Miten esim A4 sedan 2.0TFSI quattro ja A5 2.0TFSI quattro eroavat toisistaan? Onko ajettavuudessa suurta eroa vai onko sama auto eri kuorella vain? Ja onko A5 coupé:lla ja sportback:lla mitään suurta eroa?
Olisi auton vaihto edessä ja mietin tässä ottaisiko a4 vai a5. En hirveästi autoista tiedä joten älkää teurastako mua kysymysten takia.
Audi A4 vs A5
4
3379
Vastaukset
- rouva.kalikka
Ja kyseessä siis ihan uuden ostaminen. Ehdotuksia ja suosituksia myös millä koneella kannattaisi valita. :)
- Joitain faktoja
Samoja autojahan nuo pitkälti ovat. Numerot (A4, A5) ja istumapaikkojen lkmt (5,4) menevät kyllä ristiin. A5:sissa on vielä valittavana eri määrä ovia. Kauniimpi A5 toki on. Lisäksi taitaa kulkea vähän sutjakammin sulavuutensa takia. Toisaalta kehyksettömät oven lasit eivät ole Suomen talvea varten. Jonkin ajan kuluttua sen ehkä kuulee. A4:sta tullee vuoden sisään facelift.
- Willowtwig
Itselläni ollut nyt A5 puolitoista vuotta eikä talvella ole ollut mitään ongelmaa kehyksettömien lasien kanssa, toimivat aivan priimasti kesää talvea! Talvella ainut ongelma auton mataluuden kanssa. Itse asun maaseudulla ja aura-autot kulkevat vähän miten jaksavat, joten lunta saattaa olla aika reippaasti ajoittain. Auto kerää aina aivan valtavat paakut lunta levikkeiden alle ja rengaskoteloihin. Minulla matkustaakin mukana talvisin miehen katkennut jääkiekkomaila, jolla saan tökittyä paakut irti ennenkuin ne sinne jäätyvät ja aiheuttavat isompaa vahinkoa. Lämmitetty autotalli olis aika kiva juttu tuon takia.
A4/A5 coupé/A5 sportback -eroista en osaa sanoa, itse ajellut vain A5 Sportbackilla ja A6:lla...
- A5 3,0 tdi q
En noista SB:n ikkunoista tieda varmaan kehittyneemmat kuin coupessa.
Minua on eniten hairinnyt vitosessa juuri lumen ja jaan aiheuttamat ongelmat lasien automatiikalle.
Hyva ajaa, tdi:lla kulku ja kulutus kohdillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1147293
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h985233Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1163486Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333412Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352524Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191856Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961501Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411451Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311346Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?481290