tai enemmänkin pettynyt luettuaan ja tutustuttuaan deitti-ilmojen välityksillä oleviin naisiin...?
Joillakin (ei tietenkään saa yleistää ja joukossa on varmasti ihan rehellisiä ja fiksujakin) deitti-ilmossa on ihan päinvastaista mitä oikeasti on. Esimerkiksi deitti-ilmossa inhotaan dokaavia ja sekoilevia naisia ja kerrotaan olevan hyvinkin yksin eläjiä sekä raittiita ja todellisuudessa juuri ollaan ite dokaamassa ja rellestämässä viikonloppuisin ja nimenomaan vedetään se pää aivan täyteen aivan itse... Samoin olen huomannut, että uskolliseksi mainostavat ovat todellisuudessa itse niitä playereita. Saattaapi olla, että itseään lesboksi netssä tituuleeravat ovatkin todellisuudessa myöskin miesten kanssa pehtaavia jne jne. Tai mainostetaan ettei roikuta eksissä kun nimenomaan todellisuudessa sitä tehdään ...
Miski ei voi olla edes rehellinen omassa ilmoituksessaan ? En nyt siis missään nimessä tarkoita, että kaikki olisivat valehtelevia sikoja, mutta joukkoon mahtuu monenlaista...
Onko moni huomannut...?
7
524
Vastaukset
- 8+16
Meitä on moneen junaan... Ehkä jotkut haluaisivat/toivoisivat olevansa sellaisia kuin ilmoituksissaan kertovat, mutta käytännön toeutus menee sitten jossain kohti pieleen. Ymmärrän sen, että ihmiset haluavat antaa ilmoituksessaan itsestään parhaan mahdollisen kuvan, mutta itse ainakin kertoisin vain oikeasti hyvät puoleni. Huonot jättäisin tietenkin kertomatta siinä vaiheessa. Kaikissa meissä kuitenkin on niitä hyviäkin puolia, olisi tärkeää oppia näkemään ne itse. :)
Itse olen joskus tavannut pari tyyppiä, keihin alunperin tutustuin internetissä, ja he ovat olleet aivan tavallisia naisia. Juttua kummankaan kanssa ei tullut, koska sitä tiettyä sähköä ei ollut ilmassa, mutta kavereita sain. Uskon, että netin suurin ongelma on juuri se, että kun toista ei näe kasvotusten, ei voi tietää sitä miten todellisuudessa synkkaa. Kirjoittaen kun pystyy vain rajallisesti ilmaisemaan itseään.
On vaikea kuvitella että ihmiset tahallaan ja tarkoituksella olisivat epärehellisiä ilmoituksissaan. Ainakaan jos he etsivät mitään yhtään vakavampaa eikä vain yhden yön juttuja. Mutta kuten mainitsin, meistä on moneksi ja myös joitain mieleltään epätasapainoisia ihmisiä löytyy ihan varmasti kaikkien tavallisten ja niiden aivan ihanien lisäksi. :) - Lucario
Itselläni on ollut toistaiseksi vain huonoa tuuria netistä löydettyjen ihmisten suhteen. Ja ehkä juuri suurimmaksi syyksi on noussut, ettei ihmisiin ole päässyt tutustumaan kunnolla, joten heihin on netissä käytyjen keskustelujen perusteella syntynyt vain omia mielikuvia, jotka ovat sitten tavatessa romuttuneet täysin.
Lisäksi jotkut ihmiset ovat näyttäneet netissä paljon paremmilta tai hoikemmilta kuin luonnossa, tosin on minulle kerran käynnyt niinkin, että eräs neito oli vielä kauniinpi kuin mitä kuvassa tuli ilmi. Sääli ettei hänen kanssaan sitten kemiat pelanneet yhtään yksin....
Pitäisikin kai alkaa etsimään kumppania oikeasta elämästä, mutta se ei ole järin helppoa jos sattuu asumaan syrjäseudulla eikä tule juurikaan käytyä homobaareissa tai vastaavissa tapahtumissa... :/ - nettideittailijatar
Katselen noita profiileja aina aika huvittuneena. En koskaan vastaa sellaisiin, missä on kovat ulkonäkövaatimukset, koulutus- tai tulotasovaateita. Se kertoo sellaisesta pinnallisuusasteesta, että en välitä tutustua ihmiseen sen paremmin. Olen itse ihan ok ulkonäöltäni, väitellyt, hyvätasoisessa työssä jne. En kuitenkaan tahdo rinnalleni sellaista ihmistä, jolle yksikään noista asioista olisi merkitsevä parinvalinnassa. Tahdon naisen, joka rakastaisi minua satakiloisena (iän myötä kauneus katoaa, tulee läskiä ja lihas katoaa) ja vaikka päättäisin alkaa tehdä jotakin ihan muuta työkseni (haaveena lähteä ihan toiselle alalle tekemään jotakin aivan muuta).
Olen ottanut linjan, etten vastaa lainkaan, jos henkilö ei vaivaudu kirjoittelemaan enempää kuin pari riviä. Lisäksi esitän melkoisen kysymyspatteriston. Tämän jos kahlaa läpi on jo potentiaalinen kumppaniehdokas ja matkalla sokkotreffeille.
Olen tavannut tässä kolmen vuoden aikana yhteensä 16 naista eri kanavien kautta. Parin kanssa tapailimme pidempään, loput eivät vain synkanneet. Ehkä tässä on iän tuoma etulyöntiasema, sitä asettaa sellaisia kysymyksiä, että toinen joutuu kertomaan itsestään jo rivienkin välistä jotain.
Olen jo 36, joten tässä iässä sitä ei enää pety, kun ei oikein odotakaan ihmeitä.
Täällä tuntuu olevan vilkkaampaa menoa kuin cityssä. Iskurissa pyörivät seksinnälkäiset ja e-kontakteissa ei juuri näy meikäläisiä. Parissa usalaisessa palvelussa on myös suomalaisia.
Aloin etsiskellä uusia väyliä, kun huomasin saavani samalta naiselta eri nimimerkillä kolmannen kerran vastauksen. Täällä ilmeisesti pyörivät samat kasvot. Ehdin itse olla 14 vuotta suhteessa ennen paluutani sinkkumarkkinoille. Paljon on muuttunut....- sdsrturtu
Joo no itsekin olen maisterisnainen, mutta en erityisemmin ole kiinnostunut kivikovista uranaista tyyliin...30v ja vielä ei ole yhtään alaista;). Jos joku sykähdyttää, niin siinä ei ulkoinen status kauheasti merkkaa.
- Stop in the name
Minäkään en arvosta sitä, että nainen lataa tiukat ja monestikin uskomattoman yksityiskohtaiset ulkonäkökriteerit.
Jotenkin se ei vain sovi naiselle, koska naisen luulisi arvostavan ihmisessä jotain ihan muuta... luulisi, mutta valitettavan pinnallisia ovat ainakin nykyajan nuoret naiset.
No, sellaiset ei kiinnosta muutenkaan.
- Ulkonäkö ruosteessa
Kyllä, juurikin tätä valehtelua on ollut ilmassa. Ei käytä alkoholia, kiva. Totuus onkin sit just se toinen ääripää: alkoholisti. Pari tullut vastaan. Tai tää, että on normaalipainoinen. Niin, no jos tissit roikkuu navan alla ja vaatteet kokoo xl ja kiristää, niin onko siinä sit normaalipainoinen?
Rehellisyyttä naiset, se totuus paljastuu kuitenkin!!!
Ite todennut, että taitaa se oikee kävellä vastaan jossain vaiheessa elämää hakematta. Näin on käynyt ne kaikki kolme kertaa, ja 16 vuotta siinä vierähtikin mukavasti...
Silti ilmotus on, mut sen varaan en kuvittele mitään, se vaan on niin turhaa :D
Ihanaa kesää!! - Kaktustytto
Ei noihin kannata niin vakavasti suhtautua, että pettyisi. Tämä on iso yhteisö ja portaali, tänne mahtuu pakostakin kaikennäköistä vipeltäjää. Oli minullakin profiili, mutten usko ihan tosissani löytäväni elämäni naista täältä. Mutta jos ei yritä, ei ainakaan löydä. Tuosta normaalipainoisesta toteaisin, että se on ikäsidonnainen kysymys, miten itse kukin määrittelee normaalipainoisen. 20-vuotiaalle normaalipainoinen on huomattavasti hoikempi kuin 40-vuotiaalle. Ja korostaisin tässä että minulle paino on samantekevä asia, itselläni paino on paha ongelma useiden eri ruokavaliorajoitteiden takia: tiedän sen karsivan montakin potentiaalista ihmistä, kun luulevat minun olevan huonossa kunnossa kaiken huipuksi, mitä taas sitten en ole. Mutta olen tehnyt tietoisen valinnan olla uhraamatta tuntikausia viikosta ruoan etsintään ja valmistukseen, jotta saisin syötyä juuri ne harvat mitä voin syödä terveysruoista, helpotan elämääni ja syön mitä voin.
Itselleni ei ole tullut vastaan mitään ihmeempiä yllätyksiä, koska suhtaudun varauksella jo itse ilmoituksiin ja kirjoitteluunkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p565735Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "752902Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella212137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol401925Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1611829- 191818
Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v51548Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy83117281-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome191171Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah69996