Terve, olen parikymppinen nuori nainen joka etsisi rentoa ulospäinsuuntautunutta matkaseuraa, matkakohteella ei ole väliä, äkkilähdöllä mentäis ja vaikka useaan paikkaan/maahan , mut mitä halvemmalla matkustukseen käyttäisi sitä enemmän voisi käyttää elämiseen ja ostelemiseen.. Löytyykö täältä samanhenkisiä ihmisiä jolla olisi hyvät ideat mihin mentäis ja olisi halukas lähtemään reissuun? :)
Nuorella naisella olisi matkaseura hakusessa..
15
921
Vastaukset
- Ipps
Moikka!
Täällä yksi 23-v, joka haluais lähteä äkkilähdöllä jonnekkin lämpimään juhannuksen jälkeen, viikko ois ihanteellinen. Parisuhteessa elän. Harmi vaan, ettei miehellä ole samaanaikaan lomaa. Oon avoin, sosiaalinen ja tykkään tehdä "perusjuttuja" reissussa (auringonotto, shoppailu ym).
Ota yhteyttä [email protected] jos kiinnostaa! - Fallman80
Oisko kiinnostusta lähteä road tripille itä-eurooppaan 8.7 alkaen? Mulla olis auto mut muita kuskeja puuttuu. Laita viestiä [email protected] mikäli kiinnostaa.
- -J-
Moi!
Vieläkö etsit seuraa? Olen 28-vuotias nainen ja musta olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ihan keverimielessä ja nähdä uusia paikkoja. Tykkään juhlia, shoppailla, katsella nähtävyyksiä, ottaa aurinkoa yms. - mnim123
etsin juu, elokuun alussa tai heinäkuun loppupuolella olis tarkoitus lähteä.. tai myöhemmin, kuitenkin pitäisi tietää 3vko ennen että ehdin toivoa töistä vapaata.. :)
- matkustaja122
Hei,
Kiinnostaisko sua lähtee mun kans New Yorkiin syksymmällä? Sinne saa tosi edullisia lentoja ja sitten ajattelin siellä hostellissa yöpyä jotta jää enemmän rahaa nähtävyyksiin ja shoppailuun :) Milloinkohan olet täyttämässä 21? sillä olisi kiva jos olisit myös jenkeissä jo täysi-ikäinen niin voi käydä ulkonakin.. ilmoitttelehan jos kiinnostaa reissu!
Olen myöskin ensi vuoden alussa lähdössä kuukaudeks tai pariks thaimaaseen jos sinne mieli tekee niin seura kyllä kelpaa osaksi aikaa reissua :)
ja olen tosiaan 23-vuotias tyttönen- mnim1
Ota yhteyttä mun sähköpostiin, sieltä mä näen helpommin kirjoituksia ymm.. :)
- aurinkoooooon
Hei,
voi olla että kamu ei pääse lähtemään välimeren lomalle elokuussa joten kiinnostaako sua lähteä ? matka tosiaan maksettu mutta sä voit päästä siivellä ellei sua pelota lähteä matkaan miehen kanssa ;)- mnim1
Mä en kyllä elokuussa taida keretä lähtee.. Muuten olisi ollut tosi jees..
- melli -80
Moi, olisin valmis lähtemään etelänlomalle jo viikolla 31.
Olen 31v. nainen.- bellamire
melli -80! MInä olen lähdössä 4.8 turkkiin alanyaan. olen varanut jo hotellin jne. Olen lähdössä yksin kun mieheni ei saanut lomaa, joten olisi kiva jos saisin jonkun naispuolisen seuraa. olen 20-vuotias tyttö.
- melli -80
Moi, täydennän vähän aiempaa kirjoitustani. Voisin lähteä reissuun parhaiten pe. 29.7. - ti. 2.8. lähtevällä lähdöllä viikoksi. Toivomuksenani naispuolinen,
mieluiten 25-36v. aktiivinen ja positiivinen seura. Tykkään mm. shoppailla, ottaa aurinkoa, katsoa paikkoja & juhlia kohtuudella. - mnim1
Hitsi kun mulla on ollut niin paljon töitä nyt niin en ole täällä kerennyt kirjoitella, mun matkailut siirtyy kyllä syksymmäksi, jonnekkin on pakko päästä.. eli matkustaja122 voisin jopa miettiä tuota nykii. :)
- Tarrie
Moikka!
Tämä 24-vuotias ulospäinsuuntautunut tyttö haluaisi lähteä lomallaan viikolla 34 (22.8 eteenpäin) äkkilähdöllä rantalomalle nauttimaan auringosta, hyvästä ruoasta ja shoppailusta - eli jos et ole vielä päättänyt mihin lähteä niin seura olisi aina tervetullutta yksin reissaavalle tytölle? :)- PolonenH
Moro,
Marmarikseen syyskuun alussa, tai hiukan myöhemminkin, anyone?? Olen 36- vuotias nainen. Laita meiliä: [email protected] - jonnekin
Hei Tarrie!
Oletko jo löytänyt seuraa rantalomalle? Olen samanikäinen tyttö joka haluaisi lähteä jonnekin .
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse894694Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133872Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1913723Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.732123Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.791298- 1301192
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1551147- 531055
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30924