Moi kaikki!
Osaako joku kertoa voinko pestä koirani ihan normaalisti
tuon pannan kanssa vai otanko pannan pois siksi aikaa?
Muutenkin jos jollain olisi kokemuksia ko.pannoista koska tämä on
ensimmäinen kerta kun punkkipanta on käytössä.
Kyseessä pieni koira (silkki). Auttakee pöljää!! :) Mukavat juhannukset kaikille!!!
Yrtti(?) punkkipanta ja koiran pesu
5
750
Vastaukset
- mitä ihmettä
Miksi sinun on se juuri nyt pestävä. Ja etkö voi ottaa pantaa pois siksi aikaa, vai pesetkö koirasi aina panta kaulassa ??Vai pelkäätkö että pesuvedetä tarttuu punkkeja vai mitä niinkuin ajat takaa ?
Eli voisitko kysyä selvemmin, en ymmärtänyt kysymystäsi.- InaV
Eli voinko pestä koiraa tuon pannan kera. Se panta on ollut
koiran kaulassa kokoajan. Ei häiritse koiraa milläänlailla, joten en
ole nähnyt syytä ottaa sitä poiskaan.
Lähinnä mietin sitä että menettääkö panta vaikutusta jos se on kaulassa
myös suihkun aikana vai olisiko hyvä ottaa pois. Että näin. Mutta kiitos vastauksestasi silti vaikka nyt tunnuinkin hermoillesi käyvän ;D
- yrttipanta
Otat pannan pois (koirallekkin parempi) ja peset koiran
- epä-äkäinen
Mä ainakin olen antanut koiran uida pannan kanssa eikä se ole menettänyt tehoaan, ainakaan tuoksusta päätellen, mutta pestessä ehkä ottaisin pois, että saa pestyä siitäkin kohtaa.
- Anonyymi
Minun koiralla on nyt ensi kertaa panta Seresto käytössä, meinasin sen ottaa pois pesun ajaksi. Jotkut kuulenma käyttävät pantaa kaksikin vuotta, en ole itse vielä.tutustunut miten säilytetään talven aika. Panta pitäisi kai ottaa pois uidessa, aika hankalaa, jos rannalla menee veteen useastikin. Meillä ei tykkää uimisesta eli ei tuota ongelmaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606294- 1003252
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252566- 212198
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3551788- 271696
- 251480
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261413- 491392
- 321368