luonnoksen valmiiks kännykkään, lähettäisinkö, siinä olisi kysymysmerkkejä nyt myös mukana;) No jos en tänään niin huomenna tai lähipäivinä.
Vaistasitko, epäilykset herää. En ole koskaan ollut näin pihalla, kerta se on ensimmäinenkin.
Kirjotin
25
253
Vastaukset
- ????
Mitä sä pidättelet? anna palaa! :D
- Haaveilen susta viel
Tietenkin vastaan, tiedät sen
- näpytys
No en tiedä, todellakaan.
- Ja
Kenellehän se tällä kertaa menisi?????
- näpytys
Tällä kertaa? mitä meinaat? yksi vain on painunut mieleni syvyyksiin, niin syvälle ettei toinen ole sinne päässyt.
- Ja
näpytys kirjoitti:
Tällä kertaa? mitä meinaat? yksi vain on painunut mieleni syvyyksiin, niin syvälle ettei toinen ole sinne päässyt.
tiedätkö mitä ????? ,minä olen täynnä sinun paskapuheita jo ennestään
senkun jatkat tuota sonnanjauhamista :) - näpytys
Ja kirjoitti:
senkun jatkat tuota sonnanjauhamista :)Kuka sulle sontaa puhuu, kerro mullekkin?
- jussin kunniaksi
Ja kirjoitti:
senkun jatkat tuota sonnanjauhamista :)Maistuis varmaan sullekin :)
- joku vaan
No laita nyt ihmeessä se viesti.
Ilmeisesti olet aiemmin laittanut ilman kysymysmerkkejä, kenties vastannut vain sen toisen viesteihin. Hmm.- näpytys
Kenen toisen? hmm, never heard.
- joku vaan
näpytys kirjoitti:
Kenen toisen? hmm, never heard.
Onko tämä viestisi kohde laittanut sinulle aiemmin viestejä ja sinä olet vain vastannut niihin kysymättä koskaan mitään.
Sitä hymistelin :)
- No eipä ole sit
minulta tuo viesti.
En tosiaankaan tule tänne kertomaan milloin aion laittaa kaipaamalleni miehelle viestin.- näpytys
Etkö, kaikkihan täällä niin tekee, kertoo nimettömillä viesteillä kaiken oleellisen. Ihan sille oikealle ihmiselle laitan, fiilistelin sitä nyt tässä kun tylsyys ja ikävä iski.
- No eipä ole sit
näpytys kirjoitti:
Etkö, kaikkihan täällä niin tekee, kertoo nimettömillä viesteillä kaiken oleellisen. Ihan sille oikealle ihmiselle laitan, fiilistelin sitä nyt tässä kun tylsyys ja ikävä iski.
Tarkoitin viestittelyä suoraan sille kaipaamalleni ihmiselle. Ja tässä tapauksessa nimenomaan tekstiviestejä.
Näiden palstojen jutut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Ihan höpöhöpöjuttuja suurin osa.
- yö tulee
Ei minultakaan. En aio laittaa kenellekkään viestiä.
- Niin sitä pitää!
Kyllä jokainen fiksu ihminen jotain vastaa.
- .
Niin joo, hyvä kun muistutit.
- kt.
Hyvä siirto.
- näpytys
Niin mikä, mikä se sellainen on?
- Joitain
pessimistejä taas liikkeellä, ihan kun ei tarttisi viestiä/soittoa odottaakkaan. Toisaalta pettymyskään tunnu silloin niin pahalta.
- "pelottava täti"
Huomenna, lähipäivinä... eli ei koskaan :)
- .................
No ku uskaltaisin, niin laittaisin heti :)
- Sokeria sieluille
Kerran se vaan kirpasee ja sen jälkeen voi olla taivas auki, molemmille :-) Kyllä se mulle ainakin merkitsis paljon, että mies tekis "sen tärkeimmän" aloitteen.
- Jos vaan
yksi on painunut niin syvälle mieleen niin sitten voit kertoa jotain tuntomerkkejä hänestä?
- miina ja manu
Voin kuvitella sen sun luonnoksen, se menee jotenkin näin: "Mitä? Missä? Milloin?" tv. Minä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h472973Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062751- 342745
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv392476Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.511945Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151579- 321483
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061287- 1791228
En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.731070