että kaikki meni näin ja meidän kommunikaatio katkesi kokonaan. :(
Surettaa
29
346
Vastaukset
- alakulotus
Niin minuakin surettaa, juuri kun oltiin pääsemässä alkuun. Nyt ei enää kehtaa edes laittaa mitään viestiä. Anteeksi tämä sekoilu. Sinä löydät kyllä nopeasti uuden ja vielä paremman ihmisen.
- surunaama.
En minäkään kehtaa. Ja sori kun laitoin aiemmin, ei niistäkään mitään hyötyä ollut. En halua vähään aikaan ketään ihmisiä.
- suloalokas
kuulostaapa pahalta toi "uuden ja paremman".. eihän ihmisiä voi noin vertailla. Jos tapaa jonkun ihanan ihmisen, ja sen menettää, ei siinä lohduta "paremman" ihmisen löytäminen. Varsinkaan jos ei alunperin ole edes etsinyt mitään ihmistä.
Jos olet sekoillut ja nyt surettaa, miksi et korjaa tilannetta? Eikö hän ole tärkeä sulle? - puskassa
suloalokas kirjoitti:
kuulostaapa pahalta toi "uuden ja paremman".. eihän ihmisiä voi noin vertailla. Jos tapaa jonkun ihanan ihmisen, ja sen menettää, ei siinä lohduta "paremman" ihmisen löytäminen. Varsinkaan jos ei alunperin ole edes etsinyt mitään ihmistä.
Jos olet sekoillut ja nyt surettaa, miksi et korjaa tilannetta? Eikö hän ole tärkeä sulle?Juurihan hän sanoi, ettei hän enää kehtaa... vaikka haluaisi
- suloalokas
puskassa kirjoitti:
Juurihan hän sanoi, ettei hän enää kehtaa... vaikka haluaisi
Ei kehtaa korjata?? Ja on viittä vailla valmis rekan alle...hhmmmm...kuulostaapa huolestuttavalta..kyllä nyt kannattaisi ennemmin yrittää korjata.
- :-)
Vain sen, minkä molemmat osapuolet haluavat korjata, saa korjattua... mutta jos noin on, olet jo vahvoilla.
- vahva nöyrä
Näin on, kyllä kahden ihmisen tahdolla pääsee pitkälle.
Ja tärkeiden ihmisten kohdalla kannattaa ylpeys heittää romukoppaan.
- xxxxx?
Täälläkin eräs harmistunut nuori nainen. Harmistus näkyy kai kasvoiltanikin asianosaiselle kun hän minua näkee, mutta oma-aloitteisesti en enää kuulumisia kysele. Taisi silti löytää sanojensa mukaan räväkämmän naisen jo ajat sitten. Harmi että meni niin, minä tyhmä kun luulin sen olleen sitä jotain. Siksi kai edelleen tunteita pyörii jossain tuolla sisälläni.
- alakulotus
En ole vahvoilla. Viittä vaille valmis menemään rekan alle.
- Saa surra
Joskus sen on pakko mennä niin että jäisi henkiin, jaksaisi elää, jaksaisi mitä pitää. Selviäsi elämästä. Niin, sääli. :(
- kunhan höpisen.
Tuntuu kuin olisi se yhteys viellä jollain tasolla jäljellä
- =Tuntuu?=
jos se onkin häheN taholtaan pelkkää laskelmointia, yhteys on hyötytasolla jäljellä?
- tUskinpa sentään
=Tuntuu?= kirjoitti:
jos se onkin häheN taholtaan pelkkää laskelmointia, yhteys on hyötytasolla jäljellä?
Keistä hyötyjistä sinun mielestäsi on kysymys?
- kunhan höpisen.
=Tuntuu?= kirjoitti:
Tuskin enää neljän vuoden jälkeen olisi.
- fragile tension...
Musta taas tuntuu että menetin hauraan yhteyden erityiseen ihmiseen täällä. Vähän on/off touhua täällä on meidän kommunikointi erään ihmisen kanssa. Vikaa on varmaan molemmissa luulisin. Jos tietäisin varmasti hänen haluavan että otan häneen yhteyttä uudestaan voisin tehdä sen. . Tuntuu että jotain arvokasta häviää taivaan tuuliin tuon yhteyden myötä. Enkä halua niin käyvän.
- eligarf
Milloin olet ollut häneen viimeksi oikeassa yhteydessä, ei siis täällä? Millainen tahansa yhteys oikeassa maailmassa siis...
- Farige tension...
eligarf kirjoitti:
Milloin olet ollut häneen viimeksi oikeassa yhteydessä, ei siis täällä? Millainen tahansa yhteys oikeassa maailmassa siis...
Lähetin hänelle kevät-talvesta fb-viestin ja kamupyynnön. Mun piti myös mennä yhteen hänen työhönsä liittyvään juttuun keväällä hänen ystävänsä tai tutunsa pyynnöstä mutta tuo tuttu perui sen. Joten en sitten uskaltanut mennä sinne. Voi kun voisin selittää tämän mutta kun ei tälle ole sanoja:)
http://www.youtube.com/watch?v=0vQ0yqNUNIM&feature=related - ed.
Farige tension... kirjoitti:
Lähetin hänelle kevät-talvesta fb-viestin ja kamupyynnön. Mun piti myös mennä yhteen hänen työhönsä liittyvään juttuun keväällä hänen ystävänsä tai tutunsa pyynnöstä mutta tuo tuttu perui sen. Joten en sitten uskaltanut mennä sinne. Voi kun voisin selittää tämän mutta kun ei tälle ole sanoja:)
http://www.youtube.com/watch?v=0vQ0yqNUNIM&feature=relatedAika osuva tuo oikea maailma... :)
- 16+15
Minuakin surettaa yhteyden katkeaminen . Mietin päivällä josko laittaisin
Sinulle kesätervehdyksen sähköpostiisi . Sanoja ei kuitenkaan löytynyt, sillä
en usko että olet enää kiinnostunut mitä tänne kuuluu .
Sinullahan on jo " uusi elämä " ja uudet kujeet. Hyvä niin !
Etiäppäin, sanoi mummo lumessa .- pistä vaan..
Jos ois mulle, pistä viestiä, eihän siinä mitään häviäisikään :) Multa puuttuu se yks..
- myös suruinen n
toivoin että meistä olisi tullut jotain mutta hän ei halua tällä hetkellä muuta kuin olla vain ystäväni ja minusta kun viimmein vihdoin tuntui vuosiin kuin olisin löytänyt elämääni todella hienon asian, nyt ei ole mitään jäljellä hän kaukana jossain eikä puheistaan päätellen aikomustakaan palata. olin siinä uskossa että näen häntä vielä monet kerrat ja voimme viettää jopa aikaakin yhdessä. olin hullu kun kuvittelin että hän jopa pitäisi minusta luulin jopa että pääsisin hänen kanssaan viettämään juhannusta jonnekin kahden kesken, miten ihminen voi olla täysi idiootti siis minä
en kyllä enää koskaan toivo mitään noin idioottimaista enää mistään
siinä ei muuta kuin särkee sydämensä ja tulee tosi surullinen ja tyhjä olo
hän kyllä voisi ottaa minun yhteyttä jos haluaisi mutta näyttää olevan toiveajattelua koko asia - mummunen lumessa :))
Mitähän mummu vastaisikaan, jos kysyisit että onko uusi elämä ja uudet kujeet? Mä tiedän ja selviää sullekin kysymällä :)) Anna palaa!
Hyvää yötä! - ajattelen
Niin katkes ja syystä.
Kauhea ikävä jäi. Ajattelen sua usein. Toivottavasti et tunne sitä. Se vaan on niin, tiedät siihen syyn- Tuiverrus tuulessa
Ajattelen myös häntä, miltei päivittäin haluaisin kertoa hänelle jotain :-)
En tiedä... katkesi syystä, kai sitten. - Lopetan haaveilun
Tuiverrus tuulessa kirjoitti:
Ajattelen myös häntä, miltei päivittäin haluaisin kertoa hänelle jotain :-)
En tiedä... katkesi syystä, kai sitten.Pakko päästää susta Anssi nyt irti, vaikka vaikeeta tää on.
- omaksi parhaaksi.
Lopetan näitten lukemisen ,tulee niin järkyttävän surullinen olo!
Tuolla rakkauspalstalla oli myös ihan hirveen surullinen viesti.
Sydän tallaisessa touhussa halkeaa.- Toisen hyväksi
Mietin kans, tämä tuleva Juhannus varmasti tekee kaiken vielä haikeammaksi ja ikävän suuremmaksi kuin normipäivät.
- oli niin surullinen?
ai mikä viesti?
- Sähistelijä...
Kuin myös. Tuntuu että itku pääsee kohta. Kummallinen alakulo on valannut ihmiset. Osan taas kummallinen kiukkuilun tarve. Alakuloisia tai pahalla päällä olevia ihmisiä. Tai molempia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938