missä kaikki ihanat jätkät? :(

yksinäinen...

Miksen koskaa ihastu niihin jotka ihastuu muhun? Vaan ihastun niihin jotka on mahoton saada?! Tosiaan oon ollu sinkkuna tän 17 vuotta mitä oon eläny, säätöjä on ollu, en täysin kokematon oo mut aina ne on jotenki jääny... Joo oon semmonen et vähän katon kans ulkonäköö, en nyt hirveesti mut sillee et tykkää sen verran ulkonäöstä et kestää sen naamaa katellakki, enkä omasta mielestä oo itekkää ruma... mistä löydän miehen?! :D

13

291

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ,,,

Musta tuntuu että kaikki ihanat jätkät on kuollut sukupuuttoon!
      Nimittäin itse olen aivan samassa tilanteessa -.-

• ...

Sama ongelma-.-

• -----

tai sit kaikki ihanat jätkät asuu ihan liian kaukana :(

• pittizzz

teidän ihanat jätkät on brad pittejä.

• 16W TYTTÖ

SAMA ONGELMA MULLAKIN :(

• anonyymijoo...x_x

Sitä samaa,juu.
      Mutta en valita. Samaa ne jätkätki varmaa miettii joskus.

• Zaukki

Jaa... Onko joskus ollut olemassakin täydellisiä jätkiä, sillä siltä tämä teidän metdäsästys kuulostaa. Uskoisin että kyseinen henkilö on täysi ihmisten mielikuvituksen luoma myytti.

Mitä taas niihin ihaniin jätkiin tulee. Avatkaa silmänne ja siinä niitä on. Useat pojat/miehet varmasti osoittautuvat ihanemmiksi/romanttisemmiksi kuin ulkoapäin näyttävät. Tutustukaa ihmeessä niihin ujonoloisiin ihmisiin ja saatatte jo löytää kaipaamanne.

• joo, sama ongelma. Mut kylsä onni koht meitäki suosii, hope so (:

• ex-wonderful

Mä olin joskus ns. "ihan jätkä". Sitten opin jotain elämästä, enkä nykyään ole "ihana". Ei olemalla "ihana" pärjää tässä maailmassa.

• beliver

Täydellisiä jätkiä voi löytää kuka tahansa. Kun viimeinkin ihastutte kunnolla, jopa rakastutte, niin huomaatte, että se jätkä on just täydellinen sellasena kun se on. Se ehkä kestää hetken ennen kun sen huomaatte. Antakaa kaikille mahdollisuus, älkääkä olko vaan julkkistenjamallipoikien näkösten miesten perään!
      Ehkä kaikki erosta kärsivät ette voi tällä hetkellä näin ajatella, koska se teidän jätkä ei ollutkaan täydellinen mut hei, ihmiset muuttuu ja se ei sit ollut se ainoo ja oikee kumppani.

• nökö-_-

Kaikki ihanat on saduissa ja leffoissa. :)

• virtsa

sellassii ookkaa

• Poika tuntematon..

Olen ollut aivan yksinäinen kohta 19 vuotta. Ei kaverin kaveria, eikä tietenkään suhteita. En juo enkä polta, urheilen paljon ja elämäntavat kunnossa. Olen vieläpä ajatusmaailmaltani romanttinen ja haluaisin suhteessa vain ja ainoastaan tuottaa tytölle onnellisia hetkiä ja auttaa suhdetta jatkumaan iäisyyteen asti... :3 Kuka tyttö minut täältä ottaisi...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      92
      4706
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      113
      3892
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      202
      3758
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      88
      2169
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      75
      1951
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      79
      1318
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      130
      1202
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      159
      1173
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1075
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      30
      924
    Aihe