Missä sinä piileksit?

mie60++s

Kun olin kävelyllä, et ollut huomaavinasikaan. Kun oli kirjastossa ja etsin uutta lukemista itselleni, et tullut neuvomaan. Kun olin kahvilassa ja pöydässäni oli vapaita paikkoja, et tullut kysymään, anteeksi saakohan tähän istahtaa? Kun olin ruokakaupan kassajonossa, et edes vahingossakaan töytäissyt minua, vaikka siihen olisikin ollut mahdollisuus kenenkään muun huomaamatta.

Kun olin tavaratalossa ja kiinnostunut makuni mukaisesti minua innostavasta paidasta, et edes ohimennen voinut huomauttaa, että siinähän on kiva väri, se sopii sinulle. Kun seisoin yksinäni bussipysäkillä, et voinut hiljentää vauhtia, etkä edes hieman raottaa sivuikkunaa kysyäksesi minulta, minne matka?

Kun olin ostamassa teatteri- ja konserttilippuja ja sanoi olevani eläkkeellä, et huikannut, hällä väliä! Kun menen sienestämään ja marjaan, et ole tarjoutunut seuralaiseksi.

Missä sinä piileksit, nainen?

79

166

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "###"

Näinhä mie siut. Mutku mie oon varattu, ei sillo voi! Mitä ihmisetkii sannoo.

• Sanoista tekoihin

Missä on aloitekykysi mies? Ihmettelet, miksi naiset eivät tee sinulle ehdotuksia tavallisissa arjen askareissa. Koska kirjoittelet tällä palstalla, oletettavasti haet tämänikäistä seuraa. Jo se on harvinaista.

Useimmat tämän ikäluokan naiset on kasvatettu sellaisiksi,että vain tietyn ammatin harjoittajat tarjoutuvat noin vaan tuntemattomille miehille seuraksi yleisillä paikoilla. Se oppi istuu lujassa. Siksi tme tanssimme,koska tutustuminen on niin helpompaa - ainakin, jos sitä vertaa arjen tilanteisiin. Samasta syystä tämän ikäluokan naiset runoilevat ja kirjoittavat. Tulossa on siltä suunnalta iso buumi,kunhan tässä vielä vanhetaan ja miehet entisestään harvenevat. Sublimoida osataan hyvinkin.

Sanot ehkä, että et osaa tanssia: ei meistä moni muukaan. Lattialle silti sovitaan. Harva tansseihin pelkästään tanssimaan menee. Tuttavanaiset eivät koskaan kerro varsinaisesta tanssimisestaan vaan siitä, moniko haki tanssimaan eli montaako miestä kiinnosti kyseinen lady.

Et-lehdellä on netissä ystävänhakupalsta. Osoitetta en osaa antaa, mutta menepä kyseisen lehden sivuille. Sieltä varmasti löytyy apua. Miksi et kokeilisi? Lehteä lukee tämä ikäluokka ja seuranhakuisia naisia on tarjolla ympäri Suomen. Valinnanvaraa on. Sananköyttöhän sinulta sujuu.

Jos miehelle on aloitteiden teko vaikeaa, ei se sen helpompaa ole naisillekaan. Jos taas on, ei sellainen nainen tai mies ei seuraa vailla olekaan. Mutta aina kannattaa yrittää, koska haaveilu on vain haaveilua. Jos juttusi on provo ja näitä "hauskoja piloja", risuja siitä.

• mie sanon sull sie,

Kuika päättelet että mies, luien mie ja sanassa mie ei tule esille nainen vai mies.

Tansseista ole kaikki löytänyt(naiset) ja yksi kerrallaan suhteet.

Olisinko päässyt "satamaan" luulen niin. Monta muistoa elämään 12/kk.

• mennään onnikalla

Minuakin harmittaa, kun tapaan avaajan kuvaaman miehen. Hän on mukava, mutta auttamattoman saamaton. Joten yritykseni keskustella hänen kanssaan tyssäävät siihen; hän on hiljaa, joten en osaa sanoa toivooko hän minun jatkavan juttelua vai menevän pois. Tyrkky en halua olla enkä tuppautuva, mutta joskus ihmettelen matkatessani esim bussissa: Miksi ihmiset istuvat tuppisuina tuijottaen ulos, kun taas ulkomailla syntyy hauskojakin keskusteluja vieressä istuvan matkustajan kanssa?

• bibimbap

Kuvittelen sinut siksi harmaatakkiseksi mieheksi joka alta kulmien-vaivihkaa katselee naisten peppuja bussipysäkillä, pullanmuruja viiksissään, likaista kangasnenäliinaa taskuunsa tunkien.
      Se hiljainen mies joka kulkee sen näköisenä kuin haluaisi anteeksipyytää olemassaoloaan, huomaamattomana.

Me vauhdikkaat naiset emme ehdi hälle kättä nostaa, sillä olemme jo ohi, ennenkuin huomaamme.
      Kas Virtanenhan se siinä.

Seuraavan kerran kun näen Virtasen hän kulkee jo rollaattorin kanssa ja minä mietin, niin se aika kuluu.

Joskus sitten näen hautajaisilmoituksen ja mietin ohimennen, että mihinkähän se kuoli, mutta enhän oiekastaan tuntenut koko miestä, liekö oli edes naimisissa

• tämä on totta

Ehei, nyt meni väärin; hän on fiksu, eläkkeellä oleva ja joku aika sitten leskeksi jäänyt tai jopa vanhempana eronnut, omissa oloissaan viihtyvä ja omillaan toimeentuleva joskus yksinäiseksi itsensä tunteva ihminen. Mutta hän ei ole tottunut olemaan keskipisteenä tai höpöttelemään suuna päänä. Tosiasia on, että hän voi olla mies tai nainen.

• Kirjoitustyyli on kyllä ihan naisellinen, ainakin kun mietin omaa tyyliäni.
        H.

• mie tai sie
        hunksz kirjoitti:

Kirjoitustyyli on kyllä ihan naisellinen, ainakin kun mietin omaa tyyliäni.
        H.

Kuka hän mahtaa olla, heikkous suomenkielessä.

• ????

Ööö? nimimerkki mies60 ?

• het tänne
        mie tai sie kirjoitti:

Kuka hän mahtaa olla, heikkous suomenkielessä.

Eiköhä myö laiteta arvauskisa pystyyn, siinähä meil aika mukavast mänee.
        Kaik luulotautiset nyt arvailemaa.

• mie60++s

Arvasit aivan oikein. Päättelit johdonmukaisesti. Olen juuri kuvaamasikaltainen. Ainakin melkein. Ja Mies.

Tanssiakin osaan. Jotenkin. enkä ole tuppisuu.

Olen vain pannut merkille, että ikäiseni naiset useimmiten vain mutrustavat suutaan, katsovat ylimalkaisesti ( jos katsovat ) ja hankalimmissa tapauksissa alkavat syyttelemään ahdistelusta. silloin kun ikäiselleen naiselle täysin tuntemattomana jotain yrittää turnoida.

Näen sen heidän kasvoiltaa. Mitä ukko, äijänköriläs, he kenties tuumailevat.
        Kuitenkaan en kulje tuulipuvussa, enkä verkkareissa, enkä lökäpöksyissä.

Missä olet sinä, nainen? Anna edes pieni hymy!

• bibimbap
        mie60++s kirjoitti:

Arvasit aivan oikein. Päättelit johdonmukaisesti. Olen juuri kuvaamasikaltainen. Ainakin melkein. Ja Mies.

Olen vain pannut merkille, että ikäiseni naiset useimmiten vain mutrustavat suutaan, katsovat ylimalkaisesti ( jos katsovat ) ja hankalimmissa tapauksissa alkavat syyttelemään ahdistelusta. silloin kun ikäiselleen naiselle täysin tuntemattomana jotain yrittää turnoida.

Älä ruinaa.
        Se ei ole ollenkaan fiksu piirre miehessä.
        Vielä pahempi jos sitä vaadit.
        Tee jotain sen eteen että hymyilyttäisi!

• bibimbap kirjoitti:

Älä ruinaa.
        Se ei ole ollenkaan fiksu piirre miehessä.
        Vielä pahempi jos sitä vaadit.
        Tee jotain sen eteen että hymyilyttäisi!

Minustakin ruinaava mies on inhotus.
        Joteskin pitäs olla tyyliä.
        H.

• maarina1*
        mie60++s kirjoitti:

Täällä.......))

• soittakaa ny eres
        hunksz kirjoitti:

Minustakin ruinaava mies on inhotus.
        Joteskin pitäs olla tyyliä.
        H.

Päivän naurut, ai sä et ruinaa ;DDD

• bibimbap
        maarina1* kirjoitti:

Täällä.......))

Heittele heittele syöttiä.
        Voihan se mies napatakin.
        Mutta jos suoraan esittäist tälle upealle uroolle tarjouksen, niin sen olisi helpompi punnita etuja ja haittoja.
        Että sisältyisikö tarjoukseen avio, yhdessäasuminen, ruuat, lämpimät tohvelit jne.
        Nykyisin kun pitää niin yksilöidä mitä tarjotaan ja mitä ostetaan/hyväksytään?

• lejanna
        het tänne kirjoitti:

Eiköhä myö laiteta arvauskisa pystyyn, siinähä meil aika mukavast mänee.
        Kaik luulotautiset nyt arvailemaa.

Luulo/kuulotauti on palstan pahin vitsaus, noo, olinko se minä, vai olitko se sinä, ka mitä hää??
        Mitataan pilkkujen pituus, niin jospa saamme vastauksen kipeimpiin kysymyksiimme?
        .

• Sanoista tekoihin
        mie60++s kirjoitti:

Tuota noin, missä mahdat olla eli missä päin Suomea? Minäpä kerron sinulle eismerkin päälle kuusikymppisen miehen juttelusta. Tämä tapahtui ja tapahtuu edelleen Itähelsinkiläisissä liikennevälineissä ellei kuvaamani mies ole kuolla kupsahtanut. Toivottavasti ei.

No niin, hän on pitkä, tukka jo valkoinen, hoikanpuoleinen, sanoisinko raamikas, mutta ei varsinaisesti komea. Siististi ja enempi sporttisesti pukeutunut.. Mies astuu bussiin tai metrojunaan ja istahtaa jonkun naisen viereen, yleensä iäkkäämmän. Toki hän on täysin selvä ja osaa olla niin herrasmiehen elkein varustettu, että naiset ihastuvat - poikkeuksetta. Jutut alkavat näin:

Mies sanoo naiselle: " Sinä olet varmaan minua paljon nuorempi, kun ei ryppyjäkään ole ja olet niin pirteän oloinen. Älä nyt loukkannnu, kun tässä puhelen. Minulla on sellainen tapa enkä mitään pahaa tarkoita. Näin matka taittuu mukavasti - vai mitä? Mitä mieltä olet Vantaajoen kunnosta ( tai uudesta ostoskeskuksesta tai päivän politiikasta tai eläkeläisasioista jne.) Jolei tämä sytytä: "Jokos olet viettänyt kesälomaa? Minä olin ....."

Minusta on ollut hauskaa seurata naisten reaktioita. Ovat ensin hämilllään, mutta ulkonäön kehuminen on se pointti, joka saa naisten silmät kimaltelemaan, hymyn huulille ja onpa joku punastunutkin. Monellekaan ei selvästi ole pitkään aikaan oltu viehättävästi kohteliaita. Kaikki näkemäni vastaavat hänelle innokkaasti ja juttua riittää.

Jossakin välissä mies pääsee pysäkilleen ja poistuu. Jos hän olisi kysynyt tapaamista joskus jolloinkin, useimmat olisivat mieluusti jatkaneet juttua myöhemminkin. Mutta mies haluaa vain jutella. Naiset ikäänkuin puhkeavat hetkeksi kukkaan. Mies ei kuitenkaan ole lipevä.

Sama kaava toimii myös nuoremmille naisille. Olen seurannut sivusta, kun hän on mennyt juttuineen parikymppiseen naisporukkaan, joka oli matkan lopussa aivan lääpällään. Jopa puhekieli sai ykskaks siistimmmän asun. Se on kuin taikaa.

Täällä Helsingissä me vastaamme, kun joku juttelee. Täällä on elämä sen verran kovaa, että ystävällisyyttä ja juttuseuraa ei karteta, jos sellaista osuu kohdalle. Kokeile. Kaavanhan tuossa näet ja se toimii. Harjoitus tekee mestarin lajissa kuin lajissa.

• n.bomi.....
        Sanoista tekoihin kirjoitti:

Tuota noin, missä mahdat olla eli missä päin Suomea? Minäpä kerron sinulle eismerkin päälle kuusikymppisen miehen juttelusta. Tämä tapahtui ja tapahtuu edelleen Itähelsinkiläisissä liikennevälineissä ellei kuvaamani mies ole kuolla kupsahtanut. Toivottavasti ei.

No niin, hän on pitkä, tukka jo valkoinen, hoikanpuoleinen, sanoisinko raamikas, mutta ei varsinaisesti komea. Siististi ja enempi sporttisesti pukeutunut.. Mies astuu bussiin tai metrojunaan ja istahtaa jonkun naisen viereen, yleensä iäkkäämmän. Toki hän on täysin selvä ja osaa olla niin herrasmiehen elkein varustettu, että naiset ihastuvat - poikkeuksetta. Jutut alkavat näin:

Mies sanoo naiselle: " Sinä olet varmaan minua paljon nuorempi, kun ei ryppyjäkään ole ja olet niin pirteän oloinen. Älä nyt loukkannnu, kun tässä puhelen. Minulla on sellainen tapa enkä mitään pahaa tarkoita. Näin matka taittuu mukavasti - vai mitä? Mitä mieltä olet Vantaajoen kunnosta ( tai uudesta ostoskeskuksesta tai päivän politiikasta tai eläkeläisasioista jne.) Jolei tämä sytytä: "Jokos olet viettänyt kesälomaa? Minä olin ....."

Minusta on ollut hauskaa seurata naisten reaktioita. Ovat ensin hämilllään, mutta ulkonäön kehuminen on se pointti, joka saa naisten silmät kimaltelemaan, hymyn huulille ja onpa joku punastunutkin. Monellekaan ei selvästi ole pitkään aikaan oltu viehättävästi kohteliaita. Kaikki näkemäni vastaavat hänelle innokkaasti ja juttua riittää.

Jossakin välissä mies pääsee pysäkilleen ja poistuu. Jos hän olisi kysynyt tapaamista joskus jolloinkin, useimmat olisivat mieluusti jatkaneet juttua myöhemminkin. Mutta mies haluaa vain jutella. Naiset ikäänkuin puhkeavat hetkeksi kukkaan. Mies ei kuitenkaan ole lipevä.

Sama kaava toimii myös nuoremmille naisille. Olen seurannut sivusta, kun hän on mennyt juttuineen parikymppiseen naisporukkaan, joka oli matkan lopussa aivan lääpällään. Jopa puhekieli sai ykskaks siistimmmän asun. Se on kuin taikaa.

Täällä Helsingissä me vastaamme, kun joku juttelee. Täällä on elämä sen verran kovaa, että ystävällisyyttä ja juttuseuraa ei karteta, jos sellaista osuu kohdalle. Kokeile. Kaavanhan tuossa näet ja se toimii. Harjoitus tekee mestarin lajissa kuin lajissa.

Da, harazoo olet oikeassa. Naiset ovat ihmeellisiä hyvin monella tavalla, tietenkin miehiä samalla mitalla. Yleensä näen ihmisen jo ulkoapäin kuka hän on ilman puhumatta, vielä paremmin tanssissa, tunten läheisyyden ilman sanoja, tietenkin hölmön aivot ovat sanoilla hallittavissa, olemus siinä sitten määrää.

• minäkö masentunut?

Minäpä aloitin jutun marjametsässä aivan tuntemattomien kanssa. Siinä he kulkivat kamerat kaulassa, joten kysäisin, että missäs teidän marjaastiat on?

Ei olisi pitänyt kysellä, sillä aikamme juteltuamme niitänäitä he paljastuivatkin lehtimiehiksi/naisiksi ja olivat tekemässä juttua lehteen. Enhän tohtinut kieltäytyä, koska jututkin oli jo kerrottu.

Nyt,....jos muistan....pidän suuni kiini. Joskus se vain on niin vaikeaa, sillä olen juuri se nainen, joka itsekseen hymyilee ja voi kysäistäkkin jotain. Usein minulle jopa vastataan muutakin, kuin hyvästi! Joskus jopa nähdään taas.

• mie60++s

Ai, että ruinaan - pois se minusta ja minä siitä! Pitäisikö minun muuttaa tapojani ja ruveta peräti vonkaamaan - ruinaaminenhan ei arv. naisten mielestä ole ollenkaan fiksu piirre miehessä. Onko tyylikästä mennä suoraan asiaan, ehdotella ja sanoa mitä oikeastaan tekee mieli?

Sellaisestako te naiset itseasiassa pidättekin. Sekö on miehekästä?

Kuvitteletteko te, että 6 mies ei osaa edetä tyylikkäästi silloin kun kohtaa Naisen. Isolla kirjaimella. Olen kulkenut läpi sellaisenkin tien. Se on kivikkoinen, muitkainen ja karu. Parhaimmillaan se johtaa täydellisyyteen, harmoniaan.

Nainen pyrkii pyrkimistään tasavertaiseksi miehen kanssa tässä yhteiskunnassa. Missä olet sinä, nainen, joka tulee puolitiehen miestä vastaan?

• Tässähän minä......))

• Tuntuu siltä että tässä tuli esiin se aloituksen alkuperäinen aihe....
        Nyt naiset, raapikaa rakennekynnet irti!! :) :)
        H.

• 100% tosi

Olet oikeassa ja pääasiassa naiset suomessa hakevat ukkomiesten seuraa tai etelän matkoilla suoraa toimintaa.

• hunksz kirjoitti:

Tuntuu siltä että tässä tuli esiin se aloituksen alkuperäinen aihe....
        Nyt naiset, raapikaa rakennekynnet irti!! :) :)
        H.

Ei ole rakenne kynsiä.

• meeriamanda
        100% tosi kirjoitti:

Olet oikeassa ja pääasiassa naiset suomessa hakevat ukkomiesten seuraa tai etelän matkoilla suoraa toimintaa.

Äläpä viiti yleistää, siitä on pitkä aika kun Kalevi Keihänen aloitti nämä etelään kuskaamiset. Muistan kuulleeni samantapaisia juttuja, se nyt vaan ei ole enää tätäpäivää. Nykyajan naiset ovat hyvin itsetietoisia, maamme ei ole enää mikään takapajula, olemme tottuneet erilaisiin ihmisiin kautta maapallon.

Ukkomiehiin päätyvillä lienee oma moraalinsa, sekin on aikans tavallista tänäpäivänä.
        Maailma muuttuu, voi itse päättää jääkö vanhoja muistelemaan vai elääkö tässä ja nyt.
        Minä en ainakaan ala ketään kivittelemään, kunhan pysyy kaukana minun tontiltani! :))

• Meriläinen
        100% tosi kirjoitti:

Ai naiset vai :))
        Sehän on kääntynyt täysin toisin päin.
        Tai jos oikeesti puhutaan niin yhtälaisesti taitaa löytyä molemmista.
        Pääasiassa täälläkään ei ole paljon naaisia kenellä olis ulkolainen mies, edes ystävänä.
        Mutta on paljon miehiä joilla Thaikku joko vaimona tai sitten käyvät Tahailailemassa jatkuvasti.

• Meriläinen
        Meriläinen kirjoitti:

Ai naiset vai :))
        Sehän on kääntynyt täysin toisin päin.
        Tai jos oikeesti puhutaan niin yhtälaisesti taitaa löytyä molemmista.
        Pääasiassa täälläkään ei ole paljon naaisia kenellä olis ulkolainen mies, edes ystävänä.
        Mutta on paljon miehiä joilla Thaikku joko vaimona tai sitten käyvät Tahailailemassa jatkuvasti.

Siis Thailailemassa Thaimaassa.

• meeriamanda
        Meriläinen kirjoitti:

Siis Thailailemassa Thaimaassa.

Joo, tuo taikku on nyt miesten villissä :)) Tarkoitin joskus -70 luvulla puhuttiin Espanjaan menevistä perheellisistä aviovaimoista joita rantapojut sitten rahaavastaan pyöritteli, niitä juttuja oli tosipaljon...lehdissä ja ite kuulin kun olin kippolassa duunissa.

Kuten jo sanoinkin et on jokaisen oma moraali mitä sallii tapahtuvaksi, tuo naisten gigolojuttu on aikoja sitten tullut tiensä päätökseen! :)

• Meriläinen
        meeriamanda kirjoitti:

Joo, tuo taikku on nyt miesten villissä :)) Tarkoitin joskus -70 luvulla puhuttiin Espanjaan menevistä perheellisistä aviovaimoista joita rantapojut sitten rahaavastaan pyöritteli, niitä juttuja oli tosipaljon...lehdissä ja ite kuulin kun olin kippolassa duunissa.

Kuten jo sanoinkin et on jokaisen oma moraali mitä sallii tapahtuvaksi, tuo naisten gigolojuttu on aikoja sitten tullut tiensä päätökseen! :)

Mä laitoinkin ton vastauksen tolle "100% tosi" nimimerkille.
        Onhan täällä sitten toinen vaimoehdokas tuolta itärajan takaa mitä löytyy paljon miehiltä.
        Tuntuu vaan jotkut miestyypit näkevän sen menneen eikä ollenkaan tätä nykyistä totuutta.
        Mutta kuten sanoit on jokaisen oma asia.
        Myöskin sitten niitten naisten jotka käy hakemassa "rakkautta" jostain muualta, kun sitä ei täältä löydy.

• meeriamanda
        Meriläinen kirjoitti:

Onhan täällä sitten toinen vaimoehdokas tuolta itärajan takaa mitä löytyy paljon miehiltä.
        Tuntuu vaan jotkut miestyypit näkevän sen menneen eikä ollenkaan tätä nykyistä totuutta.
        Myöskin sitten niitten naisten jotka käy hakemassa "rakkautta" jostain muualta, kun sitä ei täältä löydy.

Totta turiset :) Ja silloin aikoinaan se oli niin uutta, outoa , monikaan ei kirkonkylää pidemmällä ollut käynyt---lehdillä oli uusi juorukohde jne...

Nyt se on hyvin tavanomaista piipahdella kaukomaille tai viikonlopuksi minne mielii ettei kiinnosta lehdistöä ellei nyt jonkuntasoinen julkkis ole.

Katkeruus on monella lujassa, kerran petetty olettaa ja yleistää liiankin herkästi.

• 100% näin on.
        Meriläinen kirjoitti:

11 kuukautta vanhoja kokemuksia. Mitä tulee itärajaan on miehiä muuttanut sinne Pietariin jos on suomalaisiin naisiin uskomista.

Thainaisia on täällä aviossa hyvin paljon on vain, että itä- tai thainaisia en halua enkä suomalaisia, norjassakin si och så.
        Ei tarvitse enää etsiä.

Tosiaan hyviä vapaita naisia olisi hyvin paljon tarjolla.

• Meriläinen
        100% näin on. kirjoitti:

11 kuukautta vanhoja kokemuksia. Mitä tulee itärajaan on miehiä muuttanut sinne Pietariin jos on suomalaisiin naisiin uskomista.

Thainaisia on täällä aviossa hyvin paljon on vain, että itä- tai thainaisia en halua enkä suomalaisia, norjassakin si och så.
        Ei tarvitse enää etsiä.

Tosiaan hyviä vapaita naisia olisi hyvin paljon tarjolla.

Varmaan meistä iso osa on kerinnyt pettyäkin sekä miehiin että naisiin tähän ikään tullessa.
        Siihen tuskaan ja mahdolliseen vihaan ei vain kannata jäädä kiinni koska sillä satuttaa vain ja ainoastaan itseään, ja mahdollisia läheisiään.
        Paras kosto on jos sellaista alkaa miettimään se että tekee omasta elämästään mahdollisimman hyvän ja unohtaa koko petturin.
        Maailmalla on kuitenkin paljon tarjottavaa jos aukaisee silmät.
        Ainakin mun kohdalla on käynyt näin, eikä se ensin ollut mitenkään helppoa :))

• bibimbap

Oletko ajatellut että jos ottaist huomioon sen toisenkin osapuolen, etkä olisi koko ajan minä minä?
        Sinä olet naista hakemassa?virtuaalisesti? silti kaikki mitä osaat sanoa on minä, minä kyllä, minä en, minä haluan?

Jokainen ihminen haluaa tuntea itsensä halutuksi ja arvostetuksi.Eihän tämä hyvänen aika mikään lihatiski ole.
        Jotta joku voisi astella kurasaappialla sisään ja sanoa haluan kilon maksaa.

Mies joka kuuntelee naistaan ja ottaa huomioon, kerää pisteet kotiin.Hyvin yksinkertaiset ovat avaimet onneen ja se on molemminpuolinen kunnioitus ja arvostus.

Sinä, sinä, tulit lihapalaa hakemaan ja kiukustut kun sellaista ei kukaan eteesi aseta.

• Pirre*

Miepä tiijjän, - hän asuu yksiössään, ja on yhtä yksinäinen kuin Sinäkin, - tyttäreni anoppi ja tosi ihana ihminen..saanko esitellä Siut hänelle? :)

• Esittele Jm:lle

Ei ku mulle . Olen huono kirjoittamaan,mutta hyvä puhumaan ja muutenkin kiva,ihan mahtava mies. Kyl siä tiiät. Pirre,etkö tiiäkkii ?

• bessie*

En piileksi. Joskus jopa yritän olla juuri miehen katseen kohde.

Tietysti en ole huomaavinanikaan, mutta huomaan kyllä kaiken, aivan takaviistosta sivusilmällä katsoenkin.

En ikinä kysy lupaa "istahtamiseen". Mikäli katson tarpeelliseksi edes kysyä, kysyn "onko tämä paikka vapaa".

Ei johtuisi mieleenikään töniä ketään harkitusti, "kenenkään muun huomaamatta" ruokakaupan kassajonossa! Jos olen valinnut sinut uhrikseni, saatan kyllä "tönäistä" sinua vaikka pehmeän kimmoisalla rinnallani, esim. baaritiskin tai pelipöydän ympärillä olevassa ruuhkassa.

Miesten vaateosastoilla harvoin liikun, enkä ainakaan noteeraa miestä, jonka mielestä paita voi olla innostava.

Tarjoan kyllä kyytiä maaseudulla ajaessani, varsinkin jos on katokseton pysäkki ja rankkasade.

Miksi lähtisin erottelemaan ihmisiä sanomalla eläkkeellä olemisen johdosta "hällä väliä", kun sillä ei ole minulle mitään merkitystä.

Marjastamaan en tarjoudu, koska en osaa tai viitsi poimia marjoja. Sienireissulle tarjoutuminen ei ole ollenkaan pois laskuista.
      Miehen iskemiseen käytän kyllä tehokkaampia täsmäaseita.

Kannattaa mennä paikkoihin, joissa yleensäkin seuraa haetaan. Ruokakaupoissa, bussipysäkeillä, marja- ja sienimaaston reunoilla tai vaateosastoilla norkoilu on melko tehotonta hakuammuntaa.

• Mie missään piileskele, kotona olen, tule käymään niin mie keitn sulle kahvit.
      Kakkuakin saat.

Olen innokas juttelemaan ihmisten kanssa, myös vanhempien herrasmiesten, aihetta ja asiaa ei tarvitse kaukaa hakea, aina löytyy jutunjuurta.

• Elä nyt sinäkin. Minä jo ehokkaaks aloin, vaan ei ole mitään kuulunut....

• 64++++-.,...,.

Tosiaan tämä palsta on ihania naisia täynnä, toivottavasti näin ennen Juhannusta löydätte toisenne.

• maarina1 kirjoitti:

Elä nyt sinäkin. Minä jo ehokkaaks aloin, vaan ei ole mitään kuulunut....

Hänellä on nyt valinnanvaraa, miettii tietysti kenet huolii.
        Minulla kyllä on jo yksi joten jos valitsee sinut, niin en murehdi. :)

• Anceli kirjoitti:

Hänellä on nyt valinnanvaraa, miettii tietysti kenet huolii.
        Minulla kyllä on jo yksi joten jos valitsee sinut, niin en murehdi. :)

Niinpä, minä olen VAPAA! Anteeksi huutoni....

• Pirre*

Onnea Anceli - kakkupäivän johdosta :))

• maarina1 kirjoitti:

Niinpä, minä olen VAPAA! Anteeksi huutoni....

Noh, noh, otetaas nyt rauhallisesti. :)
        Minä luovutan ihan suosiolla (pelottavan kovaääninen ihminen). :)

• Pirre* kirjoitti:

Onnea Anceli - kakkupäivän johdosta :))

Kiitos, eikös teilläkin ole kakkupäivä?
        :)

• Anceli kirjoitti:

Kiitos, eikös teilläkin ole kakkupäivä?
        :)

Ai niin, ihan unohdin...:/ - kakku puuttuu...pitääkin penkoakin edes jäätelö rasia, kiitos kun muistutit he..

• meeriamanda
        Anceli kirjoitti:

Noh, noh, otetaas nyt rauhallisesti. :)
        Minä luovutan ihan suosiolla (pelottavan kovaääninen ihminen). :)

Nokun :) sä et pientä ääntä usko * nauraa kihertäen* vai luovutat...ja muka suosiolla...huoks. hmmm.

• meeriamanda kirjoitti:

Nokun :) sä et pientä ääntä usko * nauraa kihertäen* vai luovutat...ja muka suosiolla...huoks. hmmm.

Joo, niinhän se on etten pientä ääntä usko ja toisessa korvassa on tinnitusta. :))
        Kyllä mie luovutin, usko pois, äläkä yhtään hmmmmyttele.
        Trallallaaa. =)))

• Anceli kirjoitti:

Joo, niinhän se on etten pientä ääntä usko ja toisessa korvassa on tinnitusta. :))
        Kyllä mie luovutin, usko pois, äläkä yhtään hmmmmyttele.
        Trallallaaa. =)))

TUrhaa taistelua, mieskin luovutti, pelkuri sanoisin....

• maarina1 kirjoitti:

TUrhaa taistelua, mieskin luovutti, pelkuri sanoisin....

Pelkuri koko mies, ensin kyselee ja lupailee, sitten häipyy kuin pieru Saharaan. :((
        Etsitään jostain luotettavampaa seuraa, ei kun siis te meerin kanssa etsitte, minunhan ei tarvitse, *viheltelee viattoman näköisenä*. =)

• Anceli kirjoitti:

Pelkuri koko mies, ensin kyselee ja lupailee, sitten häipyy kuin pieru Saharaan. :((
        Etsitään jostain luotettavampaa seuraa, ei kun siis te meerin kanssa etsitte, minunhan ei tarvitse, *viheltelee viattoman näköisenä*. =)

Niii'niiiiii, me vaa meerin kans. Vaa varattu se on meeriki muistaakseni, murusta puhunu...
        Et mää sitte jatkan etsimistä.....

• maarina1 kirjoitti:

Niii'niiiiii, me vaa meerin kans. Vaa varattu se on meeriki muistaakseni, murusta puhunu...
        Et mää sitte jatkan etsimistä.....

Muru ja murusia, onhan niitä meillä meerin kanssa.
        Onnea vaan sun etsinnöilles, kyl se herra oikea jostain eteen putkahtaa, kamppaat sitten, jalkaa vaan eteen, että on turvallaan sun edessä kosinta-asennossa. :)))

• Anceli kirjoitti:

Muru ja murusia, onhan niitä meillä meerin kanssa.
        Onnea vaan sun etsinnöilles, kyl se herra oikea jostain eteen putkahtaa, kamppaat sitten, jalkaa vaan eteen, että on turvallaan sun edessä kosinta-asennossa. :)))

Kiitos, noudatan ohjeitasi....

• Minulla on ystävätär joka sopisi sinulle kuin nenä päähän, ainakin kirjoituksistasi päätellen. Tosi söötti ruskeasilmäinen kuuskytplus sinkku, asuukin lähempänä ns. maalikyliä kuin minä täällä suuren järven peräkorvessa.

Haluaisin esitellä hänet sinulle, tai päinvastoin. Sopisiko, ainakin jos tarjous A (Pirre; tyttären anoppi) ei onnistu? Muista sitten että minulla on tarjous B.

Sulla taitaa jo olla tunkua... ;-D

• meeriamanda

Turhaa toimitatte...johan hän kertoi ettei huoli mm. suomalaisia naisia, ei taikku -, itärajannaisia, norski on komsii -komsaa :))

Et siihen nähe, lopettakaa "hymyilyt" tykkenään! :)))

• meeriamanda kirjoitti:

Turhaa toimitatte...johan hän kertoi ettei huoli mm. suomalaisia naisia, ei taikku -, itärajannaisia, norski on komsii -komsaa :))

Elä mitä, ei kannata repiä pelihousujaan ennenkuin koitos on edes kunnolla alkanut!!! Sen verran olen elämän varrella oppinut.

Minun "ystävätärtarjous" pysyy voimassa, en ihan pienistä säikähdä. Vaikka ihan juhannuksen kunniaksi.

• ma.ejk
        saimaantaka kirjoitti:

Elä mitä, ei kannata repiä pelihousujaan ennenkuin koitos on edes kunnolla alkanut!!! Sen verran olen elämän varrella oppinut.

Minun "ystävätärtarjous" pysyy voimassa, en ihan pienistä säikähdä. Vaikka ihan juhannuksen kunniaksi.

Oikiaa puhetta, pitäähän sitä ystävätärtä tukea :) Olipahan vain hänellä vaatimukset hyvinkin tarkoin eritelty etten ihmettele yksinäisyyttään!

olinkin poistunut rekatusta :))

• :))) he..

• 60++++-.,-.,.....-
        meeriamanda kirjoitti:

En ole palstan aloittaja!

"Kuherrus" matka on Suomeen tilattu ja jo vähän myös ohjelmaa..laiva Saimaalla, parit tannssit jne. lisää pitäisi keksiä.

Heinäkuun loppupuolella.

• Meriläinen

Kuljeksin pitkin rantoja ja haikailen, joko viimein tulee hän norjalaisvillapaidassaan ja ryöstää minut veneeseensä.
      Vie minut yksinäiselle saarelle ja tarjoaa sitä ihanaa saaristolaiskeittoaan.

• 60++++-.,...-.,..-

En vihaa ketään vain itseäni, sillä hölmöt tekoni sen tekevät, mutta uteliaisuus saada nähdä ihminen ja tuntea paremmin, kun on jäänyt yksin maailmaan.
        Tietenkin sexi sumentaa aivot, sillä siinäkin voi olla monenlaista tunnelmaa, niinkuin tanssissa , sävelmässä ja sen tunteissa. Kaikessa me olemme omia yksilöitä joka siinä hyvässä ei ole se todellinen elämä.

• Jos se mies tulee vuonolta katso sitten ettei se näytä huonolta.
        Eikös teilläpäin ole kohta ne meripäivät? siellähän on ukkoa kun ketunnenää.

• 60++++.....-,-
        koti-kiusattu kirjoitti:

Jos se mies tulee vuonolta katso sitten ettei se näytä huonolta.

Niin sanat olivat ...Kotka tai jotain sinne.... ei heritä muistoja, vain pahoja.. si voll de bli.

• Arvauskeskus¤
        60++++-.,...-.,..- kirjoitti:

En vihaa ketään vain itseäni, sillä hölmöt tekoni sen tekevät, mutta uteliaisuus saada nähdä ihminen ja tuntea paremmin, kun on jäänyt yksin maailmaan.
        Tietenkin sexi sumentaa aivot, sillä siinäkin voi olla monenlaista tunnelmaa, niinkuin tanssissa , sävelmässä ja sen tunteissa. Kaikessa me olemme omia yksilöitä joka siinä hyvässä ei ole se todellinen elämä.

Kuka sä olet, Ajomieskö?:)))

• Meriläinen
        koti-kiusattu kirjoitti:

Jos se mies tulee vuonolta katso sitten ettei se näytä huonolta.

Joo meripäivillä ei juuri minua näy, kerran kierroksella käyn ja se riittää.
        Koko kaupunki sekaisin, ei ole mun juttu.

• Setsuan_

Mahtaakohan olla edes miehen aloitus vai mieheksi tekeytynyt nainen? Tuntui niin naisen kirjoittamalta. Miehethän päinvastoin juoksevat häntä koipien välissä karkuun jos heitä lähestyy. Ja kun moista heikkoutta olen ihmetellyt palstalla, miehet vastaavat, että haluavat itse valita. No, vaikea yhtälö, kun minäkin haluan valita itse. Mitähän silloin pitäis tehdä? Vieläkin tuntuu että et ole mies, vai oletko, OIKEASTI?

• lejanna

Setsuanin hyvä ihminen, mitä väliä on, onko aloittaja mies vai nainen.
        OIKEASTI?

• Setsuan_
        lejanna kirjoitti:

OIKEASTI?

No sitä väliä, että jos hakee täältä miehenä naista ja joku nainen alkaa kirjoitella raskastuneen viestejä, niin onhan se HUIJAUS, ellei kumpikin ole LESBOJA.
        Sunko aloitukses se oli? En yhtään ihmettelis, niin outo tyyppi olet. Vastauksia pitää saada aloituksiin hinnalla millä hyvänsä.

• lejanna
        Setsuan_ kirjoitti:

No sitä väliä, että jos hakee täältä miehenä naista ja joku nainen alkaa kirjoitella raskastuneen viestejä, niin onhan se HUIJAUS, ellei kumpikin ole LESBOJA.
        Sunko aloitukses se oli? En yhtään ihmettelis, niin outo tyyppi olet. Vastauksia pitää saada aloituksiin hinnalla millä hyvänsä.

Woihan nakkimakkara. Olenko minä, tavallinen tavis, outo?
        Meinaa tulla Tenat housuun, kiitos ja kunnioitus sinulle!
        Miltähän tuntuisi olla lesbo?
        Eihän kukaan aloituksiinsa saa kurkusta puristamatta muilta viestejä?
        Ollaanko kaverit, ihan tykkään susta, tykkää sääkin musta!
        Sie senkin Setsualilainen! :))
        .

• comment
        lejanna kirjoitti:

Woihan nakkimakkara. Olenko minä, tavallinen tavis, outo?
        Meinaa tulla Tenat housuun, kiitos ja kunnioitus sinulle!
        Miltähän tuntuisi olla lesbo?
        Eihän kukaan aloituksiinsa saa kurkusta puristamatta muilta viestejä?
        Ollaanko kaverit, ihan tykkään susta, tykkää sääkin musta!
        Sie senkin Setsualilainen! :))
        .

Miten Tenat voi tulla housuihin?

• pthyi
        comment kirjoitti:

Miten Tenat voi tulla housuihin?

Tenojen PITÄISI OLLA housuissa.
        Tuossa tapauksessa
        Aikuinen nainen laskee alleen

• pthyi
        lejanna kirjoitti:

OIKEASTI?

lejannen oma, puskasta

• kustaan kaija
        pthyi kirjoitti:

lejannen oma, puskasta

Mittee väliä sillä, olkoo vaikka Kalle Kustaa Korkin.

Ihme höyhötystä nikeistä, puskista, moninikeistä.

Ainakaa täs ketjussa ei ole runoja ja linkkei.

• Hienosti hihnassa

Luin koko ketjun ja myös aloittajan kommentit. Ne ja niiden tyyli paljastavat,että tämä on pelkkä provo, sepite. Tarkoitus on ehdotella kautta rantain panoseuraa, mutta vähän fiinimmässä paketissa ja tunteisiin vedoten. Vanhoille tammoille makkaraa suomeksi sanottuna, raakaa pilaa koko juttu. Jos aloittaja saa naurut tästä ja yksinäisyyden pilkkaamisesta, huonosti ovat asiasi.

Mikä saa jonkun tekemään tällaisia aloituksia? Kaipa saanut siipeensä useamman kerran oli mies tai nainen. Miehet ovat harvemmin noin sujuvasanaisia kirjoittajia, joten epäilen palstan vakinikkareita, joista muutama onkin aikaisemmin ilmoittanut pilailevansa kustannuksellamme, koskapa edustavat mielestään kehittyneempää sorttia. Se kaiketi antaa oikeuden olla ilkeä, kummallinen paradoksi muuten. Luulisi,että kehittyneemmällä on varaa olla suopea, kun on saanut muita enemmän. Rahalla saa, aloittaja, melkein mitä muuta tahansa, mutta ei sitä, että sinusta aidosti joku pitäisi. Se täytyy ansaita, oli vanha tamma tai kulahtanut entinen ori.

• Minuun aloitus meni ihan todesta. Lienenkö naiivi? Yleensäkin koen ja ymmärrän kirjoitukset mieluummin positiivisesti ja myötäeläen kuin päin vastoin.

Ja juuri tuollaista miestä vailla oleva ystävättäreni tuli mieleen... (ks. edellä) joten terveisiä vaan aloittajalle jos hänellä oikeasti on 'puhtaat jauhot pussissa' niinkuin sanotaan. Siinä tapauksessa saat myös hymyn ;-)

• saimaantaka kirjoitti:

Minuun aloitus meni ihan todesta. Lienenkö naiivi? Yleensäkin koen ja ymmärrän kirjoitukset mieluummin positiivisesti ja myötäeläen kuin päin vastoin.

Ja juuri tuollaista miestä vailla oleva ystävättäreni tuli mieleen... (ks. edellä) joten terveisiä vaan aloittajalle jos hänellä oikeasti on 'puhtaat jauhot pussissa' niinkuin sanotaan. Siinä tapauksessa saat myös hymyn ;-)

Minä olen mies, ja en usko että nauramatta voisin tänne kirjoittaa tuonlaisen aloituksen ilman että kertoisin tekeväni sen huumorilla.

Moittimatta mitenkään Tommy Taberman-vainaata, en usko että hänkään olisi kyennyt.

Mutta, miehellä on kaksi vaihetta elämässään, aika jolloin halusi pussata Tuula Usva-vainaata, ja aika jolloin on tullut huomaamaan että ei ole kyennyt hankkimaan sitä mahdollisuutta.
        H

• mie60++s
        hunksz kirjoitti:

Minä olen mies, ja en usko että nauramatta voisin tänne kirjoittaa tuonlaisen aloituksen ilman että kertoisin tekeväni sen huumorilla.

Moittimatta mitenkään Tommy Taberman-vainaata, en usko että hänkään olisi kyennyt.

Mutta, miehellä on kaksi vaihetta elämässään, aika jolloin halusi pussata Tuula Usva-vainaata, ja aika jolloin on tullut huomaamaan että ei ole kyennyt hankkimaan sitä mahdollisuutta.
        H

Melkein naurattaa, ettenkö sanoisi peräti hytkyttää.

Olette te aika vempeleitä. avoisat naiset! Ja mielikuvitusrikkaita. En ole se Ritari Uljas, joka saapuu valkealla ratsullaan, enkä parransänkinen, viskille tuoksuva, merimiesvillpaitaa kantava uros. Vaan aivan tavis. Iäkäskin, jota varmaankin ylenkatsoisitte mahdollisesti tavatessamme. Ja mies.

Samaa sukupuolta oleville ukonköriläille: älkää minua haukkuko. Moittikaa sitä kasvatusta, jota nämä ihastuttavat naiset ovat saaneet. Moittikaa naistenlehtiä. Mollatkaa keskustelupalstaa, joka sallii ajatustenvaihdon. Ajatelkaa kaikkien miesten puolesta.

Jootta en syyllistyisi enempää "ruinaamisen", lopetan mielpiteitten vaihdon omalta osaltani tähän.

• Meriläinen
        mie60++s kirjoitti:

Olette te aika vempeleitä. avoisat naiset! Ja mielikuvitusrikkaita. En ole se Ritari Uljas, joka saapuu valkealla ratsullaan, enkä parransänkinen, viskille tuoksuva, merimiesvillpaitaa kantava uros. Vaan aivan tavis. Iäkäskin, jota varmaankin ylenkatsoisitte mahdollisesti tavatessamme. Ja mies.

Samaa sukupuolta oleville ukonköriläille: älkää minua haukkuko. Moittikaa sitä kasvatusta, jota nämä ihastuttavat naiset ovat saaneet. Moittikaa naistenlehtiä. Mollatkaa keskustelupalstaa, joka sallii ajatustenvaihdon. Ajatelkaa kaikkien miesten puolesta.

Jootta en syyllistyisi enempää "ruinaamisen", lopetan mielpiteitten vaihdon omalta osaltani tähän.

Ei ei ei ei, ei viskille tuoksuva, kyllä saa olla ihan raitis, mutta mitä enemmän karvaa niin sen parempi :))
        Oikein hyvää Juhannusta sinulle, jokainenhan meistä on laisemme.

Ilman mielikuvitusta olisi elämä tosi tylsää, luojan kiitos sitä on mulle suotu, ja täällä on muutama ihminen jotka sitä kans paljon viljelee.

• mie60++s kirjoitti:

Ei ollut sittenkään rohkeutta, vai....

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      90
      4219
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3203
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1358
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      939
    6. 134
      931
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe