Kertokaa MIEHET miksi

ikäloppu

jotkin nuoret miehet katselevat 25 vuotta vanhempaa naista jatkuvasti kun
tilaisuus koittaa suoraan silmiin ja muuallekin....

14

281

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä olet ehkä et

Ehkä kaikki eivät ajattele sinut nähdessään et olisit "ikäloppu", ikä on vain numeroita you know.

• vanahanaakka

Äitiä ikävä?

• totuus tässä

Tuskin ainakaan siinä mielessä missä sinä toivot niiden katselevan. Vai haaveiletko lapsiin sekaantumisesta? Sitähän tommonen ikäero on! Hyi olokoon! Taidat vaania niitä! Limanuljaska pese persiis ja hae ikäistäsi seuraa.

• gfhd

Helppoa. Puuma.

• se kyllä

antaa.

• tositarina.

Tiijä tuota soattaa ne hormoonit hyrrätä. Meitin mumma 87 v oli vanhusten retkellä niin jopa meinaa joku äijä 70 v tehdä muorista puumanaista :)
      Sitkeä ukonperkele eikun soittaa ja soittaa öitämyötenkin.

• yksi selitys

jos olet hottis ikäiseksesi?

• kt.

Miksi kirjotat itsestäs niin väheksyvästi???

• ikuisia lapsia

Äidin kaipuu on ikuinen. Jos äiti ei ole ollut läsnä lapsuudessa , jää tekemään mieli rinnoille vielä aikuisenakin. Isyydessä myös, nuoret tytöt etsivät isän ikäistä miestä itselleen, jos isä ei ole ollut läsnä lapsuudessa.

• toinen ikäloppu

Niillä on äitiä ikävä. Mua ei nuoremmatkaan katsele tai jos katselee, niin miettivät että miten voi olla noin ruma tuo nainen :D

• kysyn vaan

Hih, mä taas mietin tänään, että mikä siinä on kun miesten pitää juosta nuorten naisten perässä? Siis sellaisten jotka vois olla heidän tyttäriään ikänsä puolesta. Ja entä taas millasia on ne naiset jotka elää miehen kanssa joka voisi olla isänsä! Itelle tulee mieleen, että hyi yök!

• hyvännäkönen Nainen

Täytyy vähän nostaa "kissa pöydälle" ja häntää pystyyn :)

Minua ainakin katselee niin nuoremmat miehet kuin vanhemmatkin. Olen pirtsakka ja terveet elämäntavat omaava 47 v. nainen. Vanhin lapsi on jo 23 v. Täältä kun lukee näitä juttuja niin tuntuu siltä että useat nuoremmat miehet haluavat vanhempaa, jos on hyvän näköinen ja pirteä, elämää täynnä oleva? Onko näin? Mulle vierasta, mutta olen miettinyt pitäiskö joskus ajatella asiaa tältäkin kannalta, kun erokin tuli.. ?

• tekismieli

anna palaa,kerran täälä ollaa..

• ..............

Pakko sanoa suoraan oma näkemys tähän.

Olen 25vuotias mies ja myönnän että joskus katselen max n.40 vuotiaita kauniita ja hyvin säilyneitä naisia ja varmasti olisin valmis muuhunkin, jos tarve vaatii :) En kuitenkaan vakavasti suhtautuen, kun ikäeroa on mielestäni hieman liikaa. Itse kun olen 40, niin nainen onkin sitten jo 55... Ei kiitos.

Enemmän ihmettelen vielä sitä että monilla nuorilla miehillä on taipumus katsella mature-erotiikkaa. Itse katselen mieluummin hieman nuorempaa :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      148
      11017
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5403
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      41
      4215
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      132
      3622
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2674
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1916
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      101
      1588
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      360
      1586
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      75
      1445
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1396
    Aihe