Huoh, koitan olla positiivinen mut teet siitä vaikeaa! Oliko kiva taas pahottaa toisen mieli...
jeps
8
173
Vastaukset
- en halua pahoittaa..
ehkä sinun pitää etsiä joku joka tekee sinut onnelliseksi.
- huoh vaan takas
Tää on taas näitä tunnistamattomia, mistä nyt taas on kyse, kuka, mikä ja missä?
- Tältä, yhdelle
Sanoppa muuta musta tuntuu että olen tahtomattani pahoittanut erään mielen tai sitten hän on luullut muiden viestejä viesteikseni. Se yksi viesti viime yönnä oli tyhmä mutta taisin itse käsittää yhden asian väärin ja halusin kertoa että kaipaan hänen läheisyyttään ja kosketusta. Naiselta (t), miehelle täältä koneen äärestä, äärettömästä bittiavaruudesta ja pienen pienestä kaupungista.
- fairyland...
koska rakastan sua ja haluun voittaa sut itselleni
- Luuletko tosiaan
että hän ihan tahallaan ja tarkoittaen pahoittaa sun mielen???
- fairyland...
En haluu loukata ketään ...
mut en myöskään sitä että valehtelet toiselle tunteita
valhe satuttaa ennemän
kun se kun ei sais koskaan tietää
jotkun haluu vaan irottella useman naisen välillä ja se on täyttä skeidaa jos pettäjä ei jää kii pettämisesta
koskaan ei voi täysin tietää toisen mieli alan johteita
ja toiseksi mä en halua olla kenellekään mikään kakosnainen
ymmärätkö ?? - ...keijunen...
Tämä ylläoleva ei sitten ollut multa vaikka nimimerkki siihen voisi viitatakkin. Tämä keiju taitaa mennä untenmaille. Asioita tapahtuu, ihmiset on . Näin surua silmistä eräistä, silloin tiesin etten ollut ihan yhdentekevä eikä hän ole sitä mulle (koskaan) oli se väärin tai ei.
- fairyland...
taitaa olla sun ex-nainen kostamassa taas
yrittää kaikkin tavoin estää meidän onnen kultaseni ♥
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h72763Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062611Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv182307Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.481889Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141453- 321453
- 1771173
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201073En vain unohda
Sitä miten rakastuneesti olet minua katsonut. Oliko tunteet liian suuria että niistä olisi voinut puhua.70986