Mun kaverit ain dissaa mua täst jutust mut joo....
Oon -96 syntyny tyttö ja mä jostain syystä lähes joka kerta ihastun johonkin -97 syntyneeseen poikaan. Oon pari kertaa seurustellu ja molemmilla kerroilla jätkä on ollu mua vuoden nuorempi eli -97, ja ne jutut ei vaan oo toiminu eli ei oo kaatunu siihen ikäeroo.
Tää voi johtuu siitä et oon ihan loppuvuodest syntyny ja oon siis periaattees saman ikänen ku -97 jätkät mut silti mun kaverit ain nauraa mulle täst asiast..
Ja tälläki ihetkel oon ihastunu yhteen jätkään ja se on yllätys yllätys -97...
En ees viitti kertoo kavereille ku ne alkais varmaa taas vaa dissaa, mut siis onks tää teiän mielest outoo ku ihastun/rakastun ain vuotta nuorempii? =)
Ihastun aina nuorempaan...
3
90
Vastaukset
- sama juttu
Jaa.. no ihan normaalia touhua. itekki oon tyttö, ja ihastun aina vuotta nuorempaan:D Eipä taida muute olla kunnon kavereita jos tollasesta nauraa?
Pärjäilehän!:D - Normaalia
Ihan normaalia se on :) Ei ole outoa. Samainen ongelma mullakin.. :D En oo kyllä niitten kanssa koskaan päätynyt suhteeseen, kun kaverit on aina naureskellut siitä...
Kannattaa jutella sun kavereilles. Kyllä kavereitten pitäs ymmärtää toisten tunteet. :) Sitä paitsi eihän niille tunteillekaan mitään voi (; - juupeti...
Itekkin isken aina silmäni vuotta nuorempaan. En vaan tunne ketään samanikästä, joka ois se oikea. En oo seurustellu kenenkään kanssa mutta nytkin on tähtäimessä eräs vuotta nuorempi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760