Tämä on sinulle J:

-?????-

Jos sinä oikeasti olet tehnyt kaiken sen, mistä sinua tällä hetkellä epäilen, niin kerro mulle: pitäisikö mun itkeä vai nauraa? Välillä mietin, että olenko tulossa hulluksi. Mutta toisaalta taas olen melko varma siitä, että joku juttu tässä on toisin kun olet kertonut... Yksi kysymys mulla olisi: MIKSI?

27

720

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2+5=?

Sydän tahtoo mitä tahtoo...

• J.....

no mitä sä epäilet että mä olen tehnyt? :)

• -?????-

Epäilen, että olet tehnyt jotain todella kieroa, mutta samalla todella nokkelaa. Jotain, mitä kukaan muu ei ole minulle koskaan tehnyt, eikä varmasti tule koskaan tekemäänkään! Mutta tiedätkö mitä? Olet tainnut aliarvioida minut hiukan - ja voin luvata, ettet pääse tästä yli niin helposti kuin kuvittelit... :)

• seftgyhuijmnb
        -?????- kirjoitti:

Epäilen, että olet tehnyt jotain todella kieroa, mutta samalla todella nokkelaa. Jotain, mitä kukaan muu ei ole minulle koskaan tehnyt, eikä varmasti tule koskaan tekemäänkään! Mutta tiedätkö mitä? Olet tainnut aliarvioida minut hiukan - ja voin luvata, ettet pääse tästä yli niin helposti kuin kuvittelit... :)

Tosta nyt kyllä näkee että olet katkera. Itse olen sen vaiheen käynnyt läpi Katson itsekin tulleeni väärin kohdelluksi.Miten voi asjat nähdä niin eri tavalla ja kuitenkin kokea samalla tavalla.Ei enää käänteisiä täältä eikä syyttelyjä turhia ei ne mihinkään johda asjat vain paisuu . jos vain riittää mielenkiintoa niin juhannuksen jälkeen tavalla tai toisella voisi tavata nyt poistun täältä. toivottavasti tämä meni oikeaan osoitteeseen

• -?????-
        seftgyhuijmnb kirjoitti:

Tosta nyt kyllä näkee että olet katkera. Itse olen sen vaiheen käynnyt läpi Katson itsekin tulleeni väärin kohdelluksi.Miten voi asjat nähdä niin eri tavalla ja kuitenkin kokea samalla tavalla.Ei enää käänteisiä täältä eikä syyttelyjä turhia ei ne mihinkään johda asjat vain paisuu . jos vain riittää mielenkiintoa niin juhannuksen jälkeen tavalla tai toisella voisi tavata nyt poistun täältä. toivottavasti tämä meni oikeaan osoitteeseen

Totta! Olen katkerampi kuin kukaan muu eläväinen tällä pallolla! Varsinkin, jos tämä harha paljastuukin todeksi - niin silloin olen tästä vielä asteen katkerampi!!! Mutta jos ei paljastukaan, niin silloin olen hullu. Olen luvannut itsellleni, että tällöin hakeudun hoitoon. Ja tämä on tosi! :D

• Kahden hullun matka

Olen tässä avoimin mielin liikkeellä on mullakin omat epäilykseni .Jotkut asjat taistelevat keskenään niitä kun pyörittelee päässään niin tuntuu että eihän tässä mitään tolkkua ole .Kaiken sen mistä epäilet minua, mitähän se pitää sisällään en nyt kuitenkaan ala arvailemaan mitä lienee ehkä perusteltua . Ei tästä vastikkeesta ollut tarkoitus tehdä käänteistä niin vain kävi .Miksikö vain ja ainoastaan jos tunnet samoin kuten minä oikeista syistä siks ei muuten . Aikaa kulunut kyllä näistä pystyy puhumaan aikuisten lailla

• Pelkkää diipadaapaa

Kaiken kiusanteon takana on eräs Anne-Mari. Näin se todellisuudessa on.
      Mut kyllä hän varmasti tietää sen mihin sellaiset touhut voi johtaa..
      Ja luulenpa ettei hän ihan tuntematon poliiseille taida olla.

• pyh.

Ei Anne-Mari vaan Tuuli Maria! Lakkaa toi pilkan kiusan teko.

• Pelkkää diipadaapaa

Ei ole mitään kiusantekoa. Tuo kyseinen Anne-Mari on itse ollut se kiusantekijä.
        Jos vähän vinkkaan niin on tullut ilmi aika pahalla tavalla et hän on joidenkin aika ikävien asioiden takana. No, on siinä se hyvä puoli et poliisi aika pian selvittää sellaiset asiat.
        Mistään Tuuli-Mariasta en ole ikinä kuullutkaan eikä kuulosta mitenkään todelliselta nimeltäkään.

• Korjaan vähän..

On tullut ilmi asioita oikeassa elämässä aika ikävällä tavalla.. Ja et hän on niiden takana.
      En kirjoittanut tuota edellistä kommenttia omalta koneelta niin ei tullut ilmaistua asiaa parhaalla tavalla.

• Pelkkää diipadaapaa

Oli tuo siis lisäys omaan kommenttiini. Tuli väärään kohtaan jostain syystä.

• Pelkkää diipadaapaa
        Pelkkää diipadaapaa kirjoitti:

Oli tuo siis lisäys omaan kommenttiini. Tuli väärään kohtaan jostain syystä.

Enkä ole siis kukaan J-niminen henkilö. Jo aloituksessa väännetään asia päälaelleen. En usko et niiden kiusantekojen takana olisi kukaan J-niminen ihminen.

• Eräs J

Kuten sanoin, sain jo selville mitä halusin. Olen paljon viisaampi mitä kuvittelet.

Tosiasia on se, että en ikinä enää halua kuulua sun sairaaseen maailmaan.
      Menneet on menneitä. Onneksi. Mission accomplished.

Tämä jää mun viimeiseksi kommentiksi tänne. Hyvästi palstat.

• sivusta kommentti

Sinä tuskin olet oikea henkilö kirjoittamaan mistään sairaasta, etköhän mielummin nuuskisi omat nurkkasi ensin ennekuin kirjoittelet kenekään sairaasta maailmasta.

• tiedät varmaan kuka

sun tuskin kantsii toisille sanoa että niillä on sairas maailma, kattele vaan sitä omaa touhua ,niin se vasta on sairasta vai onko oma malka silmässä kasvanut niin suureksi ettet sitä enää huomaa, sitä paitsi ethän edes tiedä minun asioista niin paljoa, että voisit noin sanoa koska en levittele asioitani kaikille.

• hah hah haa

Jii käy itelle antaan plussia kirjoitukseen kun muut ei niitä anna, tervemenoa vaan toiselle palstalle kunnes palajat tänne takas.

• Jii.(nainen)
        tiedät varmaan kuka kirjoitti:

sun tuskin kantsii toisille sanoa että niillä on sairas maailma, kattele vaan sitä omaa touhua ,niin se vasta on sairasta vai onko oma malka silmässä kasvanut niin suureksi ettet sitä enää huomaa, sitä paitsi ethän edes tiedä minun asioista niin paljoa, että voisit noin sanoa koska en levittele asioitani kaikille.

Tuskinpa tietää kuka olet, tuskin sinäkään tiedät kuka tuo on, jolle vastasit. Ei täällä kukaan tiedä keitä me ollaan. Joskus voi melkein oman itsenkin kadottaa, ja miettiä kukas se minä olen? Eikö tuonkin kaltaiset asiat, mitä sinäkin tuntemattomalle henkilölle tässä sanot luullen häntä joksikin tuntemaksesi, kannattaisi kertoa kohteelle itselleen ihan henk.koht. ja suoraan? Silloin viesti ainakin menee perille... Minusta jotenkin tuntuu kun luin kommenttisi, että Sinulla ainakin on sellainen olo, että kaikkea et ole jollekin tietylle j-henkilölle saanut selväksi tehtyä. Ilmeisesti aika negatiivisesti hänestä ajattelet ja tahtoisit päästä sanomaan hänelle mitä ajattelet. No kerro se hänelle suoraan, niin pääset tuostakin mustasta möykystä, mikä sisälmyksiäsi kaikesta päätellen kalvaa... Et sinä muuten siitä pääse.

• kyllä hän tietää
        Jii.(nainen) kirjoitti:

Tuskinpa tietää kuka olet, tuskin sinäkään tiedät kuka tuo on, jolle vastasit. Ei täällä kukaan tiedä keitä me ollaan. Joskus voi melkein oman itsenkin kadottaa, ja miettiä kukas se minä olen? Eikö tuonkin kaltaiset asiat, mitä sinäkin tuntemattomalle henkilölle tässä sanot luullen häntä joksikin tuntemaksesi, kannattaisi kertoa kohteelle itselleen ihan henk.koht. ja suoraan? Silloin viesti ainakin menee perille... Minusta jotenkin tuntuu kun luin kommenttisi, että Sinulla ainakin on sellainen olo, että kaikkea et ole jollekin tietylle j-henkilölle saanut selväksi tehtyä. Ilmeisesti aika negatiivisesti hänestä ajattelet ja tahtoisit päästä sanomaan hänelle mitä ajattelet. No kerro se hänelle suoraan, niin pääset tuostakin mustasta möykystä, mikä sisälmyksiäsi kaikesta päätellen kalvaa... Et sinä muuten siitä pääse.

älä sinä siitä huolehdi, kyllä hän tietää, eikä meillä sen vuoksi ole enää mitään tekemistä keskenämme, mutta hänellä on vain ilkeä tapa haukkua toisia sairaiksi ja milloin jonkin sortin hulluiksi näin yleisesti, itsessäänhän hänessä ei tietty ole mitään vikaa.

• Jii.(nainen)
        kyllä hän tietää kirjoitti:

älä sinä siitä huolehdi, kyllä hän tietää, eikä meillä sen vuoksi ole enää mitään tekemistä keskenämme, mutta hänellä on vain ilkeä tapa haukkua toisia sairaiksi ja milloin jonkin sortin hulluiksi näin yleisesti, itsessäänhän hänessä ei tietty ole mitään vikaa.

Ai jaa... No jos sanot niin yritän uskoa sitten... Minusta tosin tuosta viestistä, johon vastasit ei voi mitenkään päätellä, kuka sen olisi kirjoittanut, kun eihän siinä ole ees kerrottu, onko hän mies vai nainen. Ainoa jonkin tapainen tunniste on tuo nimikirjain, ja j-alkuisia miesten- ja naistennimiä on hirmu paljon... Mutta jos olet varma asiastasi, niin olkoon sitten niin.

• Jii.(nainen)

Ja olikohan tämä miehelle vai naiselle tarkoitettu? Eikö noin sekavan kysymyksen, jossa ei ole päätä eikä häntää, olisi voinut kysyä henkilöltä itseltään? Hän ehkä olisi silloin osannut vastatakin... Me muut Jiit vain ihmetellään että mitä hel...?

• -?????-

Miehelle tarkoitettu - sellaiselle sairaalle, mutta kiehtovalle yksilölle.

• -?????-

Vielä lisään: Kysyisin henkilöltä itseltään mieluusti, mutta tämä hännäkäs ei pysy hetkeäkään aloillaan. Lisäksi hän luo nahkansa kuin mikäkin käärme... Usko pois, olen ollut itsekin ihan että mitä hel...???

• Jii.(nainen)
        -?????- kirjoitti:

Vielä lisään: Kysyisin henkilöltä itseltään mieluusti, mutta tämä hännäkäs ei pysy hetkeäkään aloillaan. Lisäksi hän luo nahkansa kuin mikäkin käärme... Usko pois, olen ollut itsekin ihan että mitä hel...???

Ok... No kiitos selvityksestä, mutta ei tuossa ole vieläkään mitään järkeä... "Luo nahkansa"? Tarkoitatko jotain henkisen puolen juttuja, vai muuttaako se ulkoista habitustaan tuosta vaan, sillain ettei oma äitikään tunnista jos vastaan tulee?

• ....................

No mitä mun olis pitänyt tehdä? Mitä sä sekoilet?

• Ota rauhassa..
      • j.....

pieni lisäselvennys rauhoittaisi varmasti ;)

• ???????????

Sulla ei ole muita kuin persejuttuja.Ällöttää oikein.

Pystytkö tuntemaan kanssaihmisiäsi kohtaan mitään myönteisiä tunteita, vai ovatko ihmissuhteet sinulle alistamista ja kiusaamista?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      117
      8063
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      135
      5353
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      32
      3641
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      124
      3574
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2604
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1896
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      357
      1544
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      97
      1540
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      70
      1406
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe