw239gu kirjoitti:

Ei haittaa panikointi. Ei se ole vaarallista vaikka varmaankin kiusallista kyseiselle henkilölle itselleen.

Lievästi sanottuna kiusallista, varsinkin silloin kun mopo keulii ihan kunnolla. Uskoisin kuitenkin ettei hän kummeksuisi mun kohtauksia hän vaikuttaa avarakatseiselta ihmiseltä. Ehkä alussa voisin jännittää niiden saamista hänen seurassaan.

• fkwgj285u6
        entä jos kirjoitti:

Lievästi sanottuna kiusallista, varsinkin silloin kun mopo keulii ihan kunnolla. Uskoisin kuitenkin ettei hän kummeksuisi mun kohtauksia hän vaikuttaa avarakatseiselta ihmiseltä. Ehkä alussa voisin jännittää niiden saamista hänen seurassaan.

En tunne ketään paniikkihäiriöistä (tietääkseni) mutta on kokemusta esim. skitsofreniaa sairastavista ihmisistä ja omakohtaista kokemusta vakavasta masennuksesta (josta jotenkin selvisin pinnalle kymmenisen vuotta sitten).

• samaa mieltä
        minustakin... kirjoitti:

herkkä puoli on paras puoli.

koppavat, itsevarmat mahcot ei miellytä. herkkyyttä pitää miehestä löytyä... ja huomaavaisuutta!

• illan setti + öitä
    • Taustalta..

No hän on sellainen ihana.. Ihanat tummanruskeat silmät ja tummat paksut hiukset. Ja sellainen söpö hymy. :)
      Ja se huumorintaju ja leikkisyys.. Iloisuus joka tarttuu.
      Kaiken kaikkiaan aivan ihana tapaus.
      Ps. Tämä on sit eka viesti minulta tänne.

• olet suloinen

Vaikkakin vähän pihalla, mutta kukapa ei olisi. :)Vai eka viesti. Tyttökulta olen susta ylpeä:) Ja en ole J.

• Taustalta..
        olet suloinen kirjoitti:

Vaikkakin vähän pihalla, mutta kukapa ei olisi. :)Vai eka viesti. Tyttökulta olen susta ylpeä:) Ja en ole J.

No J**aa (4-kirj. miestä) minä kyllä kaipaan.. Että ei voi mitään.
        Hän vain sydämessäni on..
        t. se nainen jolta on vain 3 aloitusta näillä palstoila ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 10. sivulla)

• y ök
        Taustalta.. kirjoitti:

No J**aa (4-kirj. miestä) minä kyllä kaipaan.. Että ei voi mitään.
        Hän vain sydämessäni on..
        t. se nainen jolta on vain 3 aloitusta näillä palstoila ja nekin kaikki tuolla Järki ja tunteet-palstalla (viimeisin menossa jo 10. sivulla)

H ullu Minttu vauhdissa taas :P

• Taustalta..
        y ök kirjoitti:

H ullu Minttu vauhdissa taas :P

No en taida olla se..
        Kyllä ne Minttu-jutut (ja nimenomaan ne typerät) on erään Anne-Marin omaa sepittelyä. Kun ei ressukka enää muuta keksi.
        Sitä paitsi, minusta Minttu on kaunis nimi. Ei sitä jonkun Anne-Marin sekopääjutut huonoksi tee.

• Taustalta..

Unohtui..
        Eikä ole kyseessä mikään työpaikkaihastus. Opiskelija olen vielä jonkin aikaa..
        Opiskelupaikassa ollaan nähty (viimeksi vuosi sitten).
        Unia..

• Taustalta..
        Taustalta.. kirjoitti:

Unohtui..
        Eikä ole kyseessä mikään työpaikkaihastus. Opiskelija olen vielä jonkin aikaa..
        Opiskelupaikassa ollaan nähty (viimeksi vuosi sitten).
        Unia..

Laitan vaikka tähän kun en muutakaan paikkaa keksinyt..
        Mukavia ajatuksia sinulle.. Ja kauniita unia sit kun sen aika on..
        Ajatuksissa ja sydämessäni olet.. Jos vain satut huomaamaan tämän..
        Vaikuttaa vähän siltä etten saa sitä uutta puhelinta ennen juhannusta. Mut viestittelen sit tuolla vanhalla puhelimella ja samasta numerosta. Se on jännä miten tieto saa aikaan kaikenlaista.. Tiesin aika paljon tietoturvasta ja -suojasta jo ennestään mut eräs kirja ehkä varmisti asiat todeksi. Nyt sitä epäröi koko puhelinta mut ei ehkä ihan turhaan.
        Mut uskon et sen uuden puhelimen pitäisi tulla lähiviikkoina liikkeeseen koska valmistajan sivuilla lukee et 'saatavissa pian'. Ja jos vaihdan puhelinnumeron niin ilmoitan siitä kyllä (käsittääkseni voi pyytää operaattoria tekemään sen, niin kuin mainitsin aiemminkin).
        Mut menen nyt..

• caappari
        Taustalta.. kirjoitti:

Laitan vaikka tähän kun en muutakaan paikkaa keksinyt..
        Mukavia ajatuksia sinulle.. Ja kauniita unia sit kun sen aika on..
        Ajatuksissa ja sydämessäni olet.. Jos vain satut huomaamaan tämän..
        Vaikuttaa vähän siltä etten saa sitä uutta puhelinta ennen juhannusta. Mut viestittelen sit tuolla vanhalla puhelimella ja samasta numerosta. Se on jännä miten tieto saa aikaan kaikenlaista.. Tiesin aika paljon tietoturvasta ja -suojasta jo ennestään mut eräs kirja ehkä varmisti asiat todeksi. Nyt sitä epäröi koko puhelinta mut ei ehkä ihan turhaan.
        Mut uskon et sen uuden puhelimen pitäisi tulla lähiviikkoina liikkeeseen koska valmistajan sivuilla lukee et 'saatavissa pian'. Ja jos vaihdan puhelinnumeron niin ilmoitan siitä kyllä (käsittääkseni voi pyytää operaattoria tekemään sen, niin kuin mainitsin aiemminkin).
        Mut menen nyt..

Sua salakuunnellaan? Sun konetta käytetään, yah.

:
        .
        .
        .
        .
        HUllu

• Taustalta..
        caappari kirjoitti:

Sua salakuunnellaan? Sun konetta käytetään, yah.

:
        .
        .
        .
        .
        HUllu

Mitä oikein höpiset? Olenko mitään tuollaista väittänyt? No enpä ole..
        Olisit jättänyt kommentoimatta kun et kommenttiani ymmärtänyt.
        Samat asiat koskee puhelinta ja tietokonetta kun on kysymys tietoturvasta ja -suojasta.
        Hullu olet itse kun täällä muita nimittelet.
        Vaan eipä tuollaisesta kenenkään tarvitse välittää.

• ..

Hän on niin kiltti ja kohtelias

• Silloin ennen

Hänen hymynsä ja iloisuutensa.

• Nytkö on

nuama nurin ?

• Silloin ennen
        Nytkö on kirjoitti:

nuama nurin ?

Ajat muuttuivat, asiat muutuivat, tilanteet muutuivat, haaveemme muuttuivat, me muutuimme.

• :- ?
        Silloin ennen kirjoitti:

Ajat muuttuivat, asiat muutuivat, tilanteet muutuivat, haaveemme muuttuivat, me muutuimme.

Eikö hän enää hymyile... sinulle? Tai ole iloinen?

• Silloin ennen
        :- ? kirjoitti:

Eikö hän enää hymyile... sinulle? Tai ole iloinen?

Ei hymyillyt minulle enää pitkään aikaan. Enkä minäkään hänelle. Oli niin paha olla sen kaiken keskellä :(

• saisinpa...

kokea sen ;)

• Työkaveri

Hän on juuri hän.

• .....

Ei riitä enää sanat kertomaan:)!

• Puolikkaani

Sielu.

• Murrrrr...
    • is my golden*man

Äly, varmuus sekä herkkyys ja menee sitten --> to man who ...

• ihan oikeesti n

ehdottomasti silmät

• No kun

siinä naisessa kaikki on kohdallaan!

• Sepä se

Peppu tietysti.

• Ehkä.se..että..

Hän oli sillätavoin itsenäinen, ei välitä liikaa muiden mielipiteistä!

• bä,äää.

Leijona on parempi kuin lammas, joka jopa 'ihastuu' tuttaviensa käskytyksestä.

• wait,,, what?
        bä,äää. kirjoitti:

Leijona on parempi kuin lammas, joka jopa 'ihastuu' tuttaviensa käskytyksestä.

Ihastuitko stten ystäviesi pyynnöstä?

• joku yritti tuota
        wait,,, what? kirjoitti:

Ihastuitko stten ystäviesi pyynnöstä?

Ei pystynyt, kun on leijona ite.

• vähä tyhmä oot
        joku yritti tuota kirjoitti:

Ei pystynyt, kun on leijona ite.

no en ainakaan mä ihastu ystävän pyynnöstä

• bää,ää.
        vähä tyhmä oot kirjoitti:

no en ainakaan mä ihastu ystävän pyynnöstä

En mäkään, en ollu niin tyhmä kuin toivottiin.

• hottis_95

iihh sellane kiva rauhallinen, osaa puhua järkevästi, sellane joka haluaa mua/minut ja näyttää sen, halaa tiukasti, sopivan itsevarma ei sellane joka jää jotenki kuitenki kiinni että pitäs joka paikkaan mennä yhes argh joo sellane

• Keinukainen

Hän on niin nainen minun mieleen, ja samassa työ paikassa.

• Hänen hymy

valaisee puoli maailmaa..... :)
      Mutta tosiasiassa se herkkyys hänessä ja piilotettu voima. Hänessä on takuulla miten sen sanoisi...sopivan rajukin puolensa... :P

• ssnn

Siniset silmät, ilmeikkäät kasvot, ryhti, herkkyys, lujuus... jos tietäis niin vois luovuttaa ja etsiä sitä asiaa muualta.

• kokovartalokaunotar

Nenä, nännit ja nuppi:)

• se on parasta...

se, että mun ei tarvitse usko valheisiin ja kieroiluihin, eikä olla hänen kanssaan tekemisissä. :)

• salafanittaja

Hän on niin söpö... ja ah mitkä hartiat pitkällä miehellä. tekis vaan mieli sivellä.

• åojk

No sitähän mä oon odottanut että sivelisit..... ja mä haluaisin sunkaa............

• kt.

Olemus joka on kuin sarjiksen pitkänletkeällä Leevi-tiikerillä. saiskohan sitä turkkia rapsuttaa? :]

• iiiin

en tiedä enää, olen unohtanut koska en ole nähnyt häntä pitkään aikaan

• tänään vaikka näin

Keskustelukyky, fiksuus, empaattisuus, yllättävyys, hauskuus... se että tuntuu tutulta.

• millä tavalla

hän on yllättävä?

• tänään vaikka näin
        millä tavalla kirjoitti:

hän on yllättävä?

Yllättävyys, hauskuus ja fiksuus liittyvät usein yhteen.

Ihmisten moraalisesta rajattomuudesta johtuvia yllätyksiä en niinkään arvosta tai kaipaile.

• hänen

miehinen herkkyytensä ja empatian kyky muita kohtaan. Se että tunne hänestä on vain niin kokonaisvaltainen hyvänolon tunne jota ei tule kenestäkän muusta ihmisestä.......mitä se on ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2481
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1845
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1413
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe