Mies uskoutuu ex vaimolle

takasin pistän tulem

mutta ei mulle! Iljettävää, että saan tietää kaikesta aina viimeisenä. Ex vaimo sanelee miehen elämää, ja minä olen vaan varapakkaus.

Hän on saanut kiristämällä ex miehen puolelleen ja mua vastaan.

Sain kuulla että he olivat lastensa kanssa käyneet vaateostoksilla ja huvipuistossa, eikä mua olla otettu mukaan.

Kyllä ne exät sitten osaa kettuilla oikein olan takaa. Lasten avulla kiristetään.

Mä en ikinä tekisi moista kenellekkään.

6

153

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *haukotus*

Aplodeja 24, ei nyt vaan hotsita provosoitua....

• hcfxytufyiugohi

Voi lissu kun oot säälittävä

• hyvin menee mutta...

mä olenkin miettinyt miten monen ex-mieheni nykyisen naisystävän hermot kestää meidän hyviä välejä. Mies soittelee ja jutellaan niitä näitä, kyselee miten miten menee puolin ja toisin jutellaan elämän ongelmista jne. Aina olen saanut apua kun olen pyytänyt apua häneltä. Pari viikkoa sitten taidettiin tosiaan käydä kauppakeskuksessa samalla kyydillä ostoksilla.....Onhan se ihan tosi asia että jos miehellä on lapsi niin ei sitä miestä voi joka hetki omistaa vain omille tarpeilleen. Ihan sama mulle mitä tekee ja kenen kanssa, mutta tarkka olen siitä että sovituista tapaamisajoista ym pidetään kiinni vaikka miehen naisystävä hyppis päällään. Luulis että jokainen nomaali nainen sen tajuaa, en ole kieltänyt lasta viemästä naisen eteen, mutta mies ei ole vienyt. Eikä kaikkien pikatuttavuuksien eteen ole soveliasta lasta viedeäkään hämmentyy vain että kukas tää nyt taas on ja tää ja tää ja tää.
      Meillä on ex miehen kanssa ihan hyvät välit ja lupasi olla jopa käytettävissä lapsenpiikana kun synnytän uudelle miehelleni lapsen :) Jos se jotakin vituttaa niin evvk.

• hahahahaaaaaaaaaaaaa

Jaahas lissulle taitaa tulla yksinäinen juhannus, nyt jo vanne päässä kiristää,otappas lääkkeesi ja kossua päälle niin helpottaa.

• huoh...

Voi kiesus, kyllä se vaan jaksaa aloittaa näitä ja vastailla itsellensä.

• YY

Lissun jutut ja turinat jatkuu. Tänään saadaan varmasti joku vielä hölmömpi aloitus....
      Ei mene läpi tämä provo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      135
      7167
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      125
      4961
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      66
      4312
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3473
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2281
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      297
      1755
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      22
      1506
    8. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      67
      1475
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1438
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      58
      1394
    Aihe