Onko täällä muita jotka aikoo ens kesänä kielimatkalle Maltan St.Julianssiin yksin?Mä oon ite lähdössä yksin sinne 27.6,kolmeks viikkoo.Ei olla vielä varattu mutta varataan pian,jotta pääsen sinne :) jos oot lähdössä,ni tuu tänne juttelee
Kielimatkalle 2012
emal_96
6
191
Vastaukset
- Jjuliaaaa
ite oon menossa 2 kaverin kaa tuonnne kurssille !:)
- Epic fail
Mä meen ehkä Eastbourneen :3
- soffyy
mä oon ehkä menossa sinne, yksin jooo. :D
Mäki oon lähössä Maltalle st.juliansiin enskesänä 2-3vkoks, matkaseuraa kaipaillen. Matka varattais siis ensviikolla, ja sitä enne toivoisin et löytäisin sinne kaverin mukaa. :)
mese: [email protected]- ball
Mie oon menossa ens kesänä Maltalle St.Juliansiin yksin.
- maltaaa
meen 27.6 st. juliansiin kaverin kanssa neljäks viikkoo :) muita?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846665- 353591
- 443158
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402382Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin282221- 2002126
- 1202123
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292049- 401962
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241678