Kaksi uutta mentholsavuketta.Kumpi on parempi ja raikkaamman makuinen?
L&M Forward ja L&M Extra Menthol
50
10249
Vastaukset
- extramentholforward
forwardissa on kapseli filtterin sisällä joka täytyy rikkoa jotta saa menthol makua
extrassa on filtterissä tikku jota täytyy pyöritellä maun parantamiseksi/vahvistamiseksi - L&M
kumpi mielestäsi parempi?
- extramentholforward
en ole maistanut.
ja kannattaa vaa olla välittämättä tommosista trolleista kuten cancer fun jotka hakee huomiota.
- cancer fun
Molemmista saa ihan kelpo syövän.
Raikas tupakka, vittu te ootte kujalla ja haisette paskalle.- justsaying
"Nyt sulla on syöpä" jotenkin yleistettyä tekstiä. Oma ukkini poltti koko ikänsä aloitti 25-30 vuotiaana ja hän kuoli vasta 98 vuotiaana. Ja ihan sinne loppu metreille asti sätkä suu pielessä. Ei tupakasta tule pakolla syöpää, joten lopettaisit yleistämisen (: ja en usko, että olet polttanut (teksteistäsi päätellen) niin miten voit sanoa "raikasta tupakkaaa..." Luultavasti nämä henkilöt jotka polttavat tietävät mitä he puhuvat joten taidat itese olla vähän kujalla. Vihreä on oikeasti raikasta ja lempparini♥
Olen myös itse kuullut tuosta, että siitä tulisi vettä keuhkoon, mutta en ole addiktoitunut polttaja, aski voi kestää reilusti yli kuukauden, joten en usko, että minulla ainakaan hirveästi on vettä keuhkoissa, ei ainakaan lääkärit mitään ole kuulleet. - Mr.Marlboro mursu
justsaying kirjoitti:
"Nyt sulla on syöpä" jotenkin yleistettyä tekstiä. Oma ukkini poltti koko ikänsä aloitti 25-30 vuotiaana ja hän kuoli vasta 98 vuotiaana. Ja ihan sinne loppu metreille asti sätkä suu pielessä. Ei tupakasta tule pakolla syöpää, joten lopettaisit yleistämisen (: ja en usko, että olet polttanut (teksteistäsi päätellen) niin miten voit sanoa "raikasta tupakkaaa..." Luultavasti nämä henkilöt jotka polttavat tietävät mitä he puhuvat joten taidat itese olla vähän kujalla. Vihreä on oikeasti raikasta ja lempparini♥
Olen myös itse kuullut tuosta, että siitä tulisi vettä keuhkoon, mutta en ole addiktoitunut polttaja, aski voi kestää reilusti yli kuukauden, joten en usko, että minulla ainakaan hirveästi on vettä keuhkoissa, ei ainakaan lääkärit mitään ole kuulleet.Niin myös maailman vanhin ihminen poltti SIKARIA ja kuoli vasta noin 115 vuotiaana ja tämä on totta! Eli tästä opimme ettaä kaikille tupakka/sikari vaikuta ikään/sairauksiin! Tuuri peliä!!!!!
- MAISTAKAA
JOASMA MAISTAKAA
- cancer gun
cancer fun onks nyt kivaa kun sul on syöpä?
- molempia kokeillut
Molemmat hyviä, extra mentholissa vain voimakkaampi ja selvempi mentholin maku, mahtavan raikas. Normaaleja menthol tupakoita vihaan koska ne ovat semmosia tunkkasen makeita mutta extra menthol on tosi hyvää.
Ja btw, vain 80% tupakoitsijoista kuolee ;).- ehe hehe
vain 80% tupakoitsijoista kuolee? ohhoh, täytyy alkaa polttamaan ni on 20% mahdollisuus elää ikuisesti :D
- forward<3
IDIOOTTI! 100% tupakoitsijoista kuolee... nimittäi kaikki kuolee joskus
ite oon kokeillu forwardii on hyvää :D - Mimi666
forward<3 kirjoitti:
IDIOOTTI! 100% tupakoitsijoista kuolee... nimittäi kaikki kuolee joskus
ite oon kokeillu forwardii on hyvää :DTuun vähän myöhässä mutta sulta puuttuu huumorin taju
- Jihaa_X
Ja ne 80% voi olla Ruotsista kaikki :p
- cancer fun
L&M Extra = Extra paha syöpä.
- hyvä.maku
Kyllä kumminkin aika hyviä ovat
- nuorenakuoleva
FORWARD EHDOTTOMASTI! saapahan ekaks poltella sinist ja kun kyllästyy nii painaa va akapselii ja ihana mentholin maku :D no mutta jos puhutaan OIKEASTA tupakasta niin sen pitää olla north statea
- kölklökölklökkölkölk
ostin forwardia. maistuu siniselle rikkomatta kapselia. rikkomalla kapseli maistuu vahva minttu.
- Purkaja 888
Forwardissa maistuu ihan jenkkipurkka eikä tupakka ollenkaan kun kapselin on rikkonut nam nam
- purkaja 8888
Purkaja 888 kirjoitti:
Forwardissa maistuu ihan jenkkipurkka eikä tupakka ollenkaan kun kapselin on rikkonut nam nam
sellane vihree jenkkipurkka :)) tietteks
- Ei kiinnosta
Viimeisen tupakan poltin 8.5.2011,enää kyseinen paska ei mua pompottele.
- aivosolu vm. -88
Forward tekee päivistäsi riemukkaan monipuolisia. Kun muut mentholsavukkeet maistuvat tunkkaisilta ja epämiellyttäviltä, voit voit valitsemalla Forwardin polttaa savukkeesi mukavan puuhastelun lomassa! Naps vain ja makuelämys muuttuu. Suosittelen.
Kurkunpäästäni on poistettu paiseita kahdesti, ja suun limakalvon syöpä ehkäisty. Keuhkosyöpää odottelen.
Erektiohäiriöt ovat minulla kroonisia.- hihihiiiiiiiiiiiiiii
Kiitos kun listasit meille vaivasi.
- JAHJAHAHJJAHSA
se naksutupakki on parempaa :)! jos jättää jollekkin jämät ni se voi saada koko kapselin ja on riemusta innoissaan :P
- L&M Forward
Choose to press for fresh flavor
- MentholSmoke
Tykkään Forwardista enemmän. Vaikka mentholia poltankin (ennen vallan vihreää Kenttiä) niin Extra Mentholissa oli jo jotenkin liikaa, maistuu aivan vahvalle kurkkupastilille:)
- jöljökljökljölkjölkj
No senhän voi itse päättää forwardilla polttaako sinistä vai vihreää. Suosittelen napsauttamaan samaan aikaan kun otat henkosia, maku muuttuu nopsasti hyväksi.
- 17v poeka
Poltin yhden Forwardin.Hyvää tupakkaa se on.Extra menthol vielä kokeilematta.
- wiihaaa
Forward kuulemma vedetään pois myynnistä jonki myrkyn takia johon voi kuolla vuodessa?
- tupakanpolttaja
No niinhän voi muustakin tupakasta :D
- forward.
Eipä tuota extra mentholia tosiaan voi paljoa ees poltella. maistuu niin ällöttävän paljon mentholille että. kyllä forward vie:)
- Ihmiskunta Sinde-82
Jos uskaltaisin laittaa tänne, niin L&M Forward. Ei mulle ole tärkeää pitää huolta perheistänne, ei mulle ole tärkeää enää huolehtia teistä itsestänne ja sademetsistänne. Olisi kieltämättä kivaa lopettaa ja elää vaikka rauhassa ilman tuonelaa, ihmisen kuvatusta ja peilin kuvastusta kauheaa. Mihin keuhkoja oikeastaan käytetään? No, tämä on yksinkertainen vastaus arkeen, tiehen: todellisuuteen, turvallisuuteen ja tulevaisuuteen. -Elämään-
- fghnjfghgdfhngcdndg
Hmm. Itse tykkään enemmän Forwardista, raikkaamman makuinen, Extra Menthol jotenkin ärsyttävän imelä. Forward on kätevä: voi polttaa puolet tupakasta vaikka sinisenä, ja kun rikkoo kapselin niin saa mintun makua suuhun. Vaikka tykkäänkin poltella enimmäkseen punaista tupakkaa, oli Forward mukavaa vaihtelua.
Kuten vanha venäläinen sananlasku sanoo: "Jos ei polta tai juo, niin pääsee terveenä hautaan." - ?
miltä henki haisee näiden jälkeen jääkö helpolla kiinni että on polttanut?
- afdfsafdssf
Lol
- tErpis
URPOOOO!! EI KANNATA POLTTAA JOS TARTTEE TOLLASTA MIETTIÄ IHMEEN KAKARA SINÄKI ..???
- jepsiis
Tulipahan tämän tupakkauudistuksen takia "vahingossa" ostettua Extra Menthol. Eli väärä nappi ja hälläväliä asenteella ostoon. Oikeasti tuo Extra Menthol on aivan karmeaa kuraa, tekisi mieli heittää menemään, muttei opiskelijabudjetilla oikein voi... Tulipahan kokeiltua ja tämän jälkeen paluu normaaliin.
- sauhuke1
mikä numero se extra menthol on siinä automaatissa? kyseinen savuke on jäänyt kokeilematta.
- paktblr2
\\ Mikä numero L&M Forward on?
- indaledi
nyt ku muuttu toi uus tsydeemi et saa kassalta siltä numeroläpyskältä ni ei siellä oo forwardia koska on poistettu jo suurimmasta osasta kaupoista..
- Forwardd
indaledi kirjoitti:
nyt ku muuttu toi uus tsydeemi et saa kassalta siltä numeroläpyskältä ni ei siellä oo forwardia koska on poistettu jo suurimmasta osasta kaupoista..
Tietääkö kukaan minkätakia se forwardi vedettiin pois myynnistä????
- forward veke
Forwardd kirjoitti:
Tietääkö kukaan minkätakia se forwardi vedettiin pois myynnistä????
Siinä on jotain tappavaa myrkkyä.
- l&m fORWARD
kHYLL Forward voitaa!!
- Extra menthol
Itse olen molempaa polttanut ja jos vaan lähikaupassa olisi extra mentholia, ostaisin sitä. paljon raikkaampi kun normi vihreä ja jää kurkkuun just sellanen olo ku ois jotai kurkkupastilleja vedelly. mutta lähikaupasta tosiaan forwardia löytyy ja se on vakio. jonkunlainen mintun maku siinä on ja siksi parempaa kun vihreä.
- täh?
haluisko joku valaista mitä hemmettiä sille extra mentholille pitää tehä, että on raikasta?
forwardia ostan normaalisti ja nyt ostin tota toista, koska halusin vielä enemmän raikkaan, mutta ei oo ees forwardin veroista. mikä meni pieleen?- yExtra filtter
Sitä extra mentholin filtteriä pitää pyöritellä niin maku tulee esiin..
- ghjghjghjn
toinen
- Ewssi
forward L&M maksaa 4,9 e
- gkljdk
L&M forward on menttoli savukkeista parhain.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot203365Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe122785- 282414
- 421817
- 491555
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101418- 411381
- 81335
- 521253
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2621115