Rakkaus kuihtuu

kohmeiset sormet

vaikka kesä on vasta puhjennut kukkaan. Kuihtuu sitä mukaa kuin minäkin. Olen uuvuksissa.

Huomaatko miten otteeni on heikompi kuin ennen? Pidän kiinni sinusta, tästä hetkestä, mutta huomaan sen olevan ohitsekiitävä kuten kaikki muukin. En haluaisi päästää irti, en todellakaan haluaisi, joten pidän kiinni kunnes sormet eivät enää jaksa pitää otetta.

Kun syksyllä alkavat lehdet kellastua ja puista pudota, haperrun viimein minäkin ja leijailen lehtien mukana, kylmän ilmavirran pyörteissä, kunnes muserrun ja maadun.

Näin ajattelen tapahtuvan, koska kaikesta etsinnästä ja epäonnistuneista yrityksistä huolimatta en löydä paikkaa, turvaa, joka on ainut mitä tässä elämässä pohjimmiltani haluan ja tarvitsen. Minulla on vain pelkoni eikä mitään mistä oikeastaan pitää kiinni...

49

452

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luulen niin

Mietipä sull on varmaan joku joka oikeesti sua rakastaa, joka ei oo unohtanu.

• kohmeiset sormet

On...

Elämässä on asioita joita haluaisi tehdä ja saavuttaa, sitä huomaa kuitenkin ettei vaan voimavarat aina riitä kaikkeen, täytyy tyytä ja olla kiitollinen siihen mitä on, ja olenkin... mutta se ei poista tätä väsymystä joka on mun luissa ja ytimissä.

• luulen niin
        kohmeiset sormet kirjoitti:

On...

Elämässä on asioita joita haluaisi tehdä ja saavuttaa, sitä huomaa kuitenkin ettei vaan voimavarat aina riitä kaikkeen, täytyy tyytä ja olla kiitollinen siihen mitä on, ja olenkin... mutta se ei poista tätä väsymystä joka on mun luissa ja ytimissä.

mut mitäs tuo nyt niin kovasti vaatii, ymmärrystä puolin toisin ja kaikki järjestyy : )

• Kokemuksella

On...

Väsymys ja elämänhaluttomuus liittyy usein masennukseen. Siitä voi kuitenkin päästä irti, jos haluaa. Ei kannata jäädä vellomaan niihin väsymyksen ja surun tunteisiin.

• lämmitän

Älä rakas luovuta, en luovu sinusta. Mennään yhdessä eteenpäin, vaikka hitaammin, jos haluat. Minäkin rakastan ja tarvitsen sinua!

• .

Kaunista päivää sulle.

Surullisin mielin.

• Taisi " lämmittäjä "
        . kirjoitti:

Kaunista päivää sulle.

Surullisin mielin.

vastata väärälle ?

• Niihää tuo tais tehä
        Taisi " lämmittäjä " kirjoitti:

vastata väärälle ?

Eihä se rakataminen osu kohilleen jos nimettömmii viestii heitellää.

• Miten suurta

tuhlausta heittää tuollaisia sanoja taivaan tuuliin.

• anonyymi anonyymi

Mitäs jos tekisit niillä kohmeisilla sormillasi joskus rakastavia tekoja etkä vaan kirjoittaisi itsekkäästi omista tuntemuksistasi muka rakastavaan sävyyn tänne rakkauspalstalle? Olisivat hieman vähemmän kohmeessa ja voi olla, että niillä sen jälkeen olisi harjoituksen tuloksena myös hieman helpompi pitää kiinni.

Elämässä ei ole turvapaikkaa koska se päätty kuolemaan, on siis turha etsiä turvaa ja suojata itseään elämältä, teit niin tai näin niin lopputulos on sama.

• vihainen lukija

Etkö idiootti tajua että nainen on rikottu, mieshän sen takana on kukas muu.
        On se jännä miten huonosti sitä ihminen kohtelee ihmisiä joita ei rakasta.
        Ap on ilmeisen väsynyt jo kaikkeen rakastamiseen ihmistä kohtaan joka ei rakasta ei välitä eikä edes pyydä anteeksi ei ole ihme että on masentunut tuollainen todella satuttaa!

• eräs:mies
        vihainen lukija kirjoitti:

Ap on ilmeisen väsynyt jo kaikkeen rakastamiseen ihmistä kohtaan joka ei rakasta ei välitä eikä edes pyydä anteeksi ei ole ihme että on masentunut tuollainen todella satuttaa!

Olisin voinut kirjoittaa aivan samoin avovaimolle ennen eroamme.

• Joku toinen nainen
        vihainen lukija kirjoitti:

Vanha sanonta sanoo;

rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtelee ;)

Hyvää juhannusta

• 38
        Joku toinen nainen kirjoitti:

Vanha sanonta sanoo;

rakkaus on ikuista, kohde vaan vaihtelee ;)

Hyvää juhannusta

No johan oli taas empaattista :-)

Aloitus on hieno, kuin taidetta

• ....................
        38 kirjoitti:

No johan oli taas empaattista :-)

Aloitus on hieno, kuin taidetta

Aloitus oli täyttä sontaa, ei pidä jäädä paskaan makaamaan ;), vaikka siihen joskus astuukin.

• ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
        .................... kirjoitti:

Aloitus oli täyttä sontaa, ei pidä jäädä paskaan makaamaan ;), vaikka siihen joskus astuukin.

Mistä tiedät, onko hän jäänyt makaamaan vai ei? Puhut ilmeisesti kokemuksesta :-)

Mistäköhän tulevat kaltaisesi ihmiset, jotka toivovat toisille pahaa ja iloitsevat siitä?

• mautonta.

Täällä ihmiset oikein läähättävät viestien perään, joissa jotkut kertovat rakkauden kuihtumisesta. Ikään kuin se olisi se teidän oikeanne siellä kirjoittamassa. Pidähän peukkuja, joo.

• ....................
        ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:

Mistä tiedät, onko hän jäänyt makaamaan vai ei? Puhut ilmeisesti kokemuksesta :-)

Mistäköhän tulevat kaltaisesi ihmiset, jotka toivovat toisille pahaa ja iloitsevat siitä?

En minä toivo toisille pahaa, mistä niin päättelet? Arvioin vaan alkuperäistä kirjoitusta ja sen sisältöä, jos arvioni saa sinussa ikäviä ajatuksia aikaan, en mahda mitään.

Ja kyllä, puhun todellakin kokemuksen syvällä rintaäänellä, nimimerkillä nuoruutensa paskassa seisonut. Enkä puhu nyt kuvainnollisesti vaan ihan konkreettisesti.

• :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
        mautonta. kirjoitti:

Täällä ihmiset oikein läähättävät viestien perään, joissa jotkut kertovat rakkauden kuihtumisesta. Ikään kuin se olisi se teidän oikeanne siellä kirjoittamassa. Pidähän peukkuja, joo.

Niin, aito rakkaus on vähän niinkuin paha tauti, ei kuole millään ;)

• kuvittele rauhassa:D
        :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD kirjoitti:

Niin, aito rakkaus on vähän niinkuin paha tauti, ei kuole millään ;)

Mauttomuus on ikuista, kuin paha tauti, ei kuole millään.

tässä hymiö, kun olet niin hauska ja yllättävä

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• ihan sama mulle.

En minä toivo toisille pahaa, mistä niin päättelet? Arvioin vaan alkuperäistä kirjoitusta ja sen sisältöä, jos arvioni saa sinussa ikäviä ajatuksia aikaan, en mahda mitään.

Ja kyllä, puhun todellakin kokemuksen syvällä rintaäänellä, nimimerkillä nuoruutensa paskassa seisonut. Enkä puhu nyt kuvainnollisesti vaan ihan konkreettisesti.

Eihän sitä tarvitse olla empaattinen, tai sitten tuo on sinun tapasi olla sitä. Kun toinen on muutoksen tilassa, lakkaamassa ja siirtymässä muuhun tilaan, aina joku tulee ja lyö.

• Pee Äs
        kuvittele rauhassa:D kirjoitti:

Myös pakkomielle on sairautta, joka ei lopu koskaan.

kuvittele rauhassa:D kirjoitti:

Pure sinä sitä samaa vanhaa näkkäriäsi, josko siitä vielä jotain makua irtoaa kun sitä oikein jauhat ;)

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mulla on pidemmät hymiöt :)

• ....................
        ihan sama mulle. kirjoitti:

Eihän sitä tarvitse olla empaattinen, tai sitten tuo on sinun tapasi olla sitä. Kun toinen on muutoksen tilassa, lakkaamassa ja siirtymässä muuhun tilaan, aina joku tulee ja lyö.

Jos joku kirjoitus rakkaudesta on paskaa niin ei se siitä muutu vaikka kuinka ollaan muutoksen tilassa.

Pure sinä sitä samaa vanhaa näkkäriäsi, josko siitä vielä jotain makua irtoaa kun sitä oikein jauhat ;)

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Mulla on pidemmät hymiöt :)

tylsistytät minua, kuten aina ennenkin.

mutta näkeehän sen, ettet tule koskaan saamaan häntä, karma kiertämään.

loppuun vielä vähämielinen hymiö, vähän kuin sinun ruma hymysi

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• joo, heippa.

Jos joku kirjoitus rakkaudesta on paskaa niin ei se siitä muutu vaikka kuinka ollaan muutoksen tilassa.

Kyllä sitä on pahempaakin paskaa kirjoitettu, kuten huomaa näistä vastauksistakin. Aloituksessa sentään on oma kauneutensa, toisin kuin...

• ....................

tylsistytät minua, kuten aina ennenkin.

mutta näkeehän sen, ettet tule koskaan saamaan häntä, karma kiertämään.

loppuun vielä vähämielinen hymiö, vähän kuin sinun ruma hymysi

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Aijai jai, luuletko että haluaisin ap. kirjoittajan?

Enhän mä edes tunne häntä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ikävää Juhannusta, hapannaamallekin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

• ....................
        joo, heippa. kirjoitti:

Kyllä sitä on pahempaakin paskaa kirjoitettu, kuten huomaa näistä vastauksistakin. Aloituksessa sentään on oma kauneutensa, toisin kuin...

Aloitus on kuin vänha ja hapantunut banaaninkuori jota kakkakärpäset jahtaa ;)

Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden ja rakkaudentunteen kanssa, joka kokee, se tietää.

Kaunentensa, onhan meillä sairaan kaunis maailma josta alkuperäinen aloitus oli hieno esimerkki.

• nollakeskustelua...

Aloitus on kuin vänha ja hapantunut banaaninkuori jota kakkakärpäset jahtaa ;)

Ei sillä ole mitään tekemistä rakkauden ja rakkaudentunteen kanssa, joka kokee, se tietää.

Kaunentensa, onhan meillä sairaan kaunis maailma josta alkuperäinen aloitus oli hieno esimerkki.

Ah, sieltä löytyi taas joku maailman ainoa elämää nähnyt ja kokenut.

Kirjoitahan itse parempi rakkaudenkirjoitus banaanikärpänen, mulle ei tarvitse tosin linkittää sitä, kiitos jo etukäteen.

• ....................
        nollakeskustelua... kirjoitti:

Ah, sieltä löytyi taas joku maailman ainoa elämää nähnyt ja kokenut.

Kirjoitahan itse parempi rakkaudenkirjoitus banaanikärpänen, mulle ei tarvitse tosin linkittää sitä, kiitos jo etukäteen.

Mähän kirjoitin jo:)

• : - )

Aijai jai, luuletko että haluaisin ap. kirjoittajan?

Enhän mä edes tunne häntä :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ikävää Juhannusta, hapannaamallekin :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Eipä ole ikävä juhannus tulossa, tukehdu sinä pulloosi ja huku, niin saadaan lisää iloa.

• nollakeskustelua...

Mähän kirjoitin jo:)

Ai niin, sun mielestä parempi... kakkaa ja kärpäsiä.

No niin, hus, menehän siitä takiainen. Päivän paskanjauhamiskiintio tuli juuri täyteen.

: - ) kirjoitti:

Eipä ole ikävä juhannus tulossa, tukehdu sinä pulloosi ja huku, niin saadaan lisää iloa.

Kiitos kiitos, ja sinulle toivon ihan sitä samaa vanhaa näkkileipää, se kun maistuu sinulle niin mainiosti :D

• : - )

Kiitos kiitos, ja sinulle toivon ihan sitä samaa vanhaa näkkileipää, se kun maistuu sinulle niin mainiosti :D

Minusta kyllä vaikuttaa, että vain toinen meistä jaksaa olla onnessaan ja täpinöissään tästäkin paskakeskustelusta :-)

• täyttä elämää :DDDDD

Onko tämä tosiaan elämäsi jännittävin hetki?

• ....................
        : - ) kirjoitti:

Minusta kyllä vaikuttaa, että vain toinen meistä jaksaa olla onnessaan ja täpinöissään tästäkin paskakeskustelusta :-)

Semmoistahan se ;)

On ilmoja pidellyt.

täyttä elämää :DDDDD kirjoitti:

Onko tämä tosiaan elämäsi jännittävin hetki?

Ei, tämä on yksi elämäni onnellisin hetki :)

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

On ihanaa kun edessä on Juhannus ja kaikki mitä siihen liittyy :D

• Amen.

Ei, tämä on yksi elämäni onnellisin hetki :)

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

On ihanaa kun edessä on Juhannus ja kaikki mitä siihen liittyy :D

No helvetin hyvä sitten.

Kun kärpänen surisee korvassasi, ehkä tunnistat itsesi.

• kesäkärpänenBBBBbbbb
        Amen. kirjoitti:

No helvetin hyvä sitten.

Kun kärpänen surisee korvassasi, ehkä tunnistat itsesi.

Eikö sinusta ole ihanaa kun Juhannus tulee ja pääsee lavatansseihin ja kokolle, niin ja kesäinen yötön yö rakkaan kanssa pelloilla ja rannoilla vaellellen? Kukkasia poimien ja kaikesta ihanasta nauttien, veneillen, grillaten...

Minusta se on ihanaa

*BBBBSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*

• iuyouyoyoiuy
        kesäkärpänenBBBBbbbb kirjoitti:

Eikö sinusta ole ihanaa kun Juhannus tulee ja pääsee lavatansseihin ja kokolle, niin ja kesäinen yötön yö rakkaan kanssa pelloilla ja rannoilla vaellellen? Kukkasia poimien ja kaikesta ihanasta nauttien, veneillen, grillaten...

Minusta se on ihanaa

*BBBBSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*

Tottakai, mikä on ihanampaa kuin tämä vuodenaika!

• Pärpänen bbbBBBBBBBB
        iuyouyoyoiuy kirjoitti:

Tottakai, mikä on ihanampaa kuin tämä vuodenaika!

Ei mikään :)

Elämä on kesällä huippua

• ....................
        nollakeskustelua... kirjoitti:

Ai niin, sun mielestä parempi... kakkaa ja kärpäsiä.

No niin, hus, menehän siitä takiainen. Päivän paskanjauhamiskiintio tuli juuri täyteen.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9949906

tässä sulle aloitus, joka on parempi kuin tuo rakkaus kuihtuupi ja nääntyypi, kuoleepi ja kaikkee

• Lopetetaanks, pls.

tässä sulle aloitus, joka on parempi kuin tuo rakkaus kuihtuupi ja nääntyypi, kuoleepi ja kaikkee

Tuo on tunteena toki parempi, mutta lukijan kannalta tyhjempi, vähemmän sydänverellä kirjoitettu.

• lopetaan jo.
        Lopetetaanks, pls. kirjoitti:

Tuo on tunteena toki parempi, mutta lukijan kannalta tyhjempi, vähemmän sydänverellä kirjoitettu.

No, aamuaurinko on aina hyvä kielikuva ;-)

• kohmeiset sormet

Ehkäpä se ei ole rakkaus joka kuihtuu ja kuolee. Se olen vain minä joka niin tekee. Rakkaus päästää irti minusta...en minä siitä.

• .joku.

Ehkäpä se ei ole rakkaus joka kuihtuu ja kuolee. Se olen vain minä joka niin tekee. Rakkaus päästää irti minusta...en minä siitä.

Ja miksi niin?

Ei sitä passaa rakkautta luotaan laskea, siitä pitää pitää kiinni!

• kohmeiset sormet
        .joku. kirjoitti:

Ja miksi niin?

Ei sitä passaa rakkautta luotaan laskea, siitä pitää pitää kiinni!

Jokin minussa vetää minua pinnan alle, estää kai näkemästä niitä valoisia puolia. Voisin kirjoittaa tähän syitä, niitä on paljonkin, mutta en usko että se mitään hyödyttäisi.

"Mitä tiukemmin puristat sitä kourassasi, sitä varmemmin se valuu sormiesi lävitse."

• .....???????????????

Jokin minussa vetää minua pinnan alle, estää kai näkemästä niitä valoisia puolia. Voisin kirjoittaa tähän syitä, niitä on paljonkin, mutta en usko että se mitään hyödyttäisi.

"Mitä tiukemmin puristat sitä kourassasi, sitä varmemmin se valuu sormiesi lävitse."

Se on surullista, sillä maailma on meille kaikille suurinpiirtein samanlainen, ei ole helppoa kenelläkään.

Jos se on niinkuin yhdessä paidassa lukee;

Come to the dark side, we have cookies?
        http://www.youtube.com/watch?v=81fwEmP2CKY&feature=related

• Jatkakaahan taas :)

Sori ap, meni shaissenjauhamiseksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      106
      7492
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      104
      5274
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      116
      3526
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      25
      3471
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2544
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1866
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      353
      1515
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1511
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1356
    10. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      57
      1330
    Aihe