Jotenkin

Syliisi sun tahdon

musta tuntuu että luulet edelleen mun kirjoittelevan sulle täällä. Mä en oikein jaksa lähteä sellaiseen, oon liian väsynyt siihen, toivottavasti uskot?

Mua ei ihan totta innosta lukea näitä eikä varsinkaan kirjoitella, vaikka täällä hyvin kauniitakin viestejä on. Nyt en enää jankkkaa tätä täällä, tämä palstailu loppuu todellisesti tähän.

Mun on vaikea sanoa mitään tänne, haluaisin kaikki siis aivan kaikki tällä kertaa sanoa suoraan, ja niin olen ajatellut tehdäkin kunhan saan suhun kasvotusten yhteyden taas. Toivottavasti pian.

Muuta mä en tänne laita, sillä haluan sanoa ne sulle, vasten sun jo ehkä rakkaiksikin tulleita kasvonpiirteitäsi vasten.

Anonyymilta Naiselta, sinulle anonyymi Mies.

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ????????????

Koska nähdään?

• only for you

Näin se menee, ei täällä tiedä kuka kirjoittaa milloinkin ja mitä. Näin luulen myös, koska täällä on sen luokan sekalaista vittuilua ja muita päättömiä juttuja, että myös niitä todellisia ja niin omalle kohdalle osuvia, että alkaa heikompaakin hirvittää, se on myös miksi olen laittanut myös tunnisteellisia viestejä.

Sylini on sulle avoin,siis hänelle, ehkä just sulle. Ei nyt taas luulla mitään..

Hyviä öitä, ote pysyy niinkauan kun on tarpeen.

• korvattavissa oleva

Jotenkin huvittaa nää...syliin kelpaa kuka vaan...

Oliko hän ainutlaatuinen, ilmeisesti ei vaan

• Sadness...

Ei kelpaa ainkaan tähän syliin. Saisipa sen yhteyden kasvotusten.Jos kirjoitat nimerkillä samoilla tunnisteilla, saat usein ihmisten pilkan osaksesi. Ilman niitä on tämä melkoista arpomista ja tuuleen huutelua joskus. Melkein toivoisin hänen olevan hakkeri tai selvännäkijä.Tai omaavani itse kristallipallon tai että meillä olisi telepaattinen yhteys toisiimme edes. Jos nyt hän muhun enää mitään yhteyttä haluaa. Jotenkin tuntuisi ihan kauhealta että tämä päättyisi näin ilman oikeaa tapaamista ja mahdollisuutta jutella kunnolla.

• elämään kuuluu

Joskus käy niinkin. Se on ELÄMÄÄ

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      88
      5516
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4732
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3047
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      89
      2958
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2584
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2039
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1976
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      114
      1439
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe