Kysymykseen jonka eilen illalla esitin sinne fb:n maailmaan...;) Olisitko niin ystävällinen että antaisit sen pienen vastauksen...:) Se olisi tärkeää saada tietää..:) Että tullakko vai eikö tulla... Onhan kaikki hyvin? Ikävä on jo hirmuinen. Ajattelen sinua..;) Kun näen kauniit silmäsi ja hymysi niin olen onnellinen...;)
http://www.youtube.com/watch?v=ZC2tbkKfzFM
Hyvää yötä...olet tärkein minulle :)
Tahtoisin vastauksen...
14
683
Vastaukset
- Mutta en minä.
Joku onnekas on saanut viestin,.
- Siihen pieneen...
Tänne vaan on turha kirjoitella. Oikeesti. Täältä oikeaa viestiä ei löydä edes onnekas :) Mutta aina pitää yrittää...
- Mutta en minä
Siihen pieneen... kirjoitti:
Tänne vaan on turha kirjoitella. Oikeesti. Täältä oikeaa viestiä ei löydä edes onnekas :) Mutta aina pitää yrittää...
Olet täysin oikeassa, mutta kokemukseni mukaan ei niihin viesteihin vastata aina välttämättä muuallakaan...
- Siihen pieneen...
Ei vastata ei ja ne syyt voivat olla tietysti monimuotoisia...tämä on elämää, ei sen enempää :)
- Oon onnellinen
mitä sä muuta
- Olen myös
Oletko? Minäkin.
- slidingdoors 2
ehkä sinun täytyisi näyttää, että asialla on merkitystä... ei kukaan pysty yksin mitään rakentamaan jos toinen on koko ajan vastahangassa.
- Siihen pieneen...
La nähdään...;)
- voittoja
odottelen!!!!
- 4ja14
voittoja kirjoitti:
odottelen!!!!
Ålå tule, olen onnellisempi kun pysyt poissa
- Olen onnellinen
kun tulet :)
- everything is possib
Heittoko -vai oikea kysymys?
Pidän tuosta kappaleesta - Frankies
Jos tavoittelet toisen miehen naista tai toisen naisen miestä, lopeta! Tee palvelus itsellesi ja kaikille asianosaisille ja lopeta! Kun sydän pakahtuu ja ajatusmaailmaa kapenee, lopeta! 24/7 ajatukset myrkyttää mielen, siis lopeta!
Jos kuitenkin on niin, että rakkaus on viatonta, toista kunniottavaa eikä ketään loukkaavaa, toivotan kaikkea hyvää! FB ei vaan ole se paras kanava...- voittoja
täällä yksinäin odotan!!!!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3535810- 775233
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484296- 523911
- 523679
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1603371Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1003154Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky473130- 432259
- 492185